SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door JackieBrown op 09-08-2015 19:22:35 ]
Goeie sjonnieplakplaat vriendjequote:
Zelfs in t oosten van t land is het iedere week koopzondagquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Drinky het volgende:
godverdomme hoezo zijn alle winkels gesloten op zondag. Hoe moet ik nu nieuwe lagers op mijn longboard zetten?
hahaha waar woon je dan woensel ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Drinky het volgende:
godverdomme hoezo zijn alle winkels gesloten op zondag. Hoe moet ik nu nieuwe lagers op mijn longboard zetten?
Drinky is ook legit hipster. Zie hem wel met een knotje a la Etha lopenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
longboard is zwz voro wannabe hipsters komp dude
Lagers koop je dan ook bij een technische groothandel.quote:
ik heb uurtje geleden m'n haar gemillimeterd. Wel baard van 10cm lang om te compenserenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Drinky is ook legit hipster. Zie hem wel met een knotje a la Etha lopen
klopt en voor de dichtstbijzijnde shoppa moet ik naar Kees grote-k kachel regionen.quote:
Roidrage much?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
henk wil je een paar ernstige ziekte klappen?kan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |