Eerste goal zat ie aardig mis.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof Cech hier wat aan kan doen

Ik zal opletten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is er doorgaans een kei in om haarscherpe screenshots te maken.

Cech zat zeker fout bij de goal ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]

Bij de 2de goal zag hij er ook niet geweldig uit. Maar goed, tenzij hij omgekocht wordt door Chelsea is het gewoon een prima keeper, en vandaag wellicht een mindere dag. West-Ham heeft 2 shots on goal, en 2-0. Zulke wedstrijden zitten er soms tussen.quote:

Als Coquelin niet zo dom was om buitenspelval op te heffen terwijl hij de meest achterste man was en dus het overzicht had was het gewoon 0-0 gebleven. Het is te makkelijk om naar Cech te wijzenquote:

Hij keek hem er mooi inquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]

Hij is dan wel de nieuwe Buddha in menselijke vorm, maar het zweven wil nog niet erg lukken...quote:

Zou ji eens je bek kunnen houden?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:53 schreef NoNickOne het volgende:
Zou Steve van de Big Tasty met bacon houden?

Jij bent ook een succesnummer op feestjes of niet?quote:

Je moeder doet je haar toch, met de hondentondeuze...?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga het morgen aan de kapper laten zien

Haararchitect in Nijmegen kan het ook vast wel zo knippen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga het morgen aan de kapper laten zien

Is dit een soort van terug pakken omdat ik moest lachen nadat Cavaliers je voor lul zet?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je moeder doet je haar toch, met de hondentondeuze...?

Hallo Alors!quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat ze Cech hadden gehaald als back upWat is deze.

quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef alors het volgende:

Wie!?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit een soort van terug pakken omdat ik moest lachen nadat Cavaliers je voor lul zet?

Afdankertjes van Chelsea, Real Madrid en Barcelona zijn instant key players bij Arsenal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:59 schreef alors het volgende:

Wat een matig teamtwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 09-08-2015 om 16:00:22XI Liverpool - Mignolet, Clyne, Skrtel, Lovren, Gomez, Henderson, Milner, Lallana, Ibe, Coutinho, Benteke. #stoliv reageer retweet

Het is nog net wat onwaarschijnlijker dan Arsenal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een matig teamtwitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 09-08-2015 om 16:00:22XI Liverpool - Mignolet, Clyne, Skrtel, Lovren, Gomez, Henderson, Milner, Lallana, Ibe, Coutinho, Benteke. #stoliv reageer retweet
Zou Yi-Long Liverpool ook als titelfavoriet zien?

Heb je de zomer goed doorstaan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:02 schreef alors het volgende:
[..]
Mooizo, met mij ook.
Met Giroud minder zie ik.

Waar is Roberto Firminio?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

Nee, maar o.a. Ibe en Origi zijn wel goede spelers waar Liverpool nog erg veel plezier aan zal hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |