SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel beter dat ze zitten trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dit een kutsetting zeg bij foxie
Den Haag groet Cavaliers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik groet mijn goede vriend opperkleurder.
Van Utrecht verwacht ik nog minder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef bombmannl het volgende:
TT
Eens kijken hoe feyenoord weer zijn verwachtingen niet waar gaan maken vanavond
Helaas zijn er nog veel domme fans die niet door hebben dat je niks moet verwachten van zo'n club. Net als Ajacieden, die hebben daar ook last van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef bombmannl het volgende:
TT
Eens kijken hoe feyenoord weer zijn verwachtingen niet waar gaan maken vanavond
De excuses zijn daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:45 schreef Collide het volgende:
Feyenoord wint bijna nooit als Blom fluit.
Ik niet. Ik kan er weinig sympathie voor opbrengen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Vrienden of vijanden, vandaag zijn we allemaal voor FC Utrecht.
Jij bent niet objectief want Feyenoord is ADO ii.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan er weinig sympathie voor opbrengen.
Net zoals ieder normaal functionerend mens.quote:
kampioen 2014/15.gifquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net zoals ieder normaal functionerend mens.
Vandaag doen er 3 niet meequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief want Feyenoord is ADO ii.
Ten Hag heeft dat vast bij Bayern geleerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
FC Utrecht speelt totaalvoetbal uit het boekje
Gekocht, gepokt en gemazzeld!quote:
Bayern heeft het van Ten Hag geleerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ten Hag heeft dat vast bij Bayern geleerd.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha Feyenoord heeft Kazim definitief vastgelegd
Hahaha.quote:
Kazim Kazim?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er staat iemand van IS op het veld
Raar dat dat zomaar mag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er staat iemand van IS op het veld
Zwitser?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom speelt die Zwitser van Feyenoord niet
Zwitser, Zweed, is hetzelfde toch?quote:
Moet nog even wennen aan het Feyenoord-systeem.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaan ze rustig brengen.
Ben je viesdik?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb net vijf hele kilometers gefietst
Hopelijk niet te snel, dat ging mis bij bijvoorbeeld een Zanka.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaan ze rustig brengen.
toch niets met je vissen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat mijn goede vriend Cavaliers er niet is momenteel. Ik zit met iets waar ik over wil praten, maar dat kan eigenlijk alleen met hem.
Is hij gehandicapt dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef Collide het volgende:
[..]
Die blijkt te slecht te zijn voor de basis.
Ik zou hem het hele jaar in Jong Feyenoord laten spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet nog even wennen aan het Feyenoord-systeem.
Vertel, goede vriend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat mijn goede vriend Cavaliers er niet is momenteel. Ik zit met iets waar ik over wil praten, maar dat kan eigenlijk alleen met hem.
Gelukkig zitten er nogal wat haken en ogen aan het verhaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet. Maar moe zijn na 5km is wel treurig.
Nou toevallig ken ik Sked wel een beetje en hij is in topvorm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet. Maar moe zijn na 5km is wel treurig.
Ja zo noemde hij me laatst ook al, maar nu voel ik me dus niet meer speciaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je die termen iets exclusiever zou gebruiken.
Ik had gemakkelijk naar de biermeet kunnen fietsenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou toevallig ken ik Sked wel een beetje en hij is in topvorm.
Ja, ik ook. Er zijn dagen dat hij al moe wordt op een roltrap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou toevallig ken ik Sked wel een beetje en hij is in topvorm.
Eindelijk de vervanger van Willem van Hanegem binnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef Collide het volgende:
[..]
Volgens Ronald de Boer is hij legendarisch goed.
Naja dat zou hij moeten worden.
Don vindt dat woord erg leukquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van het begrip 'ludiek'?
Het doet me denken aan Don. Die is altijd zo ludiek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van het begrip 'ludiek'?
RIP.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Merkie het volgende:
Van Beek doet me ergens denken aan Blake uit True Detective.
Komt zeker omdat hij een Blake scheet isquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Merkie het volgende:
Van Beek doet me ergens denken aan Blake uit True Detective.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt zeker omdat hij een Blake scheet is
Sven van Blake.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt zeker omdat hij een Blake scheet is
Dat lijkt mij een strak plan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gezamenlijk Mad Mann draaien om hem te eren.
Niemand weet wie dat is joh, ik weet het zelfs nu nog niet.quote:
Van Bronckhorst houdt zijn hand langs de zijlijn dus dat is logisch.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: de hand van van Bronckhorst is nog niet te ontdekken in het spel van Feyenoord.
Iedereen weet dat van Gastel echt aan de touwtjes trekt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: de hand van van Bronckhorst is nog niet te ontdekken in het spel van Feyenoord.
Zitten in de Kuip.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Waarom posten hier eigenlijk zo weinig Feyenoorders?
Omdat niemand dat kutvolk magquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
ik ben nog bezigquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand weet wie dat is joh, ik weet het zelfs nu nog niet.
Die posten in het Feyenoordtopic.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
zitten in hun eigen topicquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Maar als wij daar komen posten als ze achter staan mag het opeens niet zeker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die posten in het Feyenoordtopic.
Dat is namelijk het nieuwe livetopic.
Ik heb ze gezegd dat de politie staakt en er geen wedstrijd is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Heb je dat Compton gedoe van Dre al een beluistering gegeven? Ik wilde het een kans geven, maar zeg allemaal B-artiesten als Eminem op de tracklist staan, dus ik heb hem gauw weer weggeklikt.quote:
Swagnegers unitequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:56 schreef Collide het volgende:
Kazim heeft er voor gezorgd dat Elia kwam.
Wat doe je nou stoer joh.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je dat Compton gedoe van Dre al een beluistering gegeven? Ik wilde het een kans geven, maar zeg allemaal B-artiesten als Eminem op de tracklist staan, dus ik heb hem gauw weer weggeklikt.
TRquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je dat Compton gedoe van Dre al een beluistering gegeven? Ik wilde het een kans geven, maar zeg allemaal B-artiesten als Eminem op de tracklist staan, dus ik heb hem gauw weer weggeklikt.
Hm, hij krijgt anders wel goede reviews. Ik meen me te herinneren dat jij niet zo'n fan bent van Kendrick Lamar? Die vind ik wel goed end ie doet ook meerdere malen mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toch hebben ze allemaal meer meisjes geneukt dan jij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die naar rap luisteren zijn vaak heel erg homoseksueel
Die is nog slechter als linksback.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het project Vilhena als linksback vond ik buitengewoon interessant.
En dan wordt ik niet meer serieus genomenquote:
OVERZICHTquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
anders is het topic niet meer goed te volgen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die naar rap luisteren zijn vaak heel erg homoseksueel
*wordquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan wordt ik niet meer serieus genomen
wordt ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oei dit vindt GGMM niet leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit Willem Holleder?quote:
Als je wordt ik post kun je daar niet op rekenen nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van mods vind ik dit inderdaad de verantwoordelijkheid van de redactieleden van FOK Sports.quote:
Waarom zijn de mods er eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van mods vind ik dit inderdaad de verantwoordelijkheid van de redactieleden van FOK Sports.
Ze staken voor een betere CAOquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn de mods er eigenlijk niet?
Nu dreig ik off topic te gaan, maar ik vermoed een bedorven bloedzak voor Babyface Sevilla.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sevilla begint te kraken in Colombia. Wat vind je daar van?
Drizzt heeft 2 minuten vertraging en de rest kijkt geen voetbal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Accuraat.quote:
Ik vind dit wel een vereiste. Daarom was ik ook voor Stijn of voor jou.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drizzt heeft 2 minuten vertraging en de rest kijkt geen voetbal.
Zouden we dan niet gewoon een mod moeten aanstellen die wel vaak in dit topic te vinden is?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drizzt heeft 2 minuten vertraging en de rest kijkt geen voetbal.
Eerder komt Feyenoord niet aan voetballen toe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Utrecht komt er voetballend niet onder uit.
Guitarist ofzo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden we dan niet gewoon een mod moeten aanstellen die wel vaak in dit topic te vinden is?
Haha, goeiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden we dan niet gewoon een mod moeten aanstellen die wel vaak in dit topic te vinden is?
Jou bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jou bijvoorbeeld.
Ik ben voor.
Nog niet erg veel kansen, nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder komt Feyenoord niet aan voetballen toe.
De rest wil niet.quote:
Je vrouw is er vanavond niet?quote:
Dordrecht speelt niet meer in de eredivisie inderdaad.quote:
De tijd hier stond even stil in Duitsland. Is er iets?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, hoezo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je vrouw is er vanavond niet?
zo actief zijnquote:
Iedereen (GGMM en Cavaliers) gaan keer op keer offtopic waardoor het overzicht verloren raaktquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tijd hier stond even stil in Duitsland. Is er iets?
Die heb ik niet meer gezien na zijn ontmaskering in het Ajax topicquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
bianconeri als mod zou ik ook toejuichen.
Ik meen mij te herrineren dat DonROyco deze gemaakt heeft.quote:
Ik zou het waarderen als je een nieuwe amakt.quote:
Kuch iedereeen kuchquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen (GGMM en Cavaliers) gaan keer op keer offtopic waardoor het overzicht verloren raakt
Ik kan FredvZ aanbevelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
bianconeri als mod zou ik ook toejuichen.
Wij hebben maar al te aak last van hem gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer gezien na zijn ontmaskering in het Ajax topic
Dan hebben we uitstekend overzicht in dit topic.quote:
Na zijn blamage in het Ajax topic niet meer toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben maar al te aak last van hem gehad.
Beetje vroeg..quote:[img]http://i.fokz
.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 8 augustus 2015 21:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kuyt valt wel tegen zeg.
Er is meer dan alleen VBL.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na zijn blamage in het Ajax topic niet meer toch?
ik heb iets gemistquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer gezien na zijn ontmaskering in het Ajax topic
Kazim ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:07 schreef Stringer het volgende:
Kramer maakt die ballen gewoon. Komt goed.
Vrije trap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
Een corner van Vejinovic natuurlijk.
Wat een God.
Haha, suck itquote:
Wat een ontvangstquote:
Gaat om het maken van doelpunten, of denken ze daar in Amsterdam nog steeds anders over?quote:
Jij riep ook dat Boetius het grootste talent van de eredivisie was, dus ik neem dit met een schep zout.quote:
Als ik het spel van Ajax zie denk ik dat die er precies hetzelfde over denken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef Stringer het volgende:
[..]
Gaat om het maken van doelpunten, of denken ze daar in Amsterdam nog steeds anders over?
Wat een achternaamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik word misselijk van Martin van Goud.
Bedankt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een ontvangstik vond je tweet wel echt geweldig.
Ik weet niet wat Davy ervan vond.
Ok.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord mag van geluk spreken dat ze een fatsoenlijke speler met Vejinovic hebben. De rest is echt dramatisch, veldspel om te huilen.
Hij was idd het grootste talent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij riep ook dat Boetius het grootste talent van de eredivisie was, dus ik neem dit met een schep zout.
Feyenoord domineertquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Utrecht degradatiekandidaat? Wat zijn die slecht zeg.
Die gast kraamt met enige regelmaat de meest domme onzin uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij riep ook dat Boetius het grootste talent van de eredivisie was, dus ik neem dit met een schep zout.
Dat totaalvoetbal van Utrecht valt ook niet mee zegquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die Feyenoord goed vinden spelen.
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat totaalvoetbal van Utrecht valt ook niet mee zeg
Boeie, gewoon nieuwe lening aangaan voor 8 miljoen, geld kunnen ze wel lenen bij marc netto. Geld moet rollen.quote:
Daar was de 1-1 al bijna.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wachten op een blunder van Vermeer
Bij nader inzien hoeven ze haller niet te halen, iemand met zo weinig voetbal verstand hebben we al in de persoon van immers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller vindt Sanogo een geweldenaar
#nostradamus ik heb wel een uitstekende reputatie al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden dan kan ik met mijn autisme al vast wennen aan de verandering.
Immers moet spelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij nader inzien hoeven ze haller niet te halen, iemand met zo weinig voetbal verstand hebben we al in de persoon van immers.
Die staan er toch vaak voor paalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
En daarom heb je mensen bij de palen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |