SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef iiemand het volgende:
Dit is de volgende SC! NWS / [SC] Negenjarigen die borstvoeding krijgen
Nee, dat is veel te veel werk. Moet ik deze ontkoppelen, die van jou weer wel koppelen en dan het volgende topic nog eens goedzetten. Volgende keer zelf op het goede knopje drukkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef iiemand het volgende:
Dit is de volgende SC! NWS / [SC] Negenjarigen die borstvoeding krijgen
Wel jammer dat je de TT niet hebt gewijzigd, ik wilde eigenlijk 'Poesjesquote:
Ja. Dat kan dus (nog) niet mobiel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de TT niet hebt gewijzigd, ik wilde eigenlijk 'Poesjes' doen
Het kan wel meteen bij het openen, maar je kan deze achteraf niet wijzigen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Dat kan dus (nog) niet mobiel.
Bovendien ben je niet eens mod in NWS, dus het is jouw taak helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat is veel te veel werk. Moet ik deze ontkoppelen, die van jou weer wel koppelen en dan het volgende topic nog eens goedzetten. Volgende keer zelf op het goede knopje drukken
Houden jij en je twee dagen anders gewoon even je hoofd dichtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bovendien ben je niet eens mod in NWS, dus het is jouw taak helemaal niet.
Dat kunnen sowieso alleen mods.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het kan wel meteen bij het openen, maar je kan deze achteraf niet wijzigen.
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Houden jij en je twee dagen anders gewoon even je hoofd dicht
Alleen als je een nieuw deel opent, maar dat kan mobiel ook gewoon.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel toch?
Op de pc kan dat als je het vrijwel meteen doet, dacht ik.
Het wijzigen bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als je een nieuw deel opent, maar dat kan mobiel ook gewoon.
Ik snap echt geen kut van wat je nou eigenlijk wil zeggen, je bent zeker weer knetterstoned?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het wijzigen bedoel ik.
Vrijwel meteen wijzigen.
Laat maar. Zal wel weer niet.
Ik sta al bij de kassa hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:19 schreef LTVDK het volgende:
Zeg Specu, ik zie dat Terminator Genisys in de 'winkel' ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |