maar daarom krukje onder de douche... Of in het ziekenhuis het zitje gebruiken..quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:56 schreef mignonne het volgende:
Stippel t gaat niet alleen om waar je behoefte aan hebthet gebeurt niet zelden dat vrouwen bij het douchen onderuit gaan in de badkamer omdat ze er gewoon te lang onder staan. Boosdoener is dan vaak toch het haren wassen. Ook als je thuis bevalt is het niet de bedoeling dat er langer dan een paar minuten gedoucht wordt.
Ik snap best dat de behoefte er is. Had ik zelf ook. Maar het is wel iets wat direct na je bevalling onhandig is. Dan beter zo'n droogshampoo en antiklit spul meenemen.
Daar kun je ook van af lazerenquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
maar daarom krukje onder de douche... Of in het ziekenhuis het zitje gebruiken..
Met wiebelbenen staan en heet douchen lijkt me ook niet slim.
Ik zat op de IC erg om een pincet verlegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Daar kun je ook van af lazeren![]()
Het gaat om wat is echt nodig na een bevalling en niet zozeer om waar heb ke behoefte aan of wat vind je fijn. Dat laatste verschilt per persoon. De dame die haar krultang en beautycase meesleept zal daar wel behoefte aan hebben gehad.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat op de IC erg om een pincet verlegenDat zal een man nooit uit zichzelf meenemen he.
LuDann, gefeliciteerd met je dochter
Nee die wilde niet delen. Boos omdat het geen leverhematoom was en hij niet hoefde te snijdenquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:23 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
had de chirurg dr nie een voor je?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee die wilde niet delen. Boos omdat het geen leverhematoom was en hij niet hoefde te snijden
Daarom hebben al die moeders een kort pittig kapsel hequote:Op maandag 10 augustus 2015 07:56 schreef mignonne het volgende:
Stippel t gaat niet alleen om waar je behoefte aan hebthet gebeurt niet zelden dat vrouwen bij het douchen onderuit gaan in de badkamer omdat ze er gewoon te lang onder staan. Boosdoener is dan vaak toch het haren wassen. Ook als je thuis bevalt is het niet de bedoeling dat er langer dan een paar minuten gedoucht wordt.
Ik snap best dat de behoefte er is. Had ik zelf ook. Maar het is wel iets wat direct na je bevalling onhandig is. Dan beter zo'n droogshampoo en antiklit spul meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |