Dan verhuist hij naar Zandvoor of wat mij betreft naar Australië.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar dan moet Friet van Piet aan de Spaanse costa's ook weg
In Bosnie was dat gebeurd. Het klopt dat er jihadisten in Bosnie zijn maar die zijn mede mogelijk gemaakt door de steun van de EU en VS die geld naar deze extremisten stuurde tijdens en na de oorlog.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
Was laatst zo'n topic over een paar vermeende IS-aanhangers die een huisje hadden gekocht in één of ander boerengehucht ergens in de Balkan. Big deal. Maar sommige users hadden gelijk zoiets van: "Zie je wel, ZE zitten in Europa!! Open je ogen mensen, binnen 6 maanden spreken we allemaal verplicht Marokkaans en is er geen hamlapje te krijgen in de Jumbo!".
Niet zulke moeilijke vragen stellen hoor! Dan worden ze verdrietig omdat ze het ook allemaal niet meer snappen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nutteloos plan en middeleeuwse gedachten, en wat wil je hiermee bereiken?
Hypothetisch gezien straks miljoenen doden (omdat zij niet gelovig zijn) dan heb je je stukje grond, of anders gezegd je islamitische staat, en dan?
In de tijd van Alexander de Grote leefden er ook nog eens stukken minder mensen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En een ruime miljard Indiërs onderwerpen? Dat is zelfs Alexander de Grote niet gelukt
Met wat westerse steun om Assad te verzwakken hebben ze anders een aardig gebied te pakken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:19 schreef Woestijnvos het volgende:
Ze slagen er niet eens in Syrië te veroveren.
Ja, en IS bestaat trouwens ook helemaal niet, is door Amerika bedacht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:18 schreef Nightanimal het volgende:
Bron: Telegraaf (sensatiekrant)& AD die gezellig mee loopt.
Dat zeg ik niet, maar om het in BOLD op de voorpagina te plaatsen, is vrij overdreven(sensatie kijkcijfers).quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, en IS bestaat trouwens ook helemaal niet, is door Amerika bedacht.
Google translate?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:42 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het doet mij aan in 1400 denken, waarin moslims en christelijke kruisvaarders samen bezig.
Misschien moeten wij dat uit de kast halen en tot een moderne kruisvaarder oproepen voor de totale uitroeien van ideologie Islam..
Hoe roei je een ideologie uit?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:42 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het doet mij aan in 1400 denken, waarin moslims en christelijke kruisvaarders samen bezig.
Misschien moeten wij dat uit de kast halen en tot een moderne kruisvaarder oproepen voor de totale uitroeien van ideologie Islam..
Vraag aan de Spaanse conquistador hoe ze zuid-Amerika weten geklaard.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe roei je een ideologie uit?
Je geeft ze een andere (matigere) ideologiequote:Op maandag 10 augustus 2015 14:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat is dat?...quote:
Google Translate?quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Vraag aan de Spaanse conquistador hoe ze zuid-Amerika weten geklaard.
Het vertaalprogramma van Google. Ik denk dat jij iets in een buitenlandse taal typt, dit laat vertalen door Google, en de uitkomst vervolgens hier post. Dit in verband met de nogal typische taalfouten.quote:
Iedereen die het aanhangt, afmaken en de boeken verbranden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is interessant vooroordeel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het vertaalprogramma van Google. Ik denk dat jij iets in een buitenlandse taal typt, dit laat vertalen door Google, en de uitkomst vervolgens hier post. Dit in verband met de nogal typische taalfouten.
Dat is ook hoe ik het uitleg maar wij zullen dat wel helemaal verkeerd zien. Uitroeien heeft volgens mij altijd betrekking op levende wezens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen die het aanhangt, afmaken en de boeken verbranden.
Een ideologie bestaat voornamelijk in de hoofden van levende wezens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is ook hoe ik het uitleg maar wij zullen dat wel helemaal verkeerd zien. Uitroeien heeft volgens mij altijd betrekking op levende wezens.
Maar dat is nog altijd niet voldoende, Je zult uiteindelijk toch iets matige versie voorzien.. of een vervangen door onze boek, cultuur, regels en etc..quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is ook hoe ik het uitleg maar wij zullen dat wel helemaal verkeerd zien. Uitroeien heeft volgens mij altijd betrekking op levende wezens.
Vreemd. Wat is er misgegaan dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:07 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat is interessant vooroordeel.
Ik moet wel bekennen dat ik gewoon in Nederland geboren en opgeroeid.
Gebarentaal is mijn moedertaal, Ik ben op derde geloof ik pas een Nederlandse taal moeten leren als een tweede taal.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vreemd. Wat is er misgegaan dan?
OK, no worriesquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:13 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Gebarentaal is mijn moedertaal, Ik ben op derde geloof ik pas een Nederlandse taal moeten leren als een tweede taal.
Nu ben ik al over 30, en ik vind nog altijd lastig om correct Nederlands schrijven.
Goh. De Islam uitroeien. Lekker he zo alles over een kam te scheren en af te gaan op sensatie berichten om jouw angst een extra aan te wakkeren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:42 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hallo, ze zinken nu al massaal met hun bootjes voor de kust van Italie. Wat hebben ze dan aan Rotterdam haven.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:10 schreef luxerobots het volgende:
Laten die IS-boys toch maar grote landen als Frankrijk en Engeland links liggen en wat te denken van een wereldhaven als Rotterdam? Prutsers.
Idd en van spanje en portugal, nu alleen even vragen of ze Oostenrijk willen ruilen tegen Frankrijk en Italie. Oostenrijk hebben we nodig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:51 schreef nils7 het volgende:
Zo komen we wel goedkoop van Griekenland af
Ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:31 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou het ze gewoon geven, zijn we van het gezeik af.
Dit... we laten ze lekker hun gang gaan met mannen levend begraven, vrouwen verkrachten, kinderen in brand steken, slaven verkopen, soldaten levend verdrinken, kleuterneuken en journalisten onthoofden om vervolgens een beetje te zeiken op de mensen die daarvoor vluchten...quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:39 schreef beantherio het volgende:
Deze flauwekul doet niets af aan het feit dat we als westen schandalig passief optreden tegen ISIS. Ik snap niet dat de wereld zo rustig blijft t.o.v. de smerigheid van die duivelsaanbidders.
Haha, wat ben je toch ook een pareltje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit... we laten ze lekker hun gang gaan met mannen levend begraven, vrouwen verkrachten, kinderen in brand steken, slaven verkopen, soldaten levend verdrinken, kleuterneuken en journalisten onthoofden om vervolgens een beetje te zeiken op de mensen die daarvoor vluchten...
Alsof we in 1939 tegen de Duitsland ontvluchtende joden zouden zeggen: "hier is geen plek, ga maar terug naar Duitsland..."
Oh wacht, dat deden we ook...
Wat is er niet waar aan dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch ook een pareltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |