SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dirk speelde in de spits, op het middenveld en in de verdediging.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef _ANKA_ het volgende:
Hoe speelde Kazim en Kuyt? Kon de wedstrijd niet bekijken, doordat Fox Sport Go voor de 100000000e keer er uit ligt!
Zoals altijd dus :pquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dirk speelde in de spits, op het middenveld en in de verdediging.
ik heb er maar 2quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
De eerste 3 punten in de toto zijn binnen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Topscorer van Nederland. Ga het vieren Paul.
Misschien als ze van Ajax winnen dat ze een dvd uitbrengenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat ze alle interviews met Dirk dit seizoen op DVD uitbrengen.
Of als ze weer op voorsprong komen, en het dan vooralsnog weggeven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als ze van Ajax winnen dat ze een dvd uitbrengen
Omdat ik dat niet kijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom posten jullie niet in NOS Eredivisie?
Omdat jij daar post.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfoequote:
Ik kijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maandag VIquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Gio onze clichébraker.
Ik kijk nu al uit naar morgen, dinsdag en woensdag
EREDIVISIE.
Ik vind het wel leuk dat FOX telkens wat nieuws doet. Is niet altijd even geweldig, maar kan mij er niet druk om maken.quote:
Het is in ieder geval beter dan Clasie die meestal jankend voor de camera te zien was.quote:
Dat gaf wel mooi de mentaliteit van Feyenoord weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan Clasie die meestal jankend voor de camera te zien was.
Stijn en ik gaan genieten van Dijks.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 09-08-2015 om 11:07:05OPSTELLING AJAX | Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Sinkgraven #azaja reageer retweet
Hij kan er weinig van maar zijn werklust mankeert niks aan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:12 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik gaan genieten van Dijks.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 09-08-2015 om 11:07:05OPSTELLING AJAX | Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; El Ghazi, Milik, Sinkgraven #azaja reageer retweet
Gudelj vind ik nou niet zo'n geweldenaar maar hij is wel leergierig dus wie weet speelt hij de bal wat meer diepquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, FdB luistert niet naar de roepers van de Fysiek Ervaring Routine hype.
Sinkgraven linksbuiten en Gudelj in de basis.
Gelukkig.
wat een ongelofelijk lelijke UI, Stijn. Ik zou graag hebben dat jij hem wijzigtquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, FdB luistert niet naar de roepers van de Fysiek Ervaring Routine hype.
Gelukkig.
Hoezo een hype?quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig.
als hij zijn haarbandje maar op heeft dan komt het goed, benieuwd hoeveel hij daarvoor krijgt, voorheen wat het Nike maar nu adidasquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Gudelj niet op linksback kunnen, net als zn pa?
Ik ook, kan helaas ook niet live kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:45 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een streampje wat ik op mijn telefoon kan kijken? DM staat open en FOX ken ik inmiddels wel
Terwijl de Telegraaf juist altijd alleen maar positief is over Ajax. Opmerkelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Valentijn Driessen druk bezig Frank weg te krijgen
Mike Verweij is de propagandaleider van Marc Overmars vooralquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Terwijl de Telegraaf juist altijd alleen maar positief is over Ajax. Opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |