SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel beter dat ze zitten trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dit een kutsetting zeg bij foxie
Den Haag groet Cavaliers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik groet mijn goede vriend opperkleurder.
Van Utrecht verwacht ik nog minder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef bombmannl het volgende:
TT
Eens kijken hoe feyenoord weer zijn verwachtingen niet waar gaan maken vanavond
Helaas zijn er nog veel domme fans die niet door hebben dat je niks moet verwachten van zo'n club. Net als Ajacieden, die hebben daar ook last van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef bombmannl het volgende:
TT
Eens kijken hoe feyenoord weer zijn verwachtingen niet waar gaan maken vanavond
De excuses zijn daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:45 schreef Collide het volgende:
Feyenoord wint bijna nooit als Blom fluit.
Ik niet. Ik kan er weinig sympathie voor opbrengen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Vrienden of vijanden, vandaag zijn we allemaal voor FC Utrecht.
Jij bent niet objectief want Feyenoord is ADO ii.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan er weinig sympathie voor opbrengen.
Net zoals ieder normaal functionerend mens.quote:
kampioen 2014/15.gifquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net zoals ieder normaal functionerend mens.
Vandaag doen er 3 niet meequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief want Feyenoord is ADO ii.
Ten Hag heeft dat vast bij Bayern geleerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
FC Utrecht speelt totaalvoetbal uit het boekje
Gekocht, gepokt en gemazzeld!quote:
Bayern heeft het van Ten Hag geleerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ten Hag heeft dat vast bij Bayern geleerd.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha Feyenoord heeft Kazim definitief vastgelegd
Hahaha.quote:
Kazim Kazim?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er staat iemand van IS op het veld
Raar dat dat zomaar mag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er staat iemand van IS op het veld
Zwitser?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom speelt die Zwitser van Feyenoord niet
Zwitser, Zweed, is hetzelfde toch?quote:
Moet nog even wennen aan het Feyenoord-systeem.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaan ze rustig brengen.
Ben je viesdik?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook, want ik heb net vijf hele kilometers gefietst
Hopelijk niet te snel, dat ging mis bij bijvoorbeeld een Zanka.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaan ze rustig brengen.
toch niets met je vissen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat mijn goede vriend Cavaliers er niet is momenteel. Ik zit met iets waar ik over wil praten, maar dat kan eigenlijk alleen met hem.
Is hij gehandicapt dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef Collide het volgende:
[..]
Die blijkt te slecht te zijn voor de basis.
Ik zou hem het hele jaar in Jong Feyenoord laten spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet nog even wennen aan het Feyenoord-systeem.
Vertel, goede vriend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat mijn goede vriend Cavaliers er niet is momenteel. Ik zit met iets waar ik over wil praten, maar dat kan eigenlijk alleen met hem.
Gelukkig zitten er nogal wat haken en ogen aan het verhaalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet. Maar moe zijn na 5km is wel treurig.
Nou toevallig ken ik Sked wel een beetje en hij is in topvorm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet. Maar moe zijn na 5km is wel treurig.
Ja zo noemde hij me laatst ook al, maar nu voel ik me dus niet meer speciaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je die termen iets exclusiever zou gebruiken.
Ik had gemakkelijk naar de biermeet kunnen fietsenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou toevallig ken ik Sked wel een beetje en hij is in topvorm.
Ja, ik ook. Er zijn dagen dat hij al moe wordt op een roltrap.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou toevallig ken ik Sked wel een beetje en hij is in topvorm.
Eindelijk de vervanger van Willem van Hanegem binnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef Collide het volgende:
[..]
Volgens Ronald de Boer is hij legendarisch goed.
Naja dat zou hij moeten worden.
Don vindt dat woord erg leukquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van het begrip 'ludiek'?
Het doet me denken aan Don. Die is altijd zo ludiek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van het begrip 'ludiek'?
RIP.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Merkie het volgende:
Van Beek doet me ergens denken aan Blake uit True Detective.
Komt zeker omdat hij een Blake scheet isquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Merkie het volgende:
Van Beek doet me ergens denken aan Blake uit True Detective.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt zeker omdat hij een Blake scheet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |