SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2015 13:16:05 ]
Ik had een keer een weddenschap en dat ging over 5 kratten bier. Nog steeds niks van gezien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Feyenoord won, nam ik een willekeurige Feyenoord UI.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-08-2015 om 12:53:08Na Viergever (2014), v. Rhijn (2013) en vd Wiel (2012) voor het eerst geen verdediger die eerste competitiegoal Ajax maakt. #azaja reageer retweet
Ik weet het niet. Wel typisch (quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had een keer een weddenschap en dat ging over 5 kratten bier. Nog steeds niks van gezien.
Wie was dat ook alweer?
Heb je wel je adres doorgegeven dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had een keer een weddenschap en dat ging over 5 kratten bier. Nog steeds niks van gezien.
Wie was dat ook alweer?
Tsja het was erg laf idd. Internetuser maakt weinig uit als je weet wie het is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wel typisch (![]()
) dat een internetuser dat weigert te doen.
Hebben ze voor 2012 nooit gescoord in de competitie dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-08-2015 om 12:53:08Na Viergever (2014), v. Rhijn (2013) en vd Wiel (2012) voor het eerst geen verdediger die eerste competitiegoal Ajax maakt. #azaja reageer retweet
Nee, hij weigerde het zelf te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel je adres doorgegeven dan?
Hij wou het sowieso niet doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel je adres doorgegeven dan?
Een reeks is doorbroken, simpele PSV-fan die je bent.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze voor 2012 nooit gescoord in de competitie dan?
Dan moet je er 'sinds 2011' bij zetten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een reeks is doorbroken, simpele PSV-fan die je bent.
Mocht je problemen met het tweede stuk van mijn zin hebben, stuur me een DM
xxxx
quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hanegem zit in het publiek.
Ik voel dat hij stukjes over Kazim en El Ghazi gaat schrijven met betrekking tot doelpuntvieren.
Sinds wanneer kijk jij naar FC Dordrechtquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Overeem kwam tekort voor het niveau FC Dordrecht
Hij was daar de beste spelerquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zie je, Stijn? Zie jequote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
''je''quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je er 'sinds 2011' bij zetten.
Ik heb daar best wat potjes van gekekenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij naar FC Dordrecht?
Witte Chinees gaat vanavond nat over AZ.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hanegem zit in het publiek.
Ik voel dat hij stukjes over Kazim en El Ghazi gaat schrijven met betrekking tot doelpuntvieren.
Terwijl je zo'n hekel aan de Eredivisie schijnt te hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar best wat potjes van gekeken
Bij zeer ernstige verveling
Ja, je kan toch prima tweets aanpassen.quote:
Amaiquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen de beste en de slechtste daar zat een miniem verschil
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Terwijl je zo'n hekel aan de Eredivisie schijnt te hebben.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je kan toch prima tweets aanpassen.
Eredivisie is kut zus, Eredivisie is niks zo. Maar wel naar de nummer laatst van de competitie kijken.quote:
Kijk eens hoe makkelijk dat gaat:quote:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-08-2015 om 12:53:08Balletje breed, balletje terug, we spelen weer zoals het hoort #azaja reageer retweet
JR dacht dat hij naar Ajax keek, spelen hetzelfde voetbalquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eredivisie is kut zus, Eredivisie is niks zo. Maar wel naar de nummer laatst van de competitie kijken.
Uh, oke.
Maar zit het ook diep?quote:
Bij uiterste verveling moet je toch iets doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eredivisie is kut zus, Eredivisie is niks zo. Maar wel naar de nummer laatst van de competitie kijken.
Uh, oke.
Omdat hij andere spelers geschikter vindtquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom maak De Boer wederom geen gebruik van Van Rhijn, Heitinga en Schone?
Omdat die er geen kut van kunnen. Deze basiself is prima.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom maak De Boer wederom geen gebruik van Van Rhijn, Heitinga en Schone?
Zwartwerker gespot.quote:
Hahahaha wat leukquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:03 schreef VXXLL het volgende:
Haha mijn Engelse stream loopt drie minuten achter
Elinkwijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Bazoer hé, van welke club komt hij eigenlijk? :S
Deze basiself is veel te jong. Haal een Heitinga dan niet als je niet van zn ervaring gebruik wil maken. En erg ondankbaar richting Schone die afgelopen jaren menigmaal redder in nood is geweest voor Ajax (en gewoon veel ervaring heeft).quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die er geen kut van kunnen. Deze basiself is prima.
uit de jeugd van Ajaxquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Bazoer hé, van welke club komt hij eigenlijk? :S
Ik zou ze aanklagenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:03 schreef VXXLL het volgende:
Haha mijn Engelse stream loopt drie minuten achter
Bedankt Hansquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deze basiself is veel te jong. Haal een Heitinga dan niet als je niet van zn ervaring gebruik wil maken. En erg ondankbaar richting Schone die afgelopen jaren menigmaal redder in nood is geweest voor Ajax (en gewoon veel ervaring heeft).
FYSIEK ERVARING ROUTINE is de grootste onzin die ooit bestaan heeft. Het gaat om de kwaliteit van de spelers en in hoeverre de tactiek op elkaar afgestemd is. Dat de basiself te jong is, is alleen een excuus voor Feyenoordfans die op een koude zaterdagavond met 2-0 verliezen van SC Cambuur.quote:
Fysiek is wel belangrijk in de zin van hoelang spelers hun topniveau kunnen vasthoudenquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FYSIEK ERVARING ROUTINE is de grootste onzin die ooit bestaan heeft. Het gaat om de kwaliteit van de spelers en in hoeverre de tactiek op elkaar afgestemd is. Dat de basiself te jong is, is alleen een excuus voor Feyenoordfans die op een koude zaterdagavond met 2-0 verliezen van SC Cambuur.
Ja, nu weten we wel dat je dit vindt. Ik lees net een paar dagen hier en je hebt het al honderd keer gezegdquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FYSIEK ERVARING ROUTINE is de grootste onzin die ooit bestaan heeft. Het gaat om de kwaliteit van de spelers en in hoeverre de tactiek op elkaar afgestemd is. Dat de basiself te jong is, is alleen een excuus voor Feyenoordfans die op een koude zaterdagavond met 2-0 verliezen van SC Cambuur.
Go Ahead Eagles ja?quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:06 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor de OP.
baasquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:06 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor de OP.
Volgend jaar weer een speler met energie kopen omdat het spel stroperig is gebleven onder De Boer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft wel zijn angel eruit gehaald
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:06 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor de OP.
Nou, we hebben dinsdag gezien hoe goed een jonge groep is zonder Europese ervaring. Konden een gelijkspel nog niet eens over de streep trekken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |