Dat wel, vol op de enkelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het niet eens geel eigenlijk.
Jij bent dan ook net zo'n debiele jood als Blom.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
Hij gaat ook wel heel vies door met z'n noppen op het standbeen.
Ik snap deze beslissing wel.
idoooooooooooooool je bent er weerrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
Ga toch weg manquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het niet eens geel eigenlijk.
Hallo vriend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
idoooooooooooooool je bent er weerrrrrrrrrrrr
Ik snap niet dat de moderators deze user in dit topic laten posten, wat een knakker...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
"Vol op de enkel"quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man
Vol op de enkel met z'n noppen.
geel jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, dit lijkt me een terechte kaart.
En dat kan je hem juist wel kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef Enchanter het volgende:
Momentopname , zag er ernstiger uit dan dat het uiteindelijk was.
Kan je Blom niet echt kwalijk nemen vind ik
Hij had z'n voet naar beneden, ff langs specssavers?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man
[..]
Hallo vriend.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:55 schreef Jaytje07 het volgende:
Blom...nare vent. We wisten al dat het zou gaan doen en hij doet het ook gewoon...
Wat een ongelooflijke debiel ben jij ook hequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man
[..]
Hallo vriend.
Gewoon de 2e divisie laten fluiten... Volgend jaar... Dit jaar helemaal niets meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Die kaart slaat echt totaal nergens op. Schorsen die tyfus hond. Terug naar de jupiler leage.
Kom op. Met zo'n idiote beslissing vliegt er nog al eens wat uit. Je zou eens modje moeten spelen in het stadion dan is na de wedstrijd de hele kuip leeg omdat ze gebanned zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou nou nou, mag het wat minder met dat gekanker. Jullie weten wat daarover afgesproken is
Wat een scheve vergelijking.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom op. Met zo'n idiote beslissing vliegt er nog al eens wat uit. Je zou eens modje moeten spelen in het stadion dan is na de wedstrijd de hele kuip leeg omdat ze gebanned zijn.
GGMM?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Tyft eens op samen met je holmaatje
Hoi!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat iemand die zó opzichtig tegen Feyenoord is nog mag fluiten in de Kuip![]()
Er wordt toch ook helemaal niemand geband? Is niet eens een beetje sprake van? Ik vraag alleen of het wat minder kan met dat gekanker, omdat je weet dat dat niet toegestaan is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom op. Met zo'n idiote beslissing vliegt er nog al eens wat uit. Je zou eens modje moeten spelen in het stadion dan is na de wedstrijd de hele kuip leeg omdat ze gebanned zijn.
hmmm hmmm lekker huilen hmmmmquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat iemand die zó opzichtig tegen Feyenoord is nog mag fluiten in de Kuip![]()
Ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoi!
Is er hier sprake van KNJB?
Dat is wel het mooie aan deze pot ja, heerlijk als die gast weer eens mad is want iedereen is tegen feyenoord he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Adames het volgende:
PizzaGeit weer eens zien flippen achter zijn toetsenbord is wel genot
twitter:GoalsAndMore twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 21:57:20Red or not? Rick Karsdorp!https://t.co/vsbA794mzj#feyutr #eredivisie reageer retweet
Ja, een commentator moet te allen tijde objectief zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:59 schreef RvLaak het volgende:
Ron de Rijk klinkt in ene wel een stuk vrolijker
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Stringer het volgende:
Dit is gewoon nooit rood. Hij gaat ten eerste voor de bal, is absoluut (flink) te laat maar heeft gewoon de intentie om de bal te raken, vervolgens houdt ie daadwerkelijk in en richt z'n noppen naar het gras. Blom kan het niet meer bijwerken allemaal, gaat te snel voor 'm. Voor dit soort bejaarden wordt het tijd dat ze hulpmiddelen gaan gebruiken.
Verstappen? Kruse?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Maver24 het volgende:
Dit was toch geen rood. Kom op zeg. Max geel
Je ziet duidelijk adt z'n noppen in het been van die Utrechter staan. Z'n voet gaat zelfs met dat been mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Paul het volgende:
twitter:GoalsAndMore twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 21:57:20Red or not? Rick Karsdorp!https://t.co/vsbA794mzj#feyutr #eredivisie reageer retweet
Ziet er vooral heel knullig uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Paul het volgende:
Ga zelf klagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, een commentator moet te allen tijde objectief zijn.
En aangezien hij dat niet is gaan jullie nu allemaal klagen bij FOX.
Goede zaak, want de Rijk is een kutcommentator.
Rood = Kopstoot, met opzet vol voor de benen gaan, met opzet een elleboog etc etc. Die was al totaal niet met opzet bedoeld. Hij was te laat en raakte hem niet eens hard. Gewoon geel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Maver24 het volgende:
Dit was toch geen rood. Kom op zeg. Max geel
Tyf op manquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk adt z'n noppen in het been van die Utrechter staan. Z'n voet gaat zelfs met dat been mee.
Hij is niet eens flink te laat, gewoon net iets te laat en houdt in. Stevig maar niet onnodig hard, zo hoort voetbal gespeeld te worden. Vind het daarom ook niet eens geel waardig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Stringer het volgende:
Dit is gewoon nooit rood. Hij gaat ten eerste voor de bal, is absoluut (flink) te laat maar heeft gewoon de intentie om de bal te raken, vervolgens houdt ie daadwerkelijk in en richt z'n noppen naar het gras. Blom kan het niet meer bijwerken allemaal, gaat te snel voor 'm. Voor dit soort bejaarden wordt het tijd dat ze hulpmiddelen gaan gebruiken.
Idd ik zie het nu ook, terecht rood.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk adt z'n noppen in het been van die Utrechter staan. Z'n voet gaat zelfs met dat been mee.
Niet eens geel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Rood = Kopstoot, met opzet vol voor de benen gaan, met opzet een elleboog etc etc. Die was al totaal niet met opzet bedoeld. Hij was te laat en raakte hem niet eens hard. Gewoon geel.
Gadverdamme das gewoon rood, veel te laat bij de bal en gaat dan maar met ze noppen in z'n enkel staan. Naar mannetje die karsdorp, wel een typische feyenoorderquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Paul het volgende:
Je PoHi: AFC Ajax topic.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gadverdamme das gewoon rood, veel te laat bij de bal en gaat dan maar met ze noppen in z'n enkel staan. Naar mannetje die karsdorp, wel een typische feyenoorder
Dat is de categorie voor rood met 5 wedstrijden schorsing, 2 categorieën lager kan ook al rood zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Rood = Kopstoot, met opzet vol voor de benen gaan, met opzet een elleboog etc etc. Die was al totaal niet met opzet bedoeld. Hij was te laat en raakte hem niet eens hard. Gewoon geel.
Trol is gonna trol. Lik je moeder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gadverdamme das gewoon rood, veel te laat bij de bal en gaat dan maar met ze noppen in z'n enkel staan. Naar mannetje die karsdorp, wel een typische feyenoorder
Op deze beslissing valt echt NIETS af te dingen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:00 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is niet eens flink te laat, gewoon net iets te laat en houdt in. Stevig maar niet onnodig hard, zo hoort voetbal gespeeld te worden. Vind het daarom ook niet eens geel waardig.
PSV gaat niet door omdat de gemeente niet fatsoenlijk een wedstrijd kan organiseren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef Divje het volgende:
Al die trolletjesga iets zinnigs doen joh
Beetje gemakkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef Divje het volgende:
Al die trolletjesga iets zinnigs doen joh
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Ach, gewoon bezwaar aantekenen, wordt wel kwijtgescholden.
KNVB kennende niet hoor. Dat doen ze alleen bij Ajax.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Spelen uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef Collide het volgende:
[..]
PSV gaat niet door omdat de gemeente niet fatsoenlijk een wedstrijd kan organiseren.
Ja en dan gelijk 2 punten verspillen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef RvLaak het volgende:
Daar is iedereen, op 1 idioot na, het over eensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geel is het zonder twijfel wel.
Idd. Hij was gewoon te laat en raakte hem. Dat kan een gele kaart zijn maar nogmaals, rood is een totale onzin.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geel is het zonder twijfel wel.
Nee, dat gebeurt nu livequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja en dan gelijk 2 punten verspillen.
Nee, is beleid van KNVB dat ze hier strenger op gaan letten. Waarschijnlijk wordt dit als voorbeeld gebruiktquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:03 schreef RvLaak het volgende:
twitter:kramerinho twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:54:30Leuke pot. Prima tackle. Goeie uitslag. #rapaja reageer retweet
Beetje zoals Strootman dus. Was te laat, raakte hem wat hard, het zag er erger uit dan het was. Rood is echt overdreven, maar ik kan jullie verzekeren dat de KNVB deze niet gaat kwijtschelden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Hij was gewoon te laat en raakte hem. Dat kan een gele kaart zijn maar nogmaals, rood is een totale onzin.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
KNVB kennende niet hoor. Dat doen ze alleen bij Ajax.
Zou ook nog wel eens zo kunnen gaan ja...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, is beleid van KNVB dat ze hier strenger op gaan letten. Waarschijnlijk wordt dit als voorbeeld gebruikt.
Je hebt toch zo'n leuk ban-knopje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die hier alleen komen om te vertellen hoe slecht feyenoord wel niet is, kunnen lekker hier blijven natuurlijk.
Als de rest nou niet op al die trolls reageert, wordt het misschien nog wat
Amen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die hier alleen komen om te vertellen hoe slecht feyenoord wel niet is, kunnen lekker hier blijven natuurlijk.
Je mag hier alleen posten als je zegt dat Feyenoord goed speelt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
Huh? Dus in dit topic mogen we niet meer zeggen dat Feyenoord slecht is?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
faalhaasquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:05 schreef Brammess het volgende:
twitter:kramerinho twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:54:30Leuke pot. Prima tackle. Goeie uitslag. #rapaja reageer retweet
Kruip lekker terug in je moeder man, debielquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je mag hier alleen posten als je zegt dat Feyenoord goed speelt?
Mods kunnen helemaal niet bannen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n leuk ban-knopje?
Haha.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kruip lekker terug in je moeder man, debiel![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je mag hier alleen posten als je zegt dat Feyenoord goed speelt?
Als je goed leest, staat er dat wanneer je hier alleen komt om te vertellen hoe slecht feyenoord wel niet is, je lekker weg kan blijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Dus in dit topic mogen we niet meer zeggen dat Feyenoord slecht is?![]()
Oh oke.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Als je goed leest, staat er dat wanneer je hier alleen komt om te vertellen hoe slecht feyenoord wel niet is, je lekker weg kan blijven.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als je goed leest, staat er dat wanneer je hier alleen komt om te vertellen hoe slecht feyenoord wel niet is, je lekker weg kan blijven.
Het is een welbekend fenomeen dat zodra er iets mis gaat, een goal tegen of zoals nu een rode kaart, dit topic opeens volloopt met mensen die het er even in komen wrijven. Die komen hier dus alleen om lekker even de boel wat op te stoken en die mogen wegblijven.
Wil je hier, normaal, over feyenoord kunnen praten, kan ik me niet voorstellen dat iemand daar een probleem mee heeft. Normaal is hier wel het sleutelwoord, voor beide zijden. Al dat gekanker als het even tegenzit, moet natuurlijk ook allemaal niet kunnen.
Even ingegrepen omdat de VBLmods er blijkbaar niet kunnen zijn vandaag, maar ik heb het ook daar weggelegd, mocht je je daar zorgen om maken
Welkom in de voetbalwereld, jij bent vast nieuw hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Het is een welbekend fenomeen dat zodra er iets mis gaat, een goal tegen of zoals nu een rode kaart, dit topic opeens volloopt met mensen die het er even in komen wrijven. Die komen hier dus alleen om lekker even de boel wat op te stoken en die mogen wegblijven.
Wil je hier, normaal, over feyenoord kunnen praten, kan ik me niet voorstellen dat iemand daar een probleem mee heeft. Normaal is hier wel het sleutelwoord, voor beide zijden. Al dat gekanker als het even tegenzit, moet natuurlijk ook allemaal niet kunnen.
Even ingegrepen omdat de VBLmods er blijkbaar niet kunnen zijn vandaag, maar ik heb het ook daar weggelegd, mocht je je daar zorgen om maken
Jij bent er al de hele wedstrijd, dat is natuurlijk wat andersquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke.
Dan zal ik het voortaan gewoon ook melden als Feyenoord goed speelt.
Je bent pro Feyenoorders aan het modden hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Wrijf die oogaids ff uit je ogen en lees de rest van z'n post ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke.
Dan zou je hier nooit hoeven te postenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke kloon!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:12 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Dan zou je hier nooit hoeven te posten
Klopt, ik heb alleen posts van feyenoorders gegastmod hierquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent pro Feyenoorders aan het modden hier.
Grijp je hier ook in tim?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je moeder ook met mijn piemel momenteel. Hij is kneiter hard.
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Wrijf die oogaids ff uit je ogen en lees de rest van z'n post ook
Gast, doe eens niet zo ongelooflijk sneu. Je club speelt niet, ga lekker naar de kroeg, heb eens wat plezier in plaats van kansloos 24/7 op een forum rond te hangen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
En zijn reactie maakt mij blij.
Verder zou ik je willen verzoeken om op je woorden te letten. Ik snap dat het frustrerend is dat Feyenoord een rode kaart heeft gekregen, maar dat gekanker en geaids hier de hele tijd dat is echt niet goed voor de sfeer.
En het lokt ook nog eens mensen uit om hier te gaan trollen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
En zijn reactie maakt mij blij.
Verder zou ik je willen verzoeken om op je woorden te letten. Ik snap dat het frustrerend is dat Feyenoord een rode kaart heeft gekregen, maar dat gekanker en geaids hier de hele tijd dat is echt niet goed voor de sfeer.
En het lokt ook nog eens mensen uit om hier te gaan trollen.
Iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Jammer, was een goede uitbraak!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:15 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand GGMM gewoon opheffen als persoon? Wat een irritant figuur zeg. Shift-delete bitte.
stel je aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:15 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand GGMM gewoon opheffen als persoon? Wat een irritant figuur zeg. Shift-delete bitte.
Morgen 12:30, doe je dan ook het Ajax topic ? Of ben je dan nergens te bekennen als er getrolled gaat worden daar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, ik heb alleen posts van feyenoorders gegastmod hier
Je windt je erg op zeg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:15 schreef Merkie het volgende:
Daar twijfel ik over. Ik gastmod niet zo heel graag, want zo goed weet ik niet wat hier wel en niet acceptabel is. Een ander had een uurtje of wat terug ook een je moeder grap en die werd aan alle kanten goed ontvangen terwijl ik ook dacht dat ie wel wat te ver ging. Dus blijkbaar is dat ook in enige mate normaal hier.quote:
Hey, ik had er een smiley bij gezet... Groot verschilquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar twijfel ik over. Ik gastmod niet zo heel graag, want zo goed weet ik niet wat hier wel en niet acceptabel is. Een ander had een uurtje of wat terug ook een je moeder grap en die werd aan alle kanten goed ontvangen terwijl ik ook dacht dat ie wel wat te ver ging. Dus blijkbaar is dat ook in enige mate normaal hier.
Ik heb alleen dat gekanker weggehaald, omdat het beleid daar glashelder over is. Maar als je er veel moeite mee hebt, vindt Wiebeldak het vast niet erg als ik de je moeder grap weghaal
Wat toevallig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:16 schreef Wiebeldak het volgende:
Het is wachten op de 1-1.
Terwijl ik dit type!#@$##@^@%$^@!%%@# Scoren die homos/;
Als ik er ben, en er geen VBLmods zijn, wil ik dat best voor je doen hoor. Dat getroll is altijd overal irritant. Maar ik was dan inderdaad van plan nergens te bekennen te zijn. Ik heb niks met Ajax dus kom ook nooit in het Ajaxtopicquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Morgen 12:30, doe je dan ook het Ajax topic ? Of ben je dan nergens te bekennen als er getrolled gaat worden daar?
Stel je verliest als eredivisie ploeg 100 wedstrijden op rij... In welke divisie speel je dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:17 schreef Merkie het volgende:
100e wedstrijd op rij die we niet winnen. Nee, we worden kampioen. Goed zo.
Wat heeft dit met Feyenoord te maken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Caveliers wil graag met mij daten omdat hij dm gaat sturen. Ik denk dat ie mijn piemel wil.
Dat vraag ik mij ook af ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Feyenoord te maken?
We hebben ook maar 4 mods in VBL, dan is het totaal niet vreemd dat er geen een isquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik er ben, en er geen VBLmods zijn, wil ik dat best voor je doen hoor. Dat getroll is altijd overal irritant. Maar ik was dan inderdaad van plan nergens te bekennen te zijn. Ik heb niks met Ajax dus kom ook nooit in het Ajaxtopic
Dat kan dus niet want na 34 wedstrijden zit je niet meer in de eredivisie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel je verliest als eredivisie ploeg 100 wedstrijden op rij... In welke divisie speel je dan eigenlijk?
Ik raak het overzicht in dit topic zo kwijt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Feyenoord te maken?
TRquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:20 schreef Drankster het volgende:
JE MOEDER BLOM, JE MOEDER
VILHENA GOD
Haha, nicequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:20 schreef Drankster het volgende:
JE MOEDER BLOM, JE MOEDER
VILHENA GOD
Frustrerend he, constant in de illusie zitten dat je de hele tijd door de KNJB benadeeld wordtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Frustrerend hé, dat Feyenoord voor staat.
Maar die illusie heb ik dus totaal niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Frustrerend he, constant in de illusie zitten dat je de hele tijd door de KNJB benadeeld wordt
Ben benieuwd of Jan Jood het ook rood vondquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:21 schreef Wiebeldak het volgende:
En wie niet springt die is een Blom!
verkeerdom getyptquote:
Ik ben er oprecht van overtuigd dat het geen rood was. Dus we zijn deze wedstrijd wel benadeeld imo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Frustrerend he, constant in de illusie zitten dat je de hele tijd door de KNJB benadeeld wordt
Lolquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verkeerdom getypt
had ik ook last van bij ajax - rapid
Elke club wordt benadeeld en bevoordeeld, jammerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er oprecht van overtuigd dat het geen rood was. Dus we zijn deze wedstrijd wel benadeeld imo.
Maar dat KNJBcomplot is inderdaad wel een beetje sneu
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik vond dit geen penalty hoor.
Blom fluit wel erg in het voordeel van Feyenoord.
Iets wat hij overigens wel vaker doet.
het was ook geen rood dus ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
Terechte strafschop lijkt me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:24 schreef RvLaak het volgende:
Kon in de herhaling niet zien of de pingel terecht was... Iemand?
Ik ook niet... Volgens mij geen pingelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
Vriend van mij heeft kUtrecht getipt voor degradatie... Doe met deze info wat je wilquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:25 schreef Paul het volgende:
Dit wordt een lastig seizoennetje vooor Utreg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |