SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dirk speelde in de spits, op het middenveld en in de verdediging.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef _ANKA_ het volgende:
Hoe speelde Kazim en Kuyt? Kon de wedstrijd niet bekijken, doordat Fox Sport Go voor de 100000000e keer er uit ligt!
Zoals altijd dus :pquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dirk speelde in de spits, op het middenveld en in de verdediging.
ik heb er maar 2quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
De eerste 3 punten in de toto zijn binnen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Topscorer van Nederland. Ga het vieren Paul.
Misschien als ze van Ajax winnen dat ze een dvd uitbrengenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat ze alle interviews met Dirk dit seizoen op DVD uitbrengen.
Of als ze weer op voorsprong komen, en het dan vooralsnog weggeven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als ze van Ajax winnen dat ze een dvd uitbrengen
Omdat ik dat niet kijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom posten jullie niet in NOS Eredivisie?
Omdat jij daar post.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfoequote:
Ik kijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maandag VIquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Gio onze clichébraker.
Ik kijk nu al uit naar morgen, dinsdag en woensdag
EREDIVISIE.
Ik vind het wel leuk dat FOX telkens wat nieuws doet. Is niet altijd even geweldig, maar kan mij er niet druk om maken.quote:
Het is in ieder geval beter dan Clasie die meestal jankend voor de camera te zien was.quote:
Dat gaf wel mooi de mentaliteit van Feyenoord weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan Clasie die meestal jankend voor de camera te zien was.
Stijn en ik gaan genieten van Dijks.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 09-08-2015 om 11:07:05OPSTELLING AJAX | Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Sinkgraven #azaja reageer retweet
Hij kan er weinig van maar zijn werklust mankeert niks aan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:12 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik gaan genieten van Dijks.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 09-08-2015 om 11:07:05OPSTELLING AJAX | Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Sinkgraven #azaja reageer retweet
Gudelj vind ik nou niet zo'n geweldenaar maar hij is wel leergierig dus wie weet speelt hij de bal wat meer diepquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, FdB luistert niet naar de roepers van de Fysiek Ervaring Routine hype.
Sinkgraven linksbuiten en Gudelj in de basis.
Gelukkig.
wat een ongelofelijk lelijke UI, Stijn. Ik zou graag hebben dat jij hem wijzigtquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, FdB luistert niet naar de roepers van de Fysiek Ervaring Routine hype.
Gelukkig.
Hoezo een hype?quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig.
als hij zijn haarbandje maar op heeft dan komt het goed, benieuwd hoeveel hij daarvoor krijgt, voorheen wat het Nike maar nu adidasquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Gudelj niet op linksback kunnen, net als zn pa?
Ik ook, kan helaas ook niet live kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:45 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een streampje wat ik op mijn telefoon kan kijken? DM staat open en FOX ken ik inmiddels wel
Terwijl de Telegraaf juist altijd alleen maar positief is over Ajax. Opmerkelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valentijn Driessen druk bezig Frank weg te krijgen
Mike Verweij is de propagandaleider van Marc Overmars vooralquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Terwijl de Telegraaf juist altijd alleen maar positief is over Ajax. Opmerkelijk.
Telegraaf is pro Cruijff, tuurlijk willen die de Boer weghebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Terwijl de Telegraaf juist altijd alleen maar positief is over Ajax. Opmerkelijk.
Zodra ze weer geld hebben lekker allemaal oude middelmaat halen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:20 schreef Cavaliers het volgende:
Feijenoord kloot aan met Kazim terwijl ze Vincent Janssen gewoon op Varkenoord hadden rondhuppelen. #bestejeugd
ik heb water opgezet voor tomatensoepquote:
Van Geel is de beste TD zodra hij creatief moet zijn en er geen cent te besteden is, maar zodra er een stuiver op de bankrekening staat doet hij de meest vreemde dingen. Straks weer miljoenen uittrekken voor Botteghin, wat ten koste gaat van van Beek of Kongolo en zeker van Verdonk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodra ze weer geld hebben lekker allemaal oude middelmaat halen.
GENOT
Van het rechterrijtje.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:22 schreef NaturalScience het volgende:
Jullie kunnen allemaal alvast naar huis. Groningen gaat dit jaar kampioen worden.
lucky ajax, ook al geen alirezaquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dabney dos Santos haakt in warming-up af en wordt vervangen door Achille Vaarnold, die debuut maakt. Dos Santos zit wel op de bank.
Ook allemaal zonder weinig doorverkoopwaarde, dus weer lekker de schulden in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Geel is de beste TD zodra hij creatief moet zijn en er geen cent te besteden is, maar zodra er een stuiver op de bankrekening staat doet hij de meest vreemde dingen. Straks weer miljoenen uittrekken voor Botteghin, wat ten koste gaat van van Beek of Kongolo en zeker van Verdonk.
From Yellow
Ajax Life @ajaxlifequote:
Daarmee speelden ze al tegen FC Groningen in april dus dat is niet nieuw.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nieuwe uit-shirts van Feyenoord al gezien?
Op advies van De Boerquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax Life @ajaxlife
#Ajax start de competitie in het 'solar green' gekleurde uittenue. Spelers moeten elkaar daarin sneller vinden, zo is de gedachte.
Uitshirts met een gedachte
Erger dan Blom zal het niet wordenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorspel een blunder van Kuipers, de beste scheidsrechter ter wereld.
Het wordt nu wel erg moeilijk om ze naar de verkeerde kleur te spelen ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax Life @ajaxlife
#Ajax start de competitie in het 'solar green' gekleurde uittenue. Spelers moeten elkaar daarin sneller vinden, zo is de gedachte.
Relatief nieuw en vele malen lelijker dan wat Ajax nu draagt imoquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarmee speelden ze al tegen FC Groningen in april dus dat is niet nieuw.
Adidas is een walgelijk merkquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nieuwe uit-shirts van Feyenoord al gezien?
Het Feyenoord uitshirt is beter naar te kijken dan deze shirts van Ajax hoorquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Relatief nieuw en vele malen lelijker dan wat Ajax nu draagt imo
Ik ben dan een Feyenoorder, ben totaal geen fan van het nieuwe uitshirt van Feyenoord, maar word je er als Ajacied niet moe van dat je nooit eens een degelijk uitshirt kunt kopen als fan? Smaken verschillen, maar dit shirt samen met dat shirt van vorig jaar....quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax Life @ajaxlife
Lelijk -> Ajax -> Feyenoord... Overtreffende trap dit seizoenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Feyenoord uitshirt is beter naar te kijken dan deze shirts van Ajax hoor
Die rode baan is echt zo ongelofelijk debiel. Je moet echt een verstandelijke handicap hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Feyenoord uitshirt is beter naar te kijken dan deze shirts van Ajax hoor
Plaatje?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:32 schreef tompsv18 het volgende:
PSV heeft wel een mooi uitshirt gelukkig.
Die onderaan het shirt?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die rode baan is echt zo ongelofelijk debiel. Je moet echt een verstandelijke handicap hebben.
De tenues van Ajax zijn beter aan te zien met zwarte broekjes.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lelijk -> Ajax -> Feyenoord... Overtreffende trap dit seizoen
Ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die onderaan het shirt?
[..]
De tenues van Ajax zijn beter aan te zien met zwarte broekjes.
Maar het is echt beschamend verder
Dat vind ik ook wel meevallen met dat roze en rare vlakken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:32 schreef tompsv18 het volgende:
PSV heeft wel een mooi uitshirt gelukkig.
Dit mooi noemen?!quote:
We willen een shirt maken ter ere van Amsterdamquote:
Moet Ajax niet doen aan uitlokking met dit soort shirts.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
En nu kunnen we stoppen met discussiëren wie het mooiste uitshirt heeft
Ik vind dat niet mooi.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het hoog tijd voor een brilletje, haagsquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het verschil tussen het gras en de spelers van ajax is nauwelijks meer zichtbaar.
Jazelerquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
Dijks was toch degene die tatoeages nam om meer uitstraling te krijgen?
Pakte toch alleen maar rood?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijks was bij Heerenveen echt heel slecht
Iedere week een kaartquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijks was bij Heerenveen echt heel slecht
Meh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Nee, want ik ben geen pauperquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:37 schreef NoNickOne het volgende:
Meer mensen met problemen op de Fox Sports stream?
Hij staat op de zes meter lijn en werd niet heel erg gehinderd. Ontsnapt dus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopbal van 10km hoog over het doel.
voor de Fox Sports stream tik je gewoon af hoorquote:
En dan niet op televisie kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:38 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Hoezo pauper? Betaal er gewoon netjes 25 per maand voor.
Daar hebben ze tegenwoordig gewoon kabeltjes voor.quote:
Als de 2-2 geforceerd moet wordenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk zien we Sanogo vanmiddag nog.
Dek je niet zo in. AZ speelt met een pupillenelftal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de 2-2 geforceerd moet worden
Ajax ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dek je niet zo in. AZ speelt met een pupillenelftal.
Sinds dinsdag heeft Ajax alle reden zich in te dekkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
mwah, toen hebben ze wel gedomineerdquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Sinds dinsdag heeft Ajax alle reden zich in te dekken
Dat weet ik ook wel hoor. Ik vind die AZ-hype voor zover je dat het mag noemen ietwat overdreven. Met elf man werden ze thuis weggespeeld door Istanbul en in Istanbul zelf was het geloof er bj de thuisclub ook nietquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En verlorenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, toen hebben ze wel gedomineerd
Kazim-wise.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De haters van Anwar kunnen weer slapen. Vingertje Ronaldo-wise op de mond.
hmmm hmmmquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kut-Ajax. Dit verdienen ze niet na afgelopen dinsdag.
AZ wel omdat ze van Istanbul BB hebben gewonnen? Goeie redeneringquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kut-Ajax. Dit verdienen ze niet na afgelopen dinsdag.
Dat mag van mij best wel even. Die voelt zich aardig op de hak genomen de afgelopen twee wedstrijde.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo zonde na zo'n gruwelijke goal als een klein kind met je vingertje. Bah bah, kwalletje.
Heb zo'n hekel aan deze hele generatie voetballers, zijn bijna allemaal zo.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo zonde na zo'n gruwelijke goal als een klein kind met je vingertje. Bah bah, kwalletje.
Liever dat ajax wint dan az idd, denk dat az een grotere concurrent wordt voor het kampioenschap dan ajaxquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
AZ domineerde, dus deze tussenstand is logisch.
Zal wel op zijn besneden pik zijn getrapt omdat er wat mensen kritiek hadden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:46 schreef danos het volgende:
Lekker hoor, waarom die El Ghazi dan weer zo raar moet doen snap ik niet, of heb ik wat gemist?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel op zijn besneden pik zijn getrapt omdat er wat mensen kritiek hadden.
Hoezo? En door wie? En was het niet terecht dan? En waarom maak je je daar überhaupt druk om als voetballer? En waarom ben je niet oprecht blij met je goal?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag van mij best wel even. Die voelt zich aardig op de hak genomen de afgelopen twee wedstrijde.
Haatreacties sterken de gemiddelde speler wel in hun drive.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoezo? En door wie? En was het niet terecht dan? En waarom maak je je daar überhaupt druk om als voetballer? En waarom ben je niet oprecht blij met je goal?
flinke oogklepjesquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is dit wel boodschap dat El Ghazi steeds fitter begint te worden, was toch op zijn 70 a 80% tegen Rapid
En dan is een goaltje genoeg? Laat hem er eerst eens 5 maken en een bergje goede voorzetten of assists. Als ik trainert was had ik hem gelijk gewisseld.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel op zijn besneden pik zijn getrapt omdat er wat mensen kritiek hadden.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen mij te herrineren dat DonROyco deze gemaakt heeft.
[..]
Ik zou het waarderen als je een nieuwe amakt.
Fox Sports Go gebruikenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:48 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog meer problemen met Fox sports go? Hij zegt dat ze een probleem met m'n internetverbinding hebben gedetecteerd
Dat is het probleem, veel spelers zien kritiek tegenwoordig ook aan als haatreactie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haatreacties sterken de gemiddelde speler wel in hun drive.
FOX Sports heeft al het geld gestoken in liveband bij de Eretribune, de rest kan wel even wachtenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:48 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog meer problemen met Fox sports go? Hij zegt dat ze een probleem met m'n internetverbinding hebben gedetecteerd
Had ik ook in chrome, maar Firefox doet het wel. Of het was andersom.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:48 schreef Seam het volgende:
Triest toch, dat je je daar druk om maakt. Ga gewoon lekker even een beetje juichen met je ploeggenoten ipv de diva uit te hangen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haatreacties sterken de gemiddelde speler wel in hun drive.
Veel spelers hebben nu eenmaal een gigantisch egoquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Triest toch, dat je je daar druk om maakt. Ga gewoon lekker even een beetje juichen met je ploeggenoten ipv de diva uit te hangen.
Hier werkt het niet in Safari, of Firefox onder OSX. Werkt wel onder IE in Paralelsquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:48 schreef Seam het volgende:
Het gaat om het live kanaalquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOX Sports heeft al het geld gestoken in liveband bij de Eretribune, de rest kan wel even wachten
Thanks zal het even checken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:50 schreef danos het volgende:
[..]
Had ik ook in chrome, maar Firefox doet het wel. Of het was andersom.
De geprezen Ronaldo's in deze wereld houden er ook van. Anwar is fan van 'm.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Triest toch, dat je je daar druk om maakt. Ga gewoon lekker even een beetje juichen met je ploeggenoten ipv de diva uit te hangen.
Cristiano Ronaldo juicht ook nooit met zijn ploeggenotenquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Een aardige kopkans in de zestien meter en een vrij schot op de rand van de 16. Ze kunnen er in.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kwaliteit van de kansen die AZ creëert is iet zo hoog.
Waarom ga je hier nog serieus op inquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kwaliteit van de kansen die AZ creëert is iet zo hoog.
Hoezo heb jij nou weer een demagoog UIquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De geprezen Ronaldo's in deze wereld houden er ook van. Anwar is fan van 'm.
Cristiano Ronaldo juicht alleen voor FC Cristiano Ronaldoquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo juicht ook nooit met zijn ploeggenoten
Dat sowieso ja. Daarom ben ik altijd zo blij met zo'n gast als Klaassen of Siem de Jong. Gewoon normale gasten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel spelers hebben nu eenmaal een gigantisch ego
Weddenschapje verloren van goede vriend Onlogisch.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo heb jij nou weer een demagoog UI
Al zit er wel een beetje een verschil tussen wat El Ghazi en Ronaldo kan maken. Maarja, de gemiddelde voetballer zou zonder voetbalvernuft mobiele abonnementen verkopen bij een karretje van Lebara Mobile.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blij zijn met Siem de Jongquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Daarom ben ik altijd zo blij met zo'n gast als Klaassen of Siem de Jong. Gewoon normale gasten.
Wat was de weddenschap?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weddenschapje verloren van goede vriend Onlogisch.
Die baalt nog als een ploeggenoot scoortquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |