Kan mijn nod naar 6 september? Thanks.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:42 schreef Barreltje het volgende:
OP geOP-date![]()
voor veranderingen laat maar weten
Huh? Had je dan een lf van 2 dagen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 05:28 schreef coccinelle het volgende:
Truezonder de testjes ging ik uit van ovulatie rond dag 14, zoals het heurt. Wist ik veel dat mijn ovulatie afwijkend was en bijna 2 weken later kwam. Door de korte LF leek mijn cyclus normaal (30 dagen), maar dat was het dus niet.
eisprong dag 26, menstruatie dag 30/32quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Huh? Had je dan een lf van 2 dagen?
Hier is de eisprong rond dag 18-19-20 ook handig om te weten..
Leuk een huis bouwenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Spannend! Bij ons is het een beetje hetzelfde, alleen zijn wij zelf ons eerste koophuis aan het bouwen ipv een bruiloft. Als ik nu zwanger zou zijn zou ons dat een hele harde deadline geven en kan ik misschien minder helpen. Maar dat is nog iets anders dan niet in een jurk passen waarvoor je misschien al betaald hebt. Als je nog heel even wacht, maakt het misschien wat minder uit. De eerste maanden groei je toch niet heel erg en kan er misschien nog wat versteld worden aan de jurk.
Ik dacht vanochtend een beetje bloed te zien, dus op weg naar mijn werk al helemaal geaccepteerd dat het niet raak was. Ga ik tussen de middag naar de wc, ben ik toch niet ongesteld.... Voel me wel precies alsof het er alsnog aan zit te komen. Wat een stom gedoe is dit toch eigenlijk. Ik had van tevoren bedacht dat ik me er niet zo druk om zou gaan maken en nou doe ik het toch...
In 1 ronde raak dus? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Leuk een huis bouwenwanneer is de oplever datum? Of zijn jullie echt alles zelf aan t doen?
Is je menstruatie al op gang gekomen of heb je al een testje gedaan?
Ik liep vanmorgen in de ah langs de chocolade en werd me toch misselijkDus ik heb er thuis nog maar een testje tegen aan gegooid en ja hoor een 2e streepje. Niet een hele dikke vette maar wel duidelijk zichtbaar
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:35 schreef Aventura het volgende:
Hoe lang je gestopt bent met de pil hoeft niets uit te maken, je cyclus kán gewoon meteen op gang komen. Een testje doen kan geen kwaad
kan wel degelijk, maar is iets om in de gaten te houden. Dmv echos kwamen we erachter dat mijn lf maar vijf dagen was, de gyn vond dat toch echt iets om wat mee te doen. Dit was tevens de reden dat t zwanger worden niet lukte want we hielden te vroeg op met klussen zeg maar. Kans op een goede innesteling is kleiner maar niet onmogelijk. Ik raakte die ronde wel zwanger gelukkig, inmiddels bijna 30 weken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:30 schreef Aventura het volgende:
Ik dacht altijd dat je met een luteale fase korten dan 10 dagen niet zwanger kon worden?
Hier ook, respectievelijk na 10 jaar pilgebruik in 1x zwanger en dit jaar zelfs ondanks pilgebruik (oke, blaasontsteking/buikgriep) raak. En ik ben oud...Maar je weet het niet. Het kan alle kanten op, dus je kunt maar beter ook van alle scenario's uitgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:45 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
three times in a row here.
Eerste keer bijna 12 jaar pil gebruikt, gestopt en direct positieve test 4 weken later. Tweede keer 9 maanden cerazette geslikt en direct 4 weken erna positieve test. Na die zw.schap weer even cerazette en daarna gewone pil gebruikt. Direct na stoppen regelmatige cyclus en eerste ronde van proberen raak.
Mijn natuurlijke cyclus is blijkbaar niet zo onder de indruk van die pil
en nee zo hoeft het niet te gaan maar het kan wel degelijk
hahah hou op! Nee ik wacht rustig af. Als er volgende week nog niets is, zie ik dan wel verderquote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:35 schreef ikke_84 het volgende:
Bedankt voor de lieve berichtjes.
Vanmorgen weer een testje gedaan maar dan zn 1 met de weken erop. 1-2 weken stond er op t schermpjedus waarschijnlijk was het toch een late eisprong.
Wat jammer Tyler.
Ik wil je geen valse hoop geven maar mijn eerste test was ook negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |