abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155084369
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Wordt er ook een wakker, dit soort verhalen zijn allang niet meer voorbehouden aan alu-hoedjes.
Maar de enige reden dat naïevelingen hier nog niet aan willen is omdat NOS dit niet uitzendt.
Haha nou ik ben er geweest, ze stonden er echt niet meer hoor :D
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:26:11 #52
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_155088279
quote:
12s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat, plus de insinuatie dat je het beter weet omdat je internet kent. :7 ^O^
Het is toch niet meer van deze tijd om een nieuwsitem als deze te categoriseren als vergezochte complotten zoals wat Toefjes poneert.
Mag je mij een morosoof vinden hoor maar als je nou echt de VS ziet als barmhartige en rechtvaardige bewaarder van de wereldvrede, en niet durft te twijfelen aan de dubieuze rol die ze wel eens aannemen in hun interventies (of dubieuze groeperingen waar ze handig gebruik van maken om een regime te destabiliseren) heb ik inderdaad het idee dat je je weinig verdiept hebt in de missies van de VS.
Eigenlijk snap ik jouw standpunt niet want jij geeft zelf aan dat je niet raar staat te kijken van dit nieuwsbericht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chokeme op 10-08-2015 19:32:13 ]
It's okay to be white
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 02:44:38 #53
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_155104356
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:52 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Woon jij niet in Canada?
Yep. Und..?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:27:17 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155106187
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:26 schreef Chokeme het volgende:
Het is toch niet meer van deze tijd om een nieuwsitem als deze te categoriseren als vergezochte complotten zoals wat Toefjes poneert.
Het item zelf niet, de manier waarop het gebracht wordt wel.
quote:
Mag je mij een morosoof vinden hoor maar als je nou echt de VS ziet als barmhartige en rechtvaardige bewaarder van de wereldvrede, en niet durft te twijfelen aan de dubieuze rol die ze wel eens aannemen in hun interventies (of dubieuze groeperingen waar ze handig gebruik van maken om een regime te destabiliseren) heb ik inderdaad het idee dat je je weinig verdiept hebt in de missies van de VS.
Ik zocht meer een passende term omdat je alu-hoedje niet goed vond. :) En als je echt categorisch geloofd in een inside 911 job, dan ben je voor mij een alu-hoedje ;)

Ik geloof dat veel Amerikanen vinden dat 'the end justifies the means' en wat dat betreft ga ik nog steeds uit van (soms) slecht uitpakkende keuzes, maar goede intenties.
quote:
Eigenlijk snap ik jouw standpunt niet want jij geeft zelf aan dat je niet raar staat te kijken van dit nieuwsbericht.
Snap je het nu beter?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155106355
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:26 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Wat Amerika met name onder Bush allemaal geflikt heeft is ongekend natuurlijk. Met als dieptepunt de golf oorlog in het kader van Massavernietigingswapens. In combinatie met het steunen van de diverse "revoluties" zijn we gekomen waar we nu zijn.

Het is waarschijnlijk dat dit allemaal bewust gedaan is, maar ik denk niet dat iemand kon vermoeden dat dit het effect zou kunnen zijn.

We lezen het over jaren ver van hier in de geschiedenisboeken hoop ik.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:17:41 #56
321876 Cherna
Fuck the System
pi_155107854
Och dat is toch allang duidelijk. Dat is niet nieuw
Rusland, USA zijn constant bezig met dit soort bezigheden. Helaas.

Overigens hier een leuk gesprek met Willem Oltmans die geen spaan van de USA heel laat en ook niet van de reporter. Het is een lang gesprek maar hilarisch.

:) Wel fox
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')