Flopshow.quote:
Beetje overdreven inderdaad.quote:
Duidelijk een digibeet die ze bedenktquote:
King. De EA van de mobiele gamingquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:48 schreef Szura het volgende:
Domme koning dat hij de naam van z'n dochter tussen de kaartjes stopte
Sowieso homo dat die niet met die prinses trouwt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heerlijk einde, dat iedereen zich tot het Christendom bekeerde, ja. Not
Echt he, religekkies.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:49 schreef Badr_Harry het volgende:
Niet de dochter bangen en kiezen voor een geloof
Denk dat ze preuts isquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:51 schreef gosschalks het volgende:
Ze krijgt vanavond slaags van haar vriendje
Ik weet zeker dat ze niet slikt en anaal niet doetquote:
Kun je een goed dagje van uitquote:
Dat geldt zonder uitzondering voor die verenigingstrutjes inderdaad, veel grootspraak maar als de kleding uit moet durven ze niksquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze niet slikt en anaal niet doet
Hahaquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze vrouw doet mij lichtelijk denken aan lingo rookvrouw
Jammer dat ze niet aan instinkers doenquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Beetje logisch nadenken en durven gokken en je wint deze quiz met twee vingers in je neus.
de united states of americaquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht eigenlijk Noord-Amerika.
Zijn daar helemaal geen neushoorns meer? Azie inderdaad ook, dat had ik me wel moeten bedenken.quote:
mooi kunnen we snel verder met een nder kandidaatquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:00 schreef gosschalks het volgende:
Gaat lekker snel door dr escapes heen
jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:00 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat witte neushoorn eigenlijk een foute vertaling is?
met tomaat en kaasquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
panini's, dat zijn van die broodjes toch?
Paniniplaatjes.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Het merk van die boeken zelf is toch Panini? Ik wist niet dat die plaatjes zelf ook zo werden genoemd.
Dus panini voetbalplaatjes. Maar inderdaad een beetje vaag geformuleerd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Het merk van die boeken zelf is toch Panini? Ik wist niet dat die plaatjes zelf ook zo werden genoemd.
Inderdaad. Dramatisch geformuleerd.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:04 schreef sportfreak het volgende:
Enkele jaren geleden volgens de vraag? Volgens mij had Panini ze al in de jaren '70.
Hier int dorp ook. Deden ze in best veel plaatsen volgens mij.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:04 schreef Szura het volgende:
In Venray hebben ze zelfs nog voetbalplaatjes laten maken van spelertjes van de plaatselijke club
Doei
goede post.quote:
Zegt ze er direct bij hequote:
Die vorige zag er wel beter uit, maar deze vind ik wel wat prettiger qua persoonlijkheid.quote:
Oneens, deze is lekkerder.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vorige zag er wel beter uit, maar deze vind ik wel wat prettiger qua persoonlijkheid.
wel qua lichaam ja, qua gezicht niet, heeft een beetje een rare onderkaakquote:
ze is nog wat jong voor rammelende eierstokjesquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:07 schreef Szura het volgende:
'Mijn vriend en ik hebben een kinderwens dus ik weet dit'
Ik vind Charlemagne veel mooier dan Karel de Grotequote:Op zondag 9 augustus 2015 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Aéroport de Charlemagne. Het klinkt best mooi voor een nieuw vliegveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |