Ongeveer net zo passief als toen Irak en Iran elkaar afmaakten. Afgezien van de olieprijs hebben we ook niet echt een belang daaro.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:39 schreef beantherio het volgende:
Deze flauwekul doet niets af aan het feit dat we als westen schandalig passief optreden tegen ISIS. Ik snap niet dat de wereld zo rustig blijft t.o.v. de smerigheid van die duivelsaanbidders.
Hij heeft alleen wel grotendeels gelijk....quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch ook een pareltje.
Scorpie is even op zoek naar z'n grote doos met kulargumenten en nietszeggende onzinposts...quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wel grotendeels gelijk....
Hij heeft anders wel gelijk. D'r gebeuren daar de meest afschuwelijke dingen die je kunt bedenken en we laten het maar gebeuren. En vervolgens vragen we ons af waarom iedereen maar z'n veiligheid bij ons komt zoeken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch ook een pareltje.
Kijk, hij heeft zn doos gevonden!quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je denkt dat WOIII eraan zit te komen ja? Want dat insinueer je nu.
Je insinueert het toch echtquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, hij heeft zn doos gevonden!
Dat je het niet iedere bewoner van de wereld naar de zin kunt maken snap ik ook wel, maar het tolereren van het soort barbarij wat daar gebeurd gaat veel en veel verder dan dat. En in de meest praktische zin kun je nog altijd stellen dat we er veel last van hebben in de zin van vluchtelingen en potentieel terrorisme.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ongeveer net zo passief als toen Irak en Iran elkaar afmaakten. Afgezien van de olieprijs hebben we ook niet echt een belang daaro.
Wacht, ik pak even mijn popcorn dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Scorpie is even op zoek naar z'n grote doos met kulargumenten en nietszeggende onzinposts...
Hij komt niet verder dan "WOIII hurdur echt" dus laat maar blaten dat schaap.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht, ik pak even mijn popcorn dan.
Waar slaat je laatste opmerking over joden en Duitsland dan op johquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hij komt niet verder dan "WOIII hurdur echt" dus laat maar blaten dat schaap.
De grondstoffen voor chemische wapens die van Anraat leverde kwamen toen wel van pas.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ongeveer net zo passief als toen Irak en Iran elkaar afmaakten. Afgezien van de olieprijs hebben we ook niet echt een belang daaro.
Probeer er eens rustig over na te denken in plaats van met het schuim op je bek te reageren...quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar slaat je laatste opmerking over joden en Duitsland dan op johwat wilde je nou daarmee zeggen?
Of je geeft gewoon antwoord op de vraag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Probeer er eens rustig over na te denken in plaats van met het schuim op je bek te reageren...
Gewoon weggeven, zo boeiend zijn die stukken land nou ook weer niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
Dit kaartje.Mensen die in hun broek poepen en denken dat dit haalbaar is.
![]()
Jij bent ook niet boeiend. Laten we jou maar weggeven.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon weggeven, zo boeiend zijn die stukken land nou ook weer niet.
Aan een lekker wijf met dikke tieten aubquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet boeiend. Laten we jou maar weggeven.
Wallah? Een dikke IS-strijdster.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aan een lekker wijf met dikke tieten aub
Dan koop ik een soort kat-in-de-zak.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wallah? Een dikke IS-strijdster.
Misschien het feit dat ee rest van de wereld donders goed in de gaten had dat Hitler en consorten niets goed met de Joden van plan was. Al die rassenwetten e.d. Waren er niet voor de lol. En nu kijken we gewoon weer de andere kant op. Ditmaal vanwege het feit dat bepaalde groeperingen elkaar uitmoorden en dat miljoenen onschuldige daar de dupe van zijn en wij ze gewoon maar laten verzuipen op de Middelandse Zeequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar slaat je laatste opmerking over joden en Duitsland dan op johwat wilde je nou daarmee zeggen?
die willen ze liever dan welk stuk land ook, echter zal het een natte droom blijven voor ze.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |