Dat wel, vol op de enkelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het niet eens geel eigenlijk.
Jij bent dan ook net zo'n debiele jood als Blom.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
Hij gaat ook wel heel vies door met z'n noppen op het standbeen.
Ik snap deze beslissing wel.
idoooooooooooooool je bent er weerrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
Ga toch weg manquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef Merkie het volgende:
Ik vond het niet eens geel eigenlijk.
Hallo vriend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
idoooooooooooooool je bent er weerrrrrrrrrrrr
Ik snap niet dat de moderators deze user in dit topic laten posten, wat een knakker...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
"Vol op de enkel"quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man
Vol op de enkel met z'n noppen.
geel jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, dit lijkt me een terechte kaart.
En dat kan je hem juist wel kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef Enchanter het volgende:
Momentopname , zag er ernstiger uit dan dat het uiteindelijk was.
Kan je Blom niet echt kwalijk nemen vind ik
Hij had z'n voet naar beneden, ff langs specssavers?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man
[..]
Hallo vriend.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:55 schreef Jaytje07 het volgende:
Blom...nare vent. We wisten al dat het zou gaan doen en hij doet het ook gewoon...
Wat een ongelooflijke debiel ben jij ook hequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga toch weg man
[..]
Hallo vriend.
Gewoon de 2e divisie laten fluiten... Volgend jaar... Dit jaar helemaal niets meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Die kaart slaat echt totaal nergens op. Schorsen die tyfus hond. Terug naar de jupiler leage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |