SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef iiemand het volgende:
Dit is de volgende SC! NWS / [SC] Negenjarigen die borstvoeding krijgen
Nee, dat is veel te veel werk. Moet ik deze ontkoppelen, die van jou weer wel koppelen en dan het volgende topic nog eens goedzetten. Volgende keer zelf op het goede knopje drukkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef iiemand het volgende:
Wel jammer dat je de TT niet hebt gewijzigd, ik wilde eigenlijk 'Poesjesquote:
Ja. Dat kan dus (nog) niet mobiel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de TT niet hebt gewijzigd, ik wilde eigenlijk 'Poesjes' doen
Het kan wel meteen bij het openen, maar je kan deze achteraf niet wijzigen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Dat kan dus (nog) niet mobiel.
Bovendien ben je niet eens mod in NWS, dus het is jouw taak helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te veel werk. Moet ik deze ontkoppelen, die van jou weer wel koppelen en dan het volgende topic nog eens goedzetten. Volgende keer zelf op het goede knopje drukken
Houden jij en je twee dagen anders gewoon even je hoofd dichtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bovendien ben je niet eens mod in NWS, dus het is jouw taak helemaal niet.
Dat kunnen sowieso alleen mods.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het kan wel meteen bij het openen, maar je kan deze achteraf niet wijzigen.
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Houden jij en je twee dagen anders gewoon even je hoofd dicht
Alleen als je een nieuw deel opent, maar dat kan mobiel ook gewoon.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel toch?
Op de pc kan dat als je het vrijwel meteen doet, dacht ik.
Het wijzigen bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als je een nieuw deel opent, maar dat kan mobiel ook gewoon.
Ik snap echt geen kut van wat je nou eigenlijk wil zeggen, je bent zeker weer knetterstoned?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het wijzigen bedoel ik.
Vrijwel meteen wijzigen.
Laat maar. Zal wel weer niet.
Ik sta al bij de kassa hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef LTVDK het volgende:
Zeg Specu, ik zie dat Terminator Genisys in de 'winkel' ligt.
Bij mijn kassa is volgens mij de caissičre net dood neergevallen, duurt lang ...quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef iiemand het volgende:
Mijn rij gaat vrij snel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn kassa is volgens mij de caissičre net dood neergevallen, duurt lang ...
Dat als je vrijwel meteen nadat je een topic geopend hebt, je de TT zelf kan veranderen op de pc.quote:
Nee, als jij op invoeren drukt kun je daar niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat als je vrijwel meteen nadat je een topic geopend hebt, je de TT zelf kan veranderen op de pc.
En mobiel niet.
Maar dat zal wel niet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn kassa is volgens mij de caissičre net dood neergevallen, duurt lang ...
Ja of mijn verbinding is opeens fubarquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Henklettering is ook altijd erg goed in het compleet verkeerd gebruiken van reactieplaatjes.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Ik had net gewoon geen internet meer, kabeltje eindelijk kapot na 7 jaar.
Dat is schrikken hoor.
Echt vreemd, even herstart en de eerste paar seconden gewoon 4 mb/s en dan zakt ie terug naar 9,5 kb/squote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
Ik had net gewoon geen internet meer, kabeltje eindelijk kapot na 7 jaar.
Dat is schrikken hoor.
Sorry voor de gifjes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt vreemd, even herstart en de eerste paar seconden gewoon 4 mb/s en dan zakt ie terug naar 9,5 kb/s
Dan had LTVDK dus gelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, als jij op invoeren drukt kun je daar niks meer aan doen.
Heb ik altijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan had LTVDK dus gelijk.
Dit wist ik niet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goede herinnering.
Black swan is op tv.
En nee, geen spitzen.
Kwam uit Tango & Cash toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tering, dit heb ik echt al jaren niet meer gelezen op the netz.
Ja nu je het zegt, gebruiken ze ook in Saving Private Ryan meen ik mij te herinneren. In ieder geval een WWII termquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, dat gebruikte ze al in 40-45.
Is ze wel een beetje lekker?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij hebben ze de caissičre weer gereanimeerd
Mwa, krap een zesje.quote:
Die tamme doos heeft bij mij ook afgerekend, zet hem zo opquote:
Mijn moeder is net zo levend als jouw moeder, dus dan is timmmmm een smeerlap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je moeder ligt bij Timmmmm in bad.
Ik wist dat tim een beetje raar was, maar dit is gewoon engquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je moeder ligt bij Timmmmm in bad.
Ja, het is helemaal zijn ding.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist dat tim een beetje raar was, maar dit is gewoon eng
Lees die post van Fokker hierboven eensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, het is helemaal zijn ding.
Heeft hij zelf bekend.![]()
Toch Timmmmm?
I did.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees die post van Fokker hierboven eens
Krijg toch allemaal de kolere, val van mijn part allemaal dood!quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Allemaal lief zijn mensen
Of je krijgt een knuffel.
Specularium gaat zo een gevatte opmerking maken over je geaardheid.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga even naar de sterren kijken (true story)
welneequote:Op zondag 9 augustus 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium gaat zo een gevatte opmerking maken over je geaardheid.
haha gayquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga even naar de sterren kijken (true story)
Dan gebruik je toch lekker je rechter shift?quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
ohja mijn linker shift doet het niet, dus geen hoofdletters voor mij vanavond.
ja, dan raak ik helemaal van mijn doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch lekker je rechter shift?
Of ik ben gewoon heel goed met kloons.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je houdt je veel te braaf aan de UI's die ik voor je maak om een kloon van Harry te zijn.
Een das doe je 's winters om als het koud is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
Of ik moet caps indrukken, maar das me te veel werk.
in watquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je je ondertitel even veranderen.
Ik geloof het niet, ik heb Harry wel eens ontmoet, en het was geen puisterige puber.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon heel goed met kloons.
Ik ben ook heel goed met kloons.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon heel goed met kloons.
Danny ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed met kloons.
Ongetwijfeld. Eén van mijn kloons is trouwens wel een fiasco, maar ik bedenk wel weer wat nieuws.quote:
Remlof?quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Eén van mijn kloons is trouwens wel een fiasco, maar ik bedenk wel weer wat nieuws.
Klopt. Is niet geworden wat ik ervan gehoopt had. Laatst was ik dronken en heb ik als een debiel lopen schelden tegen één of andere tiener. En toen... ach, laat ook maar.quote:
Kan gebeuren, we maken allemaal wel eens fouten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Is niet geworden wat ik ervan gehoopt had. Laatst was ik dronken en heb ik als een debiel lopen schelden tegen één of andere tiener. En toen... ach, laat ook maar.
Voor de liefhebber: Remlof is nog wel op Twitter te vinden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, we maken allemaal wel eens fouten.
?quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:24 schreef YokiKater het volgende:
Zucht, jongens, jullie weten toch wel beter ..
Ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga maar eens even in de tuin staan, kijken of ik een vallende ster zie.
Nee, niks gezien, jij?quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja.
DAAAAAAAAAAGquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:40 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn bedje in, het is al veel te laat.
Waarom een verrekijkerquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:42 schreef anonymoussie het volgende:
Heb maar ff de verrekijker erbij gehaald.
Mijn vriendin vindt dit spannend.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
R&P / Minimum/maximumleeftijd?
Wil je me iets vertellen?
Er valt ook al zoveel te zien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom een verrekijkerdan zie je juist niks.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja nu moet ik dat filmpje dus weer kijken heh![]()
Hoezo?quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
R&P / Minimum/maximumleeftijd?
Wil je me iets vertellen?
Raar seksleven hebben jullie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:42 schreef anonymoussie het volgende:
Heb maar ff de verrekijker erbij gehaald.
Mijn vriendin vindt dit spannend.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorige week nog met je vriendin.
Dat klinkt best goed. Ik vind pindakaas wel lekker.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch iets met pindakaas?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
ik probeerde nigga continuity gif maar dat weerkte niet
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
ik probeerde nigga continuity gif maar dat weerkte niet
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
idk welke term je moet invullen op google om zulke gifs te krijgen
quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vorige week nog met je vriendin.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die ene snelle loop wel leuk, die is moeilijker te vinden.
"The Specularium GIF Archive"quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
idk welke term je moet invullen op google om zulke gifs te krijgen
Ohquote:Op zondag 9 augustus 2015 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik krijg een anime op mijn nick.
[ afbeelding ]
Matige verkrachting van Terminator, vermakelijke film wel maar het ook een random Marvel film kunnen zijn, derhalve:quote:
Ja, ik dacht er 1 te zien in een ooghoek, maar het noordoosten is bij mij recht richting allemaal kassen, dus dat valt tegen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
Is er iemand die de vallende sterren wel heeft gezien?
Ja joh, Commando speelt in random Marvel films.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matige verkrachting van Terminator, vermakelijke film wel maar het ook een random Marvel film kunnen zijn, derhalve:
Specularium
Nee die kansenpauper die voor John Connor moest doorgaan sloeg ergens op wilde je zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2015 02:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja joh, Commando speelt in random Marvel films.
LTKDV.
Noordoost. Precies de kant die ik natuurlijk niet kan zien vanuit mijn tuin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet welke kant ik op moet kijken voor de sterren.
Zag net niks.
Dat was wel heel slecht, maarja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die kansenpauper die voor John Connor moest doorgaan sloeg ergens op wilde je zeggen
Het was ook best een vermakelijk film, had alleen weinig met Terminator te maken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was wel heel slecht, maarja.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
Is er iemand die de vallende sterren wel heeft gezien?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:17 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, ik dacht er 1 te zien in een ooghoek, maar het noordoosten is bij mij recht richting allemaal kassen, dus dat valt tegen.
Ik ben blij dat jouw wens niet uitkomt Fokker.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net een kwartier in de lucht staan staren, geen vallende ster gezien, wel een enorm heldere sterrenhemel voor hier normaal zie je amper wat door de lichtvervuiling. Nu wel last van een stijve
Ja die sowieso, en heel de serie is sowieso al een complete paradoxale fuck-up van tijdlijnen. Animatie van die nieuwe Terminator is overigens wel erg tofquote:Op zondag 9 augustus 2015 02:24 schreef Specularium het volgende:
Ik vond het juist niet verkracht.
Robocop was verkracht, in zijn metalen bips.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:29 schreef YokiKater het volgende:
Nou, ik heb net weer even staan kijken maar er valt weinig te beleven hoor. Dus ik kap er zo maar gewoon mee.
Is pas het begin vanavond eigenlijk, maar ze voorspellen voor de rest van de nachten bewolking.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:18 schreef LTVDK het volgende:
Het beste kijkmoment
Donderdagnacht (03:30u) ligt nog ver vooruit, maar op dit moment worden half bewolkte condities verwacht. Hou het weerbericht dus goed in de gaten. Wie zeker wil zijn een vallende ster te zien kan komende nacht zijn wekker zetten op 01:30u. De kans op opklaringen is dan groot en ook dan zijn de Perseļden zichtbaar. Het aantal meteoren per uur is alleen een stuk kleiner waardoor je misschien wat langer zult moeten wachten.
.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:29 schreef moemoe het volgende:
Ik ben blij dat jouw wens niet uitkomt Fokker.
De komende nachten vallen er nog genoeg sterrenquote:Op zondag 9 augustus 2015 02:29 schreef moemoe het volgende:
En voor LTKDV vind ik het balen: je zult Yasmin vast ooit meeten.
Nee. Wat een onzin.quote:Op zondag 9 augustus 2015 02:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar iedereen is weer naar de lucht aan het staren?
Kan soms geen kwaad om naar de sterrenhemel te kijkenquote:
RTL 8 kun je ook zien. Daar ga je ook niet naar zitten kijken, toch?quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon zien, is geen onzin.
Dan gaat Henk gewoon naar zijn herenkroegquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan soms geen kwaad om naar de sterrenhemel te kijken
Goeie vergelijking weer, chapeau Henk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
RTL 8 kun je ook zien. Daar ga je ook niet naar zitten kijken, toch?
Een student sterrenkunde heeft me weleens een korte uitleg gegeven, ben het helaas vergetenquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:11 schreef LTVDK het volgende:
Moemoe, heb jij verstand van welke sterren waar staan? Ik zie een ster echt superfel en die lijkt ook steeds op te lichten, hangt nu ergens in het westen.
Dat is Andre Hazes.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:11 schreef LTVDK het volgende:
Moemoe, heb jij verstand van welke sterren waar staan? Ik zie een ster echt superfel en die lijkt ook steeds op te lichten, hangt nu ergens in het westen.
Gewoon naar een sterrenwacht op dagen als deze dus.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:13 schreef Specularium het volgende:
http://hemel.waarnemen.co(...)zwermen_2015.html#08
di 18 augustus Cygniden Draak 2 19.1u 59° 83° 15% traag, korte sporen en exploderen vaakquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:13 schreef Specularium het volgende:
http://hemel.waarnemen.co(...)zwermen_2015.html#08
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie vergelijking weer, chapeau Henk.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:11 schreef LTVDK het volgende:
Hippe kaartquote:
Die hele show is aids, ik zou het niet doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik kijk nu even Jinek van gisteren terug. Even Maarten van Rossem zien.
Het is leuker dan jullie geneuzel over vallende sterren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hele show is aids, ik zou het niet doen.
Ehrm...quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:27 schreef Fokker89 het volgende:
Nu een versie voor moemoe:
[ afbeelding ]
Ik staar liever uren naar de lucht dan dat ik vrijwillig naar Maarten van Rossum kijk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is leuker dan jullie geneuzel over vallende sterren.
Werkt natuurlijk weer niet op die antieke bak van mij ...quote:
32 bit zeker?quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt natuurlijk weer niet op die antieke bak van mij ...
Het is Van Rossem, niet Van Rossum. En hij is een visionair. Hij wist in februari 2013 al dat Specularium in augustus 2013 NWS-mod zou worden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik staar liever uren naar de lucht dan dat ik vrijwillig naar Maarten van Rossum kijk.
Nee wel gewoon 64, maar heb os x 10.7 nodig, heb 10.6.8.quote:
Hoe je het ook schrijft, het blijft een nare manquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is Van Rossem, niet Van Rossum. En hij is een visionair. Hij wist in februari 2013 al dat Specularium in augustus 2013 NWS-mod zou worden.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel gewoon 64, maar heb os x 10.7 nodig, heb 10.6.8.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe je het ook schrijft, het blijft een nare man
quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:39 schreef Specularium het volgende:
Hier werkt het wel, wat een geniaal programma.
LTKDV.
Ja sorry, ik heb niet even 1500 euro liggen om even een nieuwe laptop te gaan kopenquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:39 schreef Specularium het volgende:
Hier werkt het wel, wat een geniaal programma.
LTKDV.
Nee jij bent leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe je het ook schrijft, het blijft een nare man
Waarom 1500 euro. Op eentje van 400 werkt het ook gewoon hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb niet even 1500 euro liggen om even een nieuwe laptop te gaan kopen
Je lijkt nu wel een wijf met dat overdrijven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb niet even 1500 euro liggen om even een nieuwe laptop te gaan kopen
Die kraan kostte zeker 1500 euroquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:43 schreef Specularium het volgende:
LTKDV is nu gewoon een beetje mad dat zijn kraan achteraf toch niet blijkt te kloppen.
Laptop die ik nu heb kostte destijds 1900 en die werkt al 8 jaar probleemloosquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je lijkt nu wel een wijf met dat overdrijven.
Behalve dat niks werkt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laptop die ik nu heb kostte destijds 1900 en die werkt al 8 jaar probleemloos
Niet snappen dat die kraan gewoon perfect zitquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:43 schreef Specularium het volgende:
LTKDV is nu gewoon een beetje mad dat zijn kraan achteraf toch niet blijkt te kloppen.
Alles wat ik nodig heb werktquote:
Niet snappen dat je om moet lopenquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet snappen dat die kraan gewoon perfect zit
Omlopen voor wat precies?quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet snappen dat je om moet lopen.
Nee als je met zo'n loze bewering komt wil ik ook wel argumenten zienquote:
Volgens mij heeft iedereen dat hier al 100x uitgelegd, zelfs Yvonne.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee als je met zo'n loze bewering komt wil ik ook wel argumenten zien
Arm? Hij heeft een Apple van 190000 euro.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:52 schreef moemoe het volgende:
Zit die arme jongen eens niet zo te pesten.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:52 schreef moemoe het volgende:
Zit die arme jongen eens niet zo te pesten.
Ik zat eigenlijk te denken aan Specularium Moet Blijven #3quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:51 schreef Specularium het volgende:
Anders maken jullie het topic even vol.
Kan er tenminste een TT over katten in.
Dan komt Jip weer zeiken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan Specularium Moet Blijven #3
Mag niet van Janneke.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan Specularium Moet Blijven #3
Ik kan vanaf 1 plek bij zowel mijn koelkast, oven, vaatwasser, vriezer en gootsteen. Vanaf mijn fornuis kan ik ook zo bij de gootsteen, ergonomischer dan dit krijg je het niet in deze opstellingquote:Op zondag 9 augustus 2015 03:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat hier al 100x uitgelegd, zelfs Yvonne.
Alleen Whiskas vond het wel een goeie plek, maar dan moest je fornuis andersom.
Wat vond Yasmin er van?quote:Op zondag 9 augustus 2015 04:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan vanaf 1 plek bij zowel mijn koelkast, oven, vaatwasser, vriezer en gootsteen. Vanaf mijn fornuis kan ik ook zo bij de gootsteen, ergonomischer dan dit krijg je het niet in deze opstelling
Het kan mij werkelijk geen ene kut schelenquote:Op zondag 9 augustus 2015 04:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan vanaf 1 plek bij zowel mijn koelkast, oven, vaatwasser, vriezer en gootsteen. Vanaf mijn fornuis kan ik ook zo bij de gootsteen, ergonomischer dan dit krijg je het niet in deze opstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |