rené is wel een beetje viesdik ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:56 schreef Stringer het volgende:
[..]
Nee jouw onderbouwing was stellar, onderbuik ruled hier wel zeg.

quote:

denk het ook ja, zo met Clasie erbij spelen ze iedere tegenstander kapot.quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:57 schreef NoNickOne het volgende:
Southampton gaat er met de titel vandoor

Wat dan? Heb maar kleine stukjes gekeken van Heraclesquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hadden wij ook weer last van gisteren

nummer 5quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef NoNickOne het volgende:
Zoveel negers in dat pleuris team dat ik heel Wijnaldum niet kan vinden

nr 5quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef NoNickOne het volgende:

quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef NoNickOne het volgende:

trquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef NoNickOne het volgende:

De Zwarte Chineesquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef NoNickOne het volgende:

quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef NoNickOne het volgende:

bij 0-1 pingel moeten hebben niet gekregenquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat dan? Heb maar kleine stukjes gekeken van Heracles

quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Je gaat toch niet vrijwillig Heracles kijken?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat dan? Heb maar kleine stukjes gekeken van Heracles

Zo rollen wijquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:02 schreef Stringer het volgende:
Nog zonder herhaling al penal roepen hier.

Kleine stukjesquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vrijwillig Heracles kijken?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:06 schreef NoNickOne het volgende:
Arsenal 1-0 voorGrappig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Arsenal 1-0 voorTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Arsenal 1-0 voorTRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Arsenal 1-0 voorvalse tussenstand, veel plezier met je vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.

melding verzonden

Arsenal 1-0 voordoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.

Arsenal 1-0 voorNoNickOneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij maar even afkoelen.

Arsenal 1-0 voorMooi dat we allemaal TR's makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Arsenal 1-0 voorTR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Arsenal 1-0 voorTR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Uh, oke.quote:

Omdat hij op bank zitquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:16 schreef Vermecelli het volgende:
Waarom staat Sanchez er eigenlijk niet in?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |