SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar 2 assists zijn de keiharde feiten waar grote clubs naar zullen kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je zag gisteren een statistiek?misschien eens een wedstrijd kijken dan, volgens mij gaat hij voorop in gecreëerde kansen
Oh.![]()
Ik kijk niet veel naar de Premier League, maar ik kan me toch ook voorstellen als je de ene pass na de andere geeft, waardoor vleugelspelers aangespeeld worden en spitsen die wellicht hun kansen niet afmaken, statistieken niet zoveel zeggen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik ben overigens ook erg blij dat Sinkgraven steeds vaker laat zien wat voor heerlijke speler het is
HeatWave zal het wel niks vinden![]()
HeatWave ziet waarschijnlijk het liefst een proletenelftal zoals Feyenoord gisteravond.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:30 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben overigens ook erg blij dat Sinkgraven steeds vaker laat zien wat voor heerlijke speler het is
HeatWave zal het wel niks vinden![]()
Één goede helft op de mat leggen? Volgens mij is dat precies wat ze tegen Rapid hebben gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:38 schreef Durmada het volgende:
Gefeliciteerd, beter hadden jullie dit tegen de Oostenrijkers gedaan.![]()
Die Vjenne1418 zal ook wel roepen dat Sinkgraven te licht isquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:30 schreef Heeinz het volgende:
HeatWave zal het wel niks vinden
Oh.![]()
Effectief zijnquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:41 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Één goede helft op de mat leggen? Volgens mij is dat precies wat ze tegen Rapid hebben gedaan.
AZ
ALKMAAR![]()
Hou je maar gewoon met je eigen meningen bezig.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HeatWave ziet waarschijnlijk het liefst een proletenelftal zoals Feyenoord gisteravond.
Sinkgraven speelde gewoon prima op die positie ja.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Voor het middenveld voorlopig wel ja, liever Gudelj daar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Vjenne1418 zal ook wel roepen dat Sinkgraven te licht is
Sink mooi met Fisscher laten strijden voor LB.![]()
Sinkgraven kan prima op het middenveld spelen hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor het middenveld voorlopig wel ja, liever Gudelj daar.
Sink mooi met Fisscher laten strijden voor LB.
In de Eredivisie straffen ze het niet zo genadeloos af als een absolute topclub als Rapid WienOh.![]()
Waarom juicht El Ghazi niet als hij scoort? Er kan niet eens een lachje vanaf. Hij lijkt er niets aan te vinden.... Of hoort dat bij zijn stijl?![]()
Dat is het nieuwe voetbal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom juicht El Ghazi niet als hij scoort? Er kan niet eens een lachje vanaf. Hij lijkt er niets aan te vinden.... Of hoort dat bij zijn stijl?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vast vanwege de critici en zo. Dat is erg in, om niet te juichen als er ergens vier-hoog-achter iemand heeft gezegd dat je een wedstrijd kut hebt gespeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:10 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom juicht El Ghazi niet als hij scoort? Er kan niet eens een lachje vanaf. Hij lijkt er niets aan te vinden.... Of hoort dat bij zijn stijl?
Balotelli en CR deden dat ook ooit.![]()
Waar sloeg dat vingertje nou weer op?
Groot talent maar volgens mij een ontzettend vervelend jochieIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Zie hierboven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:17 schreef MaxC het volgende:
Waar sloeg dat vingertje nou weer op?
Groot talent maar volgens mij een ontzettend vervelend jochie![]()
Jij bent een naar mannetje.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ah Jeroen Elshof dacht het zelfde. Naar mannetje El Ghazi.
Zei toch dat het goed zou komen. Talent spat van deze selectie af.![]()
Als je dit al naar vindt dan ben ik benieuwd naar je mening over Kazimquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ah Jeroen Elshof dacht het zelfde. Naar mannetje El Ghazi.![]()
Opportunist ben je ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent een naar mannetje.
Zei toch dat het goed zou komen. Talent spat van deze selectie af.Oh.![]()
Wel walgelijk gedrag van El Ghazi.
"Boehoe we krijgen kritiek dus ik ben niet blij als ik scoor". Ajax kreeg gewoon terechte kritiek joh.Oh.![]()
Hadden ze beter in een package deal met Kishna in Italië kunnen dumpenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Boehoe we krijgen kritiek dus ik ben niet blij als ik scoor". Ajax kreeg gewoon terechte kritiek joh.![]()
Volgens mij besefte hij dat ook na de vragen van Elshoffquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Boehoe we krijgen kritiek dus ik ben niet blij als ik scoor". Ajax kreeg gewoon terechte kritiek joh.![]()
Laten we niet doen alsof het heel goed was, maar hoop in ieder geval dat we de stijgende lijn te pakken hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent een naar mannetje.
Zei toch dat het goed zou komen. Talent spat van deze selectie af.![]()
Beetje kinderachtig ook, moet je gewoon boven staan als speler.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij besefte hij dat ook na de vragen van ElshoffOh.![]()
We waren vooral heel effectief, maar qua kansen creëren vond ik het nog steeds te magerquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof het heel goed was, maar hoop in ieder geval dat we de stijgende lijn te pakken hebbenOh.![]()
Ach bij zo'n jonge jongen, als hij het zelf maar inziet uiteindelijkquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig ook, moet je gewoon boven staan als speler.![]()
Ja als hij maar niet erin blijft hangen, zoals een Ronaldo. Dan wordt het echt irritant.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach bij zo'n jonge jongen, als hij het zelf maar inziet uiteindelijkOh.![]()
Ronaldo mag hetquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als hij maar niet erin blijft hangen, zoals een Ronaldo. Dan wordt het echt irritant.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou je er bezwaar tegen hebben als El Ghazi er 50 inschiet ?quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt reuzemee. Als je zo goed bent moet je je gewoon normaal gedragen.
Het zou mij dan geen reet uitmaken hoe die juichtRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan erger ik me wel aan die maniertjes ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou je er bezwaar tegen hebben als El Ghazi er 50 inschiet ?
Het zou mij dan geen reet uitmaken hoe die juichtOh.![]()
Moet ik wat foto's posten van zijn uitbundige juichen van afgelopen weekend? Lijkt me overbodig toch?quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je dit al naar vindt dan ben ik benieuwd naar je mening over Kazim![]()
Als hij zo verstandig is dat hij zelfreflectie heeft waarom dan dat rare juichen zonder maar een teken te geven van blijdschap? Doe gewoon normaal en vier het feest van het doelpunt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is Anwar juist een van de spelers met meeste zelfreflectie![]()
De meeste moslims hebben gewoon een vervelende houding, spijtig maar waar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als hij zo verstandig is dat hij zelfreflectie heeft waarom dan dat rare juichen zonder maar een teken te geven van blijdschap? Doe gewoon normaal en vier het feest van het doelpunt.![]()
Watquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De meeste moslims hebben gewoon een vervelende houding, spijtig maar waar.![]()
![]()
+1quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De meeste moslims hebben gewoon een vervelende houding, spijtig maar waar.![]()
Is die jongen hier nou nog steeds aan het jankballen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja. En al helemaal dat El Ghazi vervelend zou doen omdat hij moslim is. Alsof er geen teringlijers van andere religies in de Eredivisie rondlopen. Geeft een bepaald denkniveau aan om overal religie bij te slepen, dat geldt voor wel meer onderwerpen.quote:![]()
negativiteit =/= kritiekquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzin.
Met kritiek is niks mis als je jezelf wilt verbeteren.![]()
Prima speler, El Ghazi. Blijft dreigend, ook als ie niet echt in de wedstrijd zit.
En is bovendien ook nog veelzijdig, techniek, kan aardig koppen en heeft een goed schot.
Een van de meest veelbelovende spelers in deze selectie.
En dat ie soms wat maniertjes heeft zal allemaal wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zit verder ook een prima kop op. Natuurlijk, voor de trolletjes en de Wilders adepten is zo'n gebaartje gelijk en reden om te stellen dat hij op moet rotten naar Marokko, maar het is gewoon een jonge gast die onder flinke druk presteert. Dat soort zaken verdwijnen vanzelf.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Prima speler, El Ghazi. Blijft dreigend, ook als ie niet echt in de wedstrijd zit.
En is bovendien ook nog veelzijdig, techniek, kan aardig koppen en heeft een goed schot.
En dat ie soms wat maniertjes heeft zal allemaal wel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt. Altijd rendement ook, niks mis mee.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:01 schreef Pedroso het volgende:
En dat ie soms wat maniertjes heeft zal allemaal wel.Oh.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:09 schreef Bonkers. het volgende:
Iemand die tenminste geen ideale schoonzoon is in dit elftal, ik zou er juist blij mee zijn.!
![]()
Goaltjesdiefquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit verder ook een prima kop op. Natuurlijk, voor de trolletjes en de Wilders adepten is zo'n gebaartje gelijk en reden om te stellen dat hij op moet rotten naar Marokko, maar het is gewoon een jonge gast die onder flinke druk presteert. Dat soort zaken verdwijnen vanzelf.![]()
![]()
Frank kan daar helemaal niet mee omgaan. Hoe kan ditquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:09 schreef Bonkers. het volgende:
Iemand die tenminste geen ideale schoonzoon is in dit elftal, ik zou er juist blij mee zijn.![]()
![]()
Ze jatten ook alles wat los en vast zit, die Marokkanen.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gaat alleen wel eens wat te ver en daar wil jij je ook wel eens schuldig aan makenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeiken is soms wel echt heel lekker
Emilia Clarke maakt het dan nog een beetje goed![]()
Ja soms ben ik even emotioneel over Ajax als het slecht gaat. En gefrustreerd omdat het beter kan in mijn ogen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gaat alleen wel eens wat te ver en daar wil jij je ook wel eens schuldig aan maken
Emilia Clarke maakt het dan nog een beetje goed
Maar vind dat ik nog vaak genoeg positief ben over bepaalde spelersOh.![]()
Dat had slechter kunnen beginnen. Redelijk spel en de punten in de tas. Eens kijken of we kunnen starten met een mooie serie... En nog een goede aankoop (of 2)proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Echt hequote:Op zondag 9 augustus 2015 21:09 schreef Bonkers. het volgende:
Iemand die tenminste geen ideale schoonzoon is in dit elftal, ik zou er juist blij mee zijn.
Flikker op die pussy shit![]()
Gezeik over dat gejuich altijd. Net of wij kunnen bepalen hoe iemand moet juichen en zich voelt of zou moeten voelen.
El Ghazi is een baasje en zou op links moeten staan wmbt zodat hij vaker naar binnen kan komen met zn goede been. Ik durf er 100 euro op te leggen dat hij minstens 10+ goals zou maken op links..
Maarja Frankie is gierig.Narf!![]()
Ik kan niet zo snel kwaad worden op van die jonge spelers. Ajax loopt over van de talentjes, dat zie ik wel. Maar ik kan kwaad worden op de mensen die de selectie samenstellen en die jongens maar laten stikken. Een Riedewald heeft een Jaap Stam naast zich nodig, maar hij krijgt Veltman, die zelf een Stam kan gebruiken, maar Riedewald krijgt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja soms ben ik even emotioneel over Ajax als het slecht gaat. En gefrustreerd omdat het beter kan in mijn ogen.
Maar vind dat ik nog vaak genoeg positief ben over bepaalde spelers![]()
Ik ben dan ook meer teleurgesteld in de beleidsbepalers dan de spelers ja. Die doen echt wel hun best en zit genoeg talent in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:46 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel kwaad worden op van die jonge spelers. Ajax loopt over van de talentjes, dat zie ik wel. Maar ik kan kwaad worden op de mensen die de selectie samenstellen en die jongens maar laten stikken. Een Riedewald heeft een Jaap Stam naast zich nodig, maar hij krijgt Veltman, die zelf een Stam kan gebruiken, maar Riedewald krijgt.Oh.![]()
Maar sjonnie is nog niet 100% fit. En Poulsen (die zonder club zit) te oud ofzoiets.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:46 schreef FritzWepper het volgende:
[quote] Een Riedewald heeft een Jaap Stam naast zich nodig, maar hij krijgt Veltman, die zelf een Stam kan gebruiken, maar Riedewald krijgt.Narf!![]()
ze hadden het bij studio voetbal over Martin Jol.
als Neutrale toeschouwer vond ik Ajax onder Jol leuker naar te kijken dan de Boer.
sinds Frank er zit is amusementswaarde van Ajax alleen maar gedaald.![]()
Nu is volgende week gewoon een grote test, Ajax zal moeten laten zien dat ze constant kunnen presteren op dit niveau. Willem II is geen makkelijke ploeg, al willen ze wel graag aanvallen en geven genoeg ruimte weg. Daarna komt direct ook Jablonec.![]()
hoeveel Krediet heeft Frank nog als hij beide verliestquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu is volgende week gewoon een grote test, Ajax zal moeten laten zien dat ze constant kunnen presteren op dit niveau. Willem II is geen makkelijke ploeg, al willen ze wel graag aanvallen en geven genoeg ruimte weg. Daarna komt direct ook Jablonec.![]()
Nou als je thuis van Willem II en Jablonec verliest mag je wel meteen ontslagen worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hoeveel Krediet heeft Frank nog als hij beide verliestOh.![]()
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hoeveel Krediet heeft Frank nog als hij beide verliest![]()
Sinds Frank er zit is het huishoudboekje ook weer redelijk op orde.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:24 schreef KingRadler het volgende:
ze hadden het bij studio voetbal over Martin Jol.
als Neutrale toeschouwer vond ik Ajax onder Jol leuker naar te kijken dan de Boer.
sinds Frank er zit is amusementswaarde van Ajax alleen maar gedaald.
Dit seizoen lijkt het alweer wat beter te worden qua vermaak.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou op zich niet zo'n bijzonder gek idee zijn, maar nu krijg je voorzetten van rechts (El Ghazi) en links (vooral Dijks), daar is niet zo veel mis mee lijkt mequote:Op zondag 9 augustus 2015 22:40 schreef Sickert het volgende:
Gezeik over dat gejuich altijd. Net of wij kunnen bepalen hoe iemand moet juichen en zich voelt of zou moeten voelen.
El Ghazi is een baasje en zou op links moeten staan wmbt zodat hij vaker naar binnen kan komen met zn goede been. Ik durf er 100 euro op te leggen dat hij minstens 10+ goals zou maken op links..
Maarja Frankie is gierig.![]()
Leuk voorzetten die 90% van de tijd niet goed zijn of aankomen. Ghazi staat 1x even op links en meteen een goal? Hij wil vaak zelf.. met zn sjoko been scoort hij zelden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou op zich niet zo'n bijzonder gek idee zijn, maar nu krijg je voorzetten van rechts (El Ghazi) en links (vooral Dijks), daar is niet zo veel mis mee lijkt me
Robben stond altijd links en toen hij rechts ging spelen was hij meteen het beste wat we ooit gezien hebben van hem.
Just sayin, snap dat hij in het zogenaamde Ajax spel moet functioneren maar de eerste coach die hem wel op links zet benut hem het best.Narf!![]()
Dit AZ is niet echt een benchmark natuurlijkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Aanvallend lijkt het wel al veel beter te kloppen dan vorig seizoen, met elke officiele wedstrijd 2 tot 3 goals
Gisteren zag het er verdedigend ook voldoende tot goed uit, ik las dat ze er nu bewust voor kiezen om de bal af en toe een ros naar voren te geven en dan vanuit daar de druk weer op de tegenstander zetten. Nu zaak om dit voort te zetten.
Spelers die er tot nu toe echt voor me uitspringen zijn Riedewald, Dijks, Gudelj. El Ghazi kwam gisteren goed voor de dag maar was tegen Rapid vrij matig.
Sinkgraven als valse linksbuiten vind ik tot nu prima, zeker als dat betekent dat Gudelj speeltOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Voor nu is dat prima, zeker als Fischer zo blijft kwakkelen. Alleen is het eigenlijk zonde hem daar te ge- of misbruiken, en zelf speelt hij ook liever op het middenveld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Aanvallend lijkt het wel al veel beter te kloppen dan vorig seizoen, met elke officiele wedstrijd 2 tot 3 goals
Gisteren zag het er verdedigend ook voldoende tot goed uit, ik las dat ze er nu bewust voor kiezen om de bal af en toe een ros naar voren te geven en dan vanuit daar de druk weer op de tegenstander zetten. Nu zaak om dit voort te zetten.
Spelers die er tot nu toe echt voor me uitspringen zijn Riedewald, Dijks, Gudelj. El Ghazi kwam gisteren goed voor de dag maar was tegen Rapid vrij matig.
Sinkgraven als valse linksbuiten vind ik tot nu prima, zeker als dat betekent dat Gudelj speelt![]()
Cruijff gooit er ook nog maar eens een bommetje onder met zijn column, alsof La Ling een alwetend orakel is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat zegt hij ja?quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:22 schreef TheVulture het volgende:
alsof La Ling een alwetend orakel is![]()
Ik hoop dat Milik ook qua scorend vermogen nog wat gaat verbeteren. Met Dijks en El Ghazi komen er echt genoeg voorzetten van de zijkant, daar moet Milik toch zijn hoofd eens wat vaker tegenaan weten te zetten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Sinkgraven als valse linksbuiten vind ik tot nu prima, zeker als dat betekent dat Gudelj speelt
Verder heb je met Gudelj inderdaad wel wat scorend vermogen binnengehaald. Ik verwacht ook dat El Ghazi wat dat betreft ook dit seizoen weer wat stappen gaat zetten en een stukje doeltreffender wordt.
Bazoer lijkt even een kleine terugval te hebben, z'n schoten zijn wel erg matig de laatste paar wedstrijden. Als je met enige regelmaat van 30 meter afstand wilt schieten, dan mag het wel een heel stuk beter.
Klaassen is natuurlijk ook een scorende middenvelder.
Sinkgraven heeft ook nog wel potentie om wat doeltreffender en consistenter te worden. Laat toch al bij tijd en wijle prachtige dingen zien.
Als je dan nog b.v. een Fischer en Schöne als invallers hebt die een beetje in vorm komen, dan zit het scorend wel goed.
Gisteren was het verdedigend wel aardig, hoewel in alle eerlijkheid je waarschijnlijk met dit spel tegen Rapid wel weer op achterstand had gestaan. AZ miste gelukkig de echte scherpte voorin. Ik zie echter nog wel potentie in deze jonge verdediging, die moeten toch nog wel kunnen groeien en in de eredivisie vrij makkelijk overeind kunnen blijven, zeker als Cillessen zich weer herpakt.
Al met al zijn mijn verwachtingen voor dit seizoen wel gematigd positief. Feyenoord zag er ook niet onaardig uit en het is nog afwachten wat PSV kan dit seizoen, maar het lijkt er vooralsnog in ieder geval op dat het niet weer zo'n troosteloos zaadseizoen zonder vermakelijke wedstrijden wordt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee maar het blijft een marionet die Cruijff al jaren binnen Ajax wilde plaatsen. Ik geloof dan niet zozeer in een onafhankelijk eerlijk oordeelquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Over Milik maak ik me geen zorgen, zoals hij die goal tegen Rapid maaktequote:Op maandag 10 augustus 2015 10:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat Milik ook qua scorend vermogen nog wat gaat verbeteren.
Geboren goalgetterOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ajax moet meer 4-4-2 gaan spelen met Milikquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat Milik ook qua scorend vermogen nog wat gaat verbeteren. Met Dijks en El Ghazi komen er echt genoeg voorzetten van de zijkant, daar moet Milik toch zijn hoofd eens wat vaker tegenaan weten te zetten.
Verder heb je met Gudelj inderdaad wel wat scorend vermogen binnengehaald. Ik verwacht ook dat El Ghazi wat dat betreft ook dit seizoen weer wat stappen gaat zetten en een stukje doeltreffender wordt.
Bazoer lijkt even een kleine terugval te hebben, z'n schoten zijn wel erg matig de laatste paar wedstrijden. Als je met enige regelmaat van 30 meter afstand wilt schieten, dan mag het wel een heel stuk beter.
Klaassen is natuurlijk ook een scorende middenvelder.
Sinkgraven heeft ook nog wel potentie om wat doeltreffender en consistenter te worden. Laat toch al bij tijd en wijle prachtige dingen zien.
Als je dan nog b.v. een Fischer en Schöne als invallers hebt die een beetje in vorm komen, dan zit het scorend wel goed.
Gisteren was het verdedigend wel aardig, hoewel in alle eerlijkheid je waarschijnlijk met dit spel tegen Rapid wel weer op achterstand had gestaan. AZ miste gelukkig de echte scherpte voorin. Ik zie echter nog wel potentie in deze jonge verdediging, die moeten toch nog wel kunnen groeien en in de eredivisie vrij makkelijk overeind kunnen blijven, zeker als Cillessen zich weer herpakt.
Al met al zijn mijn verwachtingen voor dit seizoen wel gematigd positief. Feyenoord zag er ook niet onaardig uit en het is nog afwachten wat PSV kan dit seizoen, maar het lijkt er vooralsnog in ieder geval op dat het niet weer zo'n troosteloos zaadseizoen zonder vermakelijke wedstrijden wordt.![]()
Gisteren was het verschil inderdaad wel zichtbaar in de verdediging. Niet dat ze zo briljant stonden te verdedigen, maar ze zaten in ieder geval een stukje feller op de man en schroomden niet om eens de voet onder de bal te zetten als het voetballend niet opgelost kon worden. Ik pleit er niet voor dat iedere bal de tribune in gaat, maar af en toe is dat broodnodig: proberen eruit te voetballen waar mogelijk, bij onverantwoorde risico's opruimen.![]()
Milik had een totale offday gisteren, kan gebeuren, hoop wel dat het een incident is.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Yup, ben benieuwd of ze deze lijn voortzetten, want dan kan het best een leuk seizoen worden. Dijks en Tete bevallen me veel beter dan Boil en Van Rhijn, en Riedewald is echt heel sterk bezig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:06 schreef FritzWepper het volgende:
Gisteren was het verschil inderdaad wel zichtbaar in de verdediging. Niet dat ze zo briljant stonden te verdedigen, maar ze zaten in ieder geval een stukje feller op de man en schroomden niet om eens de voet onder de bal te zetten als het voetballend niet opgelost kon worden. Ik pleit er niet voor dat iedere bal de tribune in gaat, maar af en toe is dat broodnodig: proberen eruit te voetballen waar mogelijk, bij onverantwoorde risico's opruimen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
hij heeft toch wel zichtbaar moeite met meevoetballenquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Milik had een totale offday gisteren, kan gebeuren, hoop wel dat het een incident is.![]()
Daar geloof ik ook wel in. Het zit hem meer in de achterlijke hoeveelheid druk die er op die ventjes staat. Dat is niet helemaal gezond op de leeftijd. Die druk hoort vooral op oudere jongens te liggen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is Anwar juist een van de spelers met meeste zelfreflectieNee, allicht komt er geen onafhankelijk oordeel. Dat snapt iedere amateurpoliticus zelfs nog.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar het blijft een marionet die Cruijff al jaren binnen Ajax wilde plaatsen. Ik geloof dan niet zozeer in een onafhankelijk eerlijk oordeel![]()
![]()
Het is maar hoe je met die druk omgaat, het is toch vrij normaal dat je als club en ploeg met praatjes en ambities afgeslacht wordt als je het tegen zo'n café elftal als Rapid niet redt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:29 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook wel in. Het zit hem meer in de achterlijke hoeveelheid druk die er op die ventjes staat. Dat is niet helemaal gezond op de leeftijd. Die druk hoort vooral op oudere jongens te liggen.
[..]![]()
Inzaghi had dat ook... we moeten roeien met de riemen die we hebben.... Speel hem dusdanig aan dat hij kan doen waar hij voor gehaald is, scoren. Niet verwachten dat hij zoals Pantelic heerlijk terugkaatst richting inkomende middenvelders etc...quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft toch wel zichtbaar moeite met meevoetballenNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
dat is waar maar als je dan ook nog eens El Ghazi mist is het voor hem heel moeilijk, je hebt toch minimaal 1 vleugel met diepgang nodig om hem goed te gebruiken, ik vond sowieso dat ze te veel achteruit liepen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:37 schreef MrStock het volgende:
[..]
Inzaghi had dat ook... we moeten roeien met de riemen die we hebben.... Speel hem dusdanig aan dat hij kan doen waar hij voor gehaald is, scoren. Niet verwachten dat hij zoals Pantelic heerlijk terugkaatst richting inkomende middenvelders etc...![]()
Nee, het ging toch goed gisteren, de selectie is wel klaar. Dat was een beetje het 2 ledige aan de (verder prima) overwinning. De kans dat ze nog wat halen, wat wel nodig is, is nu een stuk kleiner.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet in staat was om de wedstrijd te kijken, dus heb hem helaas gemistquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar als je dan ook nog eens El Ghazi mist is het voor hem heel moeilijk, je hebt toch minimaal 1 vleugel met diepgang nodig om hem goed te gebruiken, ik vond sowieso dat ze te veel achteruit liepen.Kan daar dus niet over mee praten.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
De angst voor weer een snelle tegengoal en dan, je weet het wel, was nogal groot denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar als je dan ook nog eens El Ghazi mist is het voor hem heel moeilijk, je hebt toch minimaal 1 vleugel met diepgang nodig om hem goed te gebruiken, ik vond sowieso dat ze te veel achteruit liepen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gelukkig hebben we sanogo nog.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Milik had een totale offday gisteren, kan gebeuren, hoop wel dat het een incident is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pfffffff, dat was echt een dramatische invalbeurt zegquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we sanogo nog..
Ik schrijf hem nog niet helemaal af, maar op basis van gisteren lijkt hij niet echt een toevoeging. Hooguit een breekijzer puur op kracht, maar technisch gezien was ie niet echt in vorm zullen we maar zeggen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: