SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik zie dat er in het midden onderaan ook nog 4 duikers rondzwemmenquote:
Zijn surfplank is lek.quote:
Klep dicht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
Yas, doe nog eens een rits met van die overmaatse plaatjes
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
Yas, doe nog eens een rits met van die overmaatse plaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Specularium op 08-08-2015 00:16:55 ]
PLAATSENquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
Lekker NASA foto'sHeb hier ook nog een wereldkaart van 15.000 pixels breed
Ja, want met een telefoon van 800 euro ben je pas een baasquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:16 schreef Viro het volgende:
Hahahahaha, fokker heeft een pauper smartphone
Die van mij was 630 of zo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want met een telefoon van 800 euro ben je pas een baas
Met telefoons gooienquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Dure telefoons gaan bij mij trouwens altijd stuk, met die goedkope kan je tenminste nog gooien zonder dat het scherm in 2en ligt.
Replace_user.gifquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Dure telefoons gaan bij mij trouwens altijd stuk, met die goedkope kan je tenminste nog gooien zonder dat het scherm in 2en ligt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
Nog een laatste speciaal voor Yasje![]()
[ afbeelding ]
Nu echt de allerlaatste danquote:
Ja, maar dat is Apple .. dat is voor hipsters en LTKDV. Ik heb gewoon een Sony Xperia Z3.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had ooit een iphone 5, na een jaar al 2x het scherm vervangen, toen maar weg gedaan.
Hij wil niet laden ...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu echt de allerlaatste dan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want met een telefoon van 800 euro ben je pas een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waterdichte toestellenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Apple .. dat is voor hipsters en LTKDV. Ik heb gewoon een Sony Xperia Z3.
Ik heb nog nooit een iPhone gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Apple .. dat is voor hipsters en LTKDV. Ik heb gewoon een Sony Xperia Z3.
Is dat ondertussen al retro?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een appel uit 2007.
Dus ik ben mijn leven nu niet meer zeker?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hipsters zouden daar een moord voor doen.
Neequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ik ben mijn leven nu niet meer zeker?
Jij bent toch niet toevallig een hipster he ...quote:
Nee, zou niet weten wat ik er mee moet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
Heb je eigenlijk uberhaupt een desktop LVTDK?
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch niet toevallig een hipster he ...
Ik heb een Z2 tablet. Cybershot zegt me helemaal niks.. Is het de moeite waard om me over in te lezen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch? En Cybershot chippies.
Pfff ... gelukkig.quote:
Nou, gewoon wat meer power. Omdat je met muziekjes bezig was/bent en graffisch gedoe. En dan rammel je op een oude laptop. Zeg ik, wiens desktop al bijna 2 jaar uit elkaar ligt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, zou niet weten wat ik er mee moet?
Is gewoon Sony digitale camera shit, en dat is goed spul. Die techniek zit nu ook gewoon in hun mobile devices.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb een Z2 tablet. Cybershot zegt me helemaal niks.. Is het de moeite waard om me over in te lezen?
Dit ding kan anders nog best goed overweg met grafische programma'squote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, gewoon wat meer power. Omdat je met muziekjes bezig was/bent en graffisch gedoe. En dan rammel je op een oude laptop. Zeg ik, wiens desktop al bijna 2 jaar uit elkaar ligt.
Mjah, ik weet niet wat je allemaal doet maar ik ken wat game-designers en die zouden niet in Maya willen renderen op een laptopje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ding kan anders nog best goed overweg met grafische programma'sHeeft meer moeite met Firefox dan met After Effects
Voor Maya zou het een ramp zijn, puur omdat mijn 'videokaart' niet echt fijn met 3D om kan gaan. Maar renderen van video gaat best aardig, al komt dat voornamelijk omdat er een SSD en 4gb (standaard was 1gb) geheugen in zit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet wat je allemaal doet maar ik ken wat game-designers en die zouden niet in Maya willen renderen op een laptopje.
Een te radicale verandering voor je?quote:
Waarom vroeg ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een te radicale verandering voor je?
Ik heb plaatsgenomen op de bandwagon van Circus Trump.quote:
Dat is wel nice, beetje upgraden en zo. Toch zal ik blij zijn als mijn desktop weer up and running is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor Maya zou het een ramp zijn, puur omdat mijn 'videokaart' niet echt fijn met 3D om kan gaan. Maar renderen van video gaat best aardig, al komt dat voornamelijk omdat er een SSD en 4gb (standaard was 1gb) geheugen in zit.
Ik kocht het destijds ook vanwege de beeldkwaliteitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is gewoon Sony digitale camera shit, en dat is goed spul. Die techniek zit nu ook gewoon in hun mobile devices.
Ah, ik dacht de pruik al te herkennen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb plaatsgenomen op de bandwagon van Circus Trump.
Waarom zou je dat ook willen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
Het blijft rot om niet te kunnen quoten uit gesloten topics mobiel
Ja ik heb de laatste generatie macbooks waar dat nog echt simpel gaat. Gewoon de batterij er uit halen (is gewoon een los ding) en je kunt zo bij het geheugen en de harde schijf zonder een schroefje los te hoeven makenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is wel nice, beetje upgraden en zo. Toch zal ik blij zijn als mijn desktop weer up and running is.
Alsof er in het vorige deel veel boeiends stond?quote:
Dit is goed ja.quote:
Was een tip van jou ja, als nog meer fijne bands weet dan is dat van harte welkom.quote:
Baby olie en tissues liggen al klaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 00:59 schreef moemoe het volgende:
Zo: inhakend op een filmpje van mij dansend...
Ik kom vast ooit op tv, kijk dan maar.
Pedo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Baby olie en tissues liggen al klaar
Sorry Yoki, bedoelde het niet zoquote:
Nee niks ... was maar een grapje.quote:
quote:
Epilepsie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:17 schreef YokiKater het volgende:
In de late avond en nacht kan ik daar echt niet tegen, ben nu pas klaar met knipperbollen en mijn kaken zijn ook weer los. Even pilletje genomen en we gaan weer door.
Toch weer een gratis tripquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:17 schreef YokiKater het volgende:
In de late avond en nacht kan ik daar echt niet tegen, ben nu pas klaar met knipperbollen en mijn kaken zijn ook weer los. Even pilletje genomen en we gaan weer door.
No problem, ik had al op mijn nest moeten liggen en dat is ook het risico van internet. Dat risico is bij mij 's avonds laat en 's nachts het hoogst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch weer een gratis trip
Nee sorry, zal er op letten
Once you go battlefield, you can not go backquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dankzij Battlefield3 en eigenwijs gedrag![]()
43 uur lang non stop op Ritalin en koffiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Once you go battlefield, you can not go back
Oef limits yoki. Denk aan je gezondheid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
43 uur lang non stop op Ritalin en koffieEn toen was het 'snap' zwaar insult en sindsdien ben ik er dus gevoelig voor.
Ja, dat was in 2011 man. Ik doe het nu allemaal anders.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Oef limits yoki. Denk aan je gezondheid.
Goed zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat was in 2011 man. Ik doe het nu allemaal anders.
Hooaah!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik ga nog ff koppen knallen in gears of war.
Nee joh, die was gewoon even lekker ondeugend aan het rellen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:26 schreef Specularium het volgende:
Yasmin is weer lekker Rondom 10 aan het doen zie ik.
Eigenwijs ding is het ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die was gewoon even lekker ondeugend aan het rellen.
Jaquote:
quote:De vier hadden quads gehuurd. Kuijpers raakte met het voertuig van de weg, belandde in een greppel en overleefde het ongeluk niet.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-Griekse-Kos.dhtml
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Timmmmm
Ze hebben ook blinde geleide katten![]()
http://9gag.com/gag/agN5WGg
Kan ik waarschijnlijk toch weer niet zien hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Vannacht grote kans op vallende sterren
Seksueel contact met Moemoe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:45 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie al een wens bedacht?
Waarom zou dat wat uitmakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ze wakker zijn, of maakt dat niet uit?
Je bedoelt blindengeleidekatten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Timmmmm
Ze hebben ook blinde geleide katten![]()
http://9gag.com/gag/agN5WGg
De laatste keer dat ik een vallende ster zag, was in februari:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Mani geniet van deze posts.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een vallende ster zag, was in februari:
Knap dat je computer nog steeds werkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben meer dit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knap dat je computer nog steeds werkt.
Ja dat jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt blindengeleidekatten.
Blinde geleide katten zijn katten die blind zijn en geleid worden.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik krijg hier vannacht rond half 1 waarschijnlijk wel een reactie op van haar.
Vakantiegangerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een leuke TT. Ik ben gek op hondjes.
Ik hoop dat niemand je lul opeetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En ik een lul van 30cm, wat wou je nu zeggen?
Dat is Miguel Angel Lopez, een aanstormend talent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:24 schreef d4v1d het volgende:
wie is die gap op je UI johannes.
Doe jij aan wielrennen?
Good! Zo hoort het.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey moemoe!
Was een leuke vakantie
Hij gebruikt veel melk epo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:30 schreef d4v1d het volgende:
aanstormend talent omdat die zo snel met zn fiets op je af komt?
Ik maak graag kutgrappen, sorryquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gebruikt veel melk epo.
Ja dat jij zomaar een Engelse titel accepteert.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
NWS / Topeka police body camera video of fatal dog shooting
Het is geen Turks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat jij zomaar een Engelse titel accepteert.
Dat zou ook nergens op slaan.quote:
Ik ook. In de 2 dagen dat ik mod was, heb ik dat verscheidene keren gedaan.quote:
122*quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. In de 2 dagen dat ik mod was, heb ik dat verscheidene keren gedaan.
Het idee is dat mensen moeite doen voor hun OP.
Maar die OPquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Engelse titel is overigens prima, niks meer aan doen.
Engelse OP vind ik een stuk minder storend dan de TTquote:
Het is goed om in beweging te blijven.quote:
Arg vanavond weer ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is goed om in beweging te blijven.
Dit is meer jouw stijl ... http://www.trappentoko.nlquote:
Ik heb vorige week de mod-duur van sp3c en Specularium voor de aardigheid ook eens gedeeld door 61, maar volgens mij begreep niemand het grapje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
122*
Slaat echt nergens op, moet ik m'n brein helemaal laten werken om te vertalen enzo.
Haha k snap m welquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de mod-duur van sp3c en Specularium voor de aardigheid ook eens gedeeld door 61, maar volgens mij begreep niemand het grapje.
We snapten hem wel hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de mod-duur van sp3c en Specularium voor de aardigheid ook eens gedeeld door 61, maar volgens mij begreep niemand het grapje.
De hypetrein is helaas ontspoord. Ergens volgens jaar ga ik hem zeker weer gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De hypetrein is helaas ontspoord. Ergens volgens jaar ga ik hem zeker weer gebruiken.
Wel typisch dat jouw UI's altijd maar 2 dagen worden gebruikt.quote:
Als ze überhaupt al worden gebruikt. Harry weigert stelselmatig mijn fraaie UI's. En de UI-politie weet ook bijna niemand meer aan de UI te krijgen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel typisch dat jouw UI's altijd maar 2 dagen worden gebruikt.
Klaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Je mag een mooie UI voor mij maken die bij mijn persoonlijkheid past, zal ik em langer dan 2 dagen gebruikrn
De huidige past perfect. Je bent één van de weinigen die een UI-facelift heeft gehad én aangenomen. In het UI-politie-topic staan diverse UI-facelifts die niet zijn aangenomen door de user in kwestie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Je mag een mooie UI voor mij maken die bij mijn persoonlijkheid past, zal ik em langer dan 2 dagen gebruiken
Lees jij mijn gedachte ofzo?quote:
Ik gebruik de UI's van Elfletterig al de hele tijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel typisch dat jouw UI's altijd maar 2 dagen worden gebruikt.
Pas je ondertitel dan even aan. Dat zal hij leuk vinden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik gebruik de UI's van Elfletterig al de hele tijd.
Ik draag mijn UI met gepaste trots.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
Maar zeg nou zelf. Mani89 had dit: [ afbeelding ]
En heeft nu dit: [ afbeelding ]
Dat is...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik gebruik de UI's van Elfletterig al de hele tijd.
Wanneer maak je dan eens een keer een grap?quote:
Was je maar een grapquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:36 schreef Fylax het volgende:
Mijn hele account is een grap. Ik ben een kloon van specularium.
Oh. Die van Henk zijn nog beter en daar zou ik ook geen geld voor neerleggen.quote:
Wel een goede nieuwsposter.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
NWS / Topeka police body camera video of fatal dog shooting
Je bent gewoon een meme van je moeder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:36 schreef Fylax het volgende:
Schokkend nieuws. Dit moet eigenlijk ook op de FP.quote:
Als je geloofwaardig wilt overkomen als Harry, dan moet je vaker deze PI gebruiken:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:36 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:09 schreef LTVDK het volgende:
Ga je ook sterretjes kijken vanavond?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je geloofwaardig wilt overkomen als Harry, dan moet je vaker deze PI gebruiken: [ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook sterretjes kijken vanavond?
Ik heb er 1, een dikke, maar om die tevoorschijn te halen en helemaal te installeren is ook weer zo'n klus. En je hebt er voor vallende sterren ook niet zo heel veel aan. Ik ga wel gewoon een half uurtje in de tuin zitten of zo, met het blote oog heb je veel meer kans om iets te kunnen zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
Als ik een telescoop had, had ik hem nu al klaargezet.
Broek op de enkels en vanavond lekker kijken.
Volgens mij gaat het te snel voor die zoom ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er 1, een dikke, maar om die tevoorschijn te halen en helemaal te installeren is ook weer zo'n klus. En je hebt er voor vallende sterren ook niet zo heel veel aan. Ik ga wel gewoon een half uurtje in de tuin zitten of zo, met het blote oog heb je veel meer kans om iets te kunnen zien.
Dat weet ik allemaal niet zo uit mijn hoofd. Al jaren niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het te snel voor die zoom ja.
Welke heb jij?
Hebben we het nu over de memmen van Fylax' moeder?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent gewoon een meme van je moeder.
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de memmen van Fylax' moeder?
Ik heb net wel weer een watermeloen gekochtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de memmen van Fylax' moeder?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net wel weer een watermeloen gekocht
Lekker wat kipkluifjes erbijquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind goor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Watermeloen is gewoon lekker ongeacht pigment ja.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef iiemand het volgende:
Ik kreeg geen melk uit jouw watermeloenen terwijl je mij breastfeedde. Het smaakte naar Hoegaarden.... Ja, ik weet het nog. Ik was 9 jaar toen je mij voor het laatst borstvoeding gaf
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef iiemand het volgende:
Ik kreeg geen melk uit jouw watermeloenen terwijl je mij breastfeedde. Het smaakte naar Hoegaarden.... Ja, ik weet het nog. Ik was 9 jaar toen je mij voor het laatst borstvoeding gaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |