Mee eens, ben een grote fan van Bilalquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Bilal genoeg kansen krijgt, wordt dat dé openbaring van het seizoen. Let op mijn woorden
Hopelijk kan ie wat leren van Elia.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mee eens, ben een grote fan van Bilal
Blijf fan, wat er ook gebeurt... Ben al fan sinds ver voor het laatste kampioenschapquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder de redactie uitgezet he
Nou, want dat is me een succesverhaal geweest. Daar zou ik als jonge speler echt tegen opkijkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hopelijk kan ie wat leren van Elia.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mee eens, ben een grote fan van Bilal
Bedoel meer dat Bilal in 1 jaar tijd nog niet één keer een mannetje heeft uitgespeeld. Ga er toch vanuit dat Elia in de eerste wedstrijd ff laat zien hoe dat moet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, want dat is me een succesverhaal geweest. Daar zou ik als jonge speler echt tegen opkijken
Grotere Ajacieden zijn er bijna nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Lol... Ron de Rijk is verbaasd dat de Kuip is uitverkocht wanneer er gespeeld wordt
Ah, ziet hij ook eens een mooi stadionquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Grotere Ajacieden zijn er bijna niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |