Zijn anti PSV commentaar was echt triestquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leo Driessen deze mooie middag mag vergallen.
quote:
Hahaha Nederlands commentaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leo Driessen deze mooie middag mag vergallen.
Mad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn anti PSV commentaar was echt triest
Sorry dat we niet zo pauper zijn als jijquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Hahaha Nederlands commentaar
Ik heb zo een vermoeden dat hij nu pro Memphis is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn anti PSV commentaar was echt triest
Mad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:42 schreef Confetti het volgende:
Driesen is echt een vies oud lijk die constant wordt opgetrommeld. Bah.
Niet pauper zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry dat we niet zo pauper zijn als jij
En gewoon 6 eredivisiespelers bij Tottenhamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:44 schreef Pedroso het volgende:
4 Belgen bij de Spurs en niet de minste. Eerste nederlaag voor United zit er aan te komen.
Romeroquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:45 schreef Merkie het volgende:
Veel ex-Eredivisiespelers. Depay, Blind, Vorm, Alderweireld, Vertonghen, Dembélé, Chadli en Eriksen.
Zal toch om z'n voetbalkwaliteiten gaan uiteindelijk, hoop dat ie dat zelf ook weet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:46 schreef Confetti het volgende:
Depay liep ook als laatste naar buiten, als een echte vedette a la Ronaldo. Kijken of die de druk aan kan of dat het allemaal show is
Als hij scoort gaan GGMM en ik juichen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:46 schreef Confetti het volgende:
Depay liep ook als laatste naar buiten, als een echte vedette a la Ronaldo. Kijken of die de druk aan kan of dat het allemaal show is
Oh ja als je als laatste naar buitenloopt ben je idd net Ronaldo..:Squote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:46 schreef Confetti het volgende:
Depay liep ook als laatste naar buiten, als een echte vedette a la Ronaldo.
Nerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:47 schreef Merkie het volgende:
Ligt het aan mij of is dit geen 1080p-beeld? Lijkt wel 720p upscaled.
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:47 schreef Merkie het volgende:
Ligt het aan mij of is dit geen 1080p-beeld? Lijkt wel 720p upscaled.
Het beeld is niet echt scherp gewoon, teleurstellend. Ligt niet aan mijn TV want de logo's en de stand zijn wel scherp.quote:
Het helpt als je die 3D bril afzetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het beeld is niet echt scherp gewoon, teleurstellend. Ligt niet aan mijn TV want de logo's en de stand zijn wel scherp.
Toentertijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:51 schreef Confetti het volgende:
Blind centraal is echt weer zo'n prestigeproject van Louis. Net als met Van Buyten en Neuer toendertijd bij Bayern. Kan toch niet..
Redelijk veel geblesseerd geweest toch? Misschien dat dat topclubs tegenhoudt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:51 schreef GGMM het volgende:
Verbazingwekkend dat Eriksen nog steeds bij Tottenham speelt. Die is wel klaar voor een stapje hoger inmiddels.
City ofzo waar David Silva speelt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:51 schreef GGMM het volgende:
Verbazingwekkend dat Eriksen nog steeds bij Tottenham speelt. Die is wel klaar voor een stapje hoger inmiddels.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Redelijk veel geblesseerd geweest toch? Misschien dat dat topclubs tegenhoudt.
Zag dat hij vorig seizoen maar 2 assists had in de hele competitie, dat moet wel omhoog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:51 schreef GGMM het volgende:
Valt inderdaad best mee als ik z'n statistieken kijk. Dan snap ik het niet.quote:
Hij moet nog beslissend worden in topduels.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:51 schreef GGMM het volgende:
Valt niet zo op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt inderdaad best mee als ik z'n statistieken kijk. Dan snap ik het niet.
Watquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:54 schreef Pedroso het volgende:
Tottenham heeft beter spelersmateriaal rondlopen dan United. Zou een verrassing zijn als United het zou winnen vandaag.
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:54 schreef Pedroso het volgende:
Tottenham heeft beter spelersmateriaal rondlopen dan United. Zou een verrassing zijn als United het zou winnen vandaag.
United heeft wel een matige selectie ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:54 schreef Pedroso het volgende:
United heeft enkele toppers (Rooney, Depay hopelijk) maar verder houdt het niet over.quote:
Zit er al aan te komen. De verdediging van United is lachwekkend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nog niet begonnen aan z'n hattrick
Inderdaad, Feyenoord niveau dat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:56 schreef tompsv18 het volgende:
Romero in het doel kan trouwens echt niet
Blind als CV ook nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:56 schreef tompsv18 het volgende:
Romero in het doel kan trouwens echt niet
Veltman zou een goede versterking zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Gaal is vergeten verdedigers te kopen
Vergeten is een groot woordquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij dacht echt dat Ramos zou komenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bijzonder matige achterhoede, zeker met die debiel in de goal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana, dan kunnen we genieten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:58 schreef Pedroso het volgende:
Over 14 dagen staat Cillissen op het doel bij Manchester. Kan Ajax een keeper van 20 op doel zetten ofzo, gemiddelde leeftijd van onder de 21 moet kunnen.
Jij vindt al die Belgen van Tottenham beter dan Young, Schneiderlin, Mata, Shaw?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
United heeft enkele toppers (Rooney, Depay hopelijk) maar verder houdt het niet over.
Blind mag natuurlijk nooit meer als CV spelen na die wedstrijd tegen Lens waar hij helemaal zoek gespeeld werdquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bijzonder matige achterhoede, zeker met die debiel in de goal.
Tegen VVV in 2011 was ook wel genot. Musa en Uchebo waren op de brommer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind mag natuurlijk nooit meer als CV spelen na die wedstrijd tegen Lens waar hij helemaal zoek gespeeld werd
Laat staan in de Premier League
Dat is wel triest ja. Alleen maar gebruikt om er een beter contract uit te slepenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:58 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hij dacht echt dat Ramos zou komen
Was dat die wedstrijd om de JC-schaal?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind mag natuurlijk nooit meer als CV spelen na die wedstrijd tegen Lens waar hij helemaal zoek gespeeld werd
Laat staan in de Premier League
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |