Haha nou ik ben er geweest, ze stonden er echt niet meer hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wordt er ook een wakker, dit soort verhalen zijn allang niet meer voorbehouden aan alu-hoedjes.
Maar de enige reden dat naïevelingen hier nog niet aan willen is omdat NOS dit niet uitzendt.

Het is toch niet meer van deze tijd om een nieuwsitem als deze te categoriseren als vergezochte complotten zoals wat Toefjes poneert.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat, plus de insinuatie dat je het beter weet omdat je internet kent.![]()

Het item zelf niet, de manier waarop het gebracht wordt wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:26 schreef Chokeme het volgende:
Het is toch niet meer van deze tijd om een nieuwsitem als deze te categoriseren als vergezochte complotten zoals wat Toefjes poneert.
Ik zocht meer een passende term omdat je alu-hoedje niet goed vond.quote:Mag je mij een morosoof vinden hoor maar als je nou echt de VS ziet als barmhartige en rechtvaardige bewaarder van de wereldvrede, en niet durft te twijfelen aan de dubieuze rol die ze wel eens aannemen in hun interventies (of dubieuze groeperingen waar ze handig gebruik van maken om een regime te destabiliseren) heb ik inderdaad het idee dat je je weinig verdiept hebt in de missies van de VS.
Snap je het nu beter?quote:Eigenlijk snap ik jouw standpunt niet want jij geeft zelf aan dat je niet raar staat te kijken van dit nieuwsbericht.

Wat Amerika met name onder Bush allemaal geflikt heeft is ongekend natuurlijk. Met als dieptepunt de golf oorlog in het kader van Massavernietigingswapens. In combinatie met het steunen van de diverse "revoluties" zijn we gekomen waar we nu zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:26 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Het is toch niet meer van deze tijd om een nieuwsitem als deze te categoriseren als vergezochte complotten zoals wat Toefjes poneert.
Mag je mij een morosoof vinden hoor maar als je nou echt de VS ziet als barmhartige en rechtvaardige bewaarder van de wereldvrede, en niet durft te twijfelen aan de dubieuze rol die ze wel eens aannemen in hun interventies (of dubieuze groeperingen waar ze handig gebruik van maken om een regime te destabiliseren) heb ik inderdaad het idee dat je je weinig verdiept hebt in de missies van de VS.
Eigenlijk snap ik jouw standpunt niet want jij geeft zelf aan dat je niet raar staat te kijken van dit nieuwsbericht.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |