Je moeder doet je haar toch, met de hondentondeuze...?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga het morgen aan de kapper laten zien

Haararchitect in Nijmegen kan het ook vast wel zo knippen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga het morgen aan de kapper laten zien

Is dit een soort van terug pakken omdat ik moest lachen nadat Cavaliers je voor lul zet?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je moeder doet je haar toch, met de hondentondeuze...?

Hallo Alors!quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat ze Cech hadden gehaald als back upWat is deze.

quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef alors het volgende:

Wie!?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit een soort van terug pakken omdat ik moest lachen nadat Cavaliers je voor lul zet?

Afdankertjes van Chelsea, Real Madrid en Barcelona zijn instant key players bij Arsenal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef alors het volgende:

Wat een matig teamtwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 09-08-2015 om 16:00:22XI Liverpool - Mignolet, Clyne, Skrtel, Lovren, Gomez, Henderson, Milner, Lallana, Ibe, Coutinho, Benteke. #stoliv reageer retweet

Het is nog net wat onwaarschijnlijker dan Arsenal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een matig teamtwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 09-08-2015 om 16:00:22XI Liverpool - Mignolet, Clyne, Skrtel, Lovren, Gomez, Henderson, Milner, Lallana, Ibe, Coutinho, Benteke. #stoliv reageer retweet
Zou Yi-Long Liverpool ook als titelfavoriet zien?

Heb je de zomer goed doorstaan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:02 schreef alors het volgende:
[..]
Mooizo, met mij ook.
Met Giroud minder zie ik.

Waar is Roberto Firminio?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

Nee, maar o.a. Ibe en Origi zijn wel goede spelers waar Liverpool nog erg veel plezier aan zal hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |