abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155066585
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje LuDann! *O*

Wens jullie een snel herstel toe. Lekker knuffelen straks!
pi_155066694
LuDann, van harte gefeliciteerd met je meisje O+ Ze is er O+
pi_155067429
Daar is E.lvie dan O+

LuDann en B-N, supergefeliciteerd met jullie babysaurus O+

Al even via de whapp gesproken.
Hoop dat de pijn snel minder zal zijn en de boel een plekje krijgt. Praat/typ er veel over hoe het is gegaan en wat je moeilijk te behappen vindt.
Ik hoop dat E.lvie snel uit de couveuse mag en je flink kunt baby knuffelen en snuffelen aan haar haartjes.

Dat hebben jullie maar mooi afgebakken O+ :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Stippelrientje op 10-08-2015 08:13:19 ]
Schudden voor gebruik
pi_155067475
Oh!!! handdoek had ik zelf ook mee en ik was blij toe, anders had ik nooit met die miniscule handdoekjes mijn haar droog gekregen :p Het was geen strandlaken hoor :9 ;)

Dextro en een sportdrankje waren erg fijn om in mijn tas te hebben.

Douchen incl haren wassen vond ik zelf super fijn. Even het bevallingszweet eraf en daarna fris in bed vond ik prettig.

Het is maar net waar je behoefte aan hebt :)
Schudden voor gebruik
  maandag 10 augustus 2015 @ 04:27:21 #205
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155068318
Gefeliciteerd LuDann! Je hebt het fantastisch gedaan, je bent een bikkel! Hoop dat jullie snel herstellen! *O* *O* O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155068410
Gefeliciteerd LuDann *O*
pi_155068423
Gefeliciteerd Ludann! *O*
pi_155068553
Jaaaa LuDann, gefeliciteerd met jullie dochter E.lvie *O*!
Je hebt het SUPER gedaan!
pi_155068594
Gefeliciteerd LuDann! En twee uur persweeen wegzuchten verdient een medaille hoor! :o
pi_155068651
Is ze weer met een vraag:
De hele nacht een hele strakke buik gehad. Iedere beweging zorgde voor een super harde, gespannen buik.
Kan dat een groeispurt zijn?
Ben net in de douche geweest en het lijkt nu wat minder. Buik voelt nu een tikkie soepeler.

Overigens maak ik me geen zorgen maar het voelde gewoon zeer oncomfortabel.
En ik bedenk me dat jullie dit op afstand natuurlijk ook niet kunnen beantwoorden/beoordelen maar misschien iemand ervaring mee? :@
pi_155068752
Kan goed ja malteser :Y

LuDann jaaaa daar is ze dan! *O* gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een heftig verloop joh :o kom lekker bij, hopelijk je meisje snel bij je. Mooie namen.
:)
pi_155068761
Van harte LuDann! *O*
pi_155068777
Stippel t gaat niet alleen om waar je behoefte aan hebt :) het gebeurt niet zelden dat vrouwen bij het douchen onderuit gaan in de badkamer omdat ze er gewoon te lang onder staan. Boosdoener is dan vaak toch het haren wassen. Ook als je thuis bevalt is het niet de bedoeling dat er langer dan een paar minuten gedoucht wordt.
Ik snap best dat de behoefte er is. Had ik zelf ook. Maar het is wel iets wat direct na je bevalling onhandig is. Dan beter zo'n droogshampoo en antiklit spul meenemen.
pi_155068794
Gefeliciteerd met jullie meisje Ludann!! Hopelijk mag ze snel uit de couv en kunnen jullie oneindig babyknuffelen en kun je de bevalling binnenkort een plekjegeven. :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155068805
Ik heb mijn haar ook gewassen :@ kreeg douchegel van de vpk en heb dat overal gesmeerd ook in mn haar, toen alles in 1 keer afgespoeld, binnen twee minuten klaar... Enneen partij beroerd en misselijk daarna joh! (Duh, bloeddruk kelderde ws onderuit van dat douchen :') )

Oh ik had de post van LuDann gemist zie ik! Gefeliciteerd met jullie meisje! Jammer dat het een ks werd en dat onder narcose moest. Niet jezelf aanrekenen hoor :* je hebt gedaan wat je kon.
Kwak
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:02:03 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155068819
LuDann, gefeliciteerd! *O*

Wat een lieve naam O+
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:04:31 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155068836
Ohja en ik kreeg een stoeltje onder de douche, omdat de ruggenprik eigenlijk nog maar net uit mn been was weggetrokken (12u post partum :') )

Kan me werkelijk niet heugen of er iets is gezegd over haren wassen of niet :?
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:05:37 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155068843
Gefeliciteerd LuDann! *O* Mooie naam O+.
pi_155068873
LuDann gefeliciteerd O+
Dat klinkt als een zware bevalling, pffoei :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155068877
Ludann van harte! Wat een mooie naam!

Ik was erg blij dat ik een pak Oreo's :') en digestive koekjes in mijn tas had. Ik had berehonger tijdens de laatste 3 uur van de bevalling, maar ze kwamen nog niet met ontbijt rond, dus er was geen eten. 8)7 Ook voor manlief fijn om iets in zijn maag te hebben.
pi_155068910
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 07:56 schreef mignonne het volgende:
Stippel t gaat niet alleen om waar je behoefte aan hebt :) het gebeurt niet zelden dat vrouwen bij het douchen onderuit gaan in de badkamer omdat ze er gewoon te lang onder staan. Boosdoener is dan vaak toch het haren wassen. Ook als je thuis bevalt is het niet de bedoeling dat er langer dan een paar minuten gedoucht wordt.
Ik snap best dat de behoefte er is. Had ik zelf ook. Maar het is wel iets wat direct na je bevalling onhandig is. Dan beter zo'n droogshampoo en antiklit spul meenemen.
maar daarom krukje onder de douche... Of in het ziekenhuis het zitje gebruiken..
Met wiebelbenen staan en heet douchen lijkt me ook niet slim.
Schudden voor gebruik
pi_155068932
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

maar daarom krukje onder de douche... Of in het ziekenhuis het zitje gebruiken..
Met wiebelbenen staan en heet douchen lijkt me ook niet slim.
Daar kun je ook van af lazeren :D

Het gaat om wat is echt nodig na een bevalling en niet zozeer om waar heb ke behoefte aan of wat vind je fijn. Dat laatste verschilt per persoon. De dame die haar krultang en beautycase meesleept zal daar wel behoefte aan hebben gehad.
pi_155068950
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

Daar kun je ook van af lazeren :D

Het gaat om wat is echt nodig na een bevalling en niet zozeer om waar heb ke behoefte aan of wat vind je fijn. Dat laatste verschilt per persoon. De dame die haar krultang en beautycase meesleept zal daar wel behoefte aan hebben gehad.
Ik zat op de IC erg om een pincet verlegen :') Dat zal een man nooit uit zichzelf meenemen he.

LuDann, gefeliciteerd met je dochter :)
pi_155068963
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:21 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik zat op de IC erg om een pincet verlegen :') Dat zal een man nooit uit zichzelf meenemen he.

LuDann, gefeliciteerd met je dochter :)
_O- :D

had de chirurg dr nie een voor je? :+
pi_155068981
Gefeliciteerd LuDann!!! Mocht je man er wel bij zijn?
Een heel snel herstel gewenst :)

Hier alles goed, zo'n knip is wel nasty zeg. Je bent gelijk echt gehandicapt :(
En borstvoeding geven is echt moeilijk, dat aanleggen pffff.....
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')