Maar daar is hij dus al geweest volgens het plaatsnamenregister... in Nieuw-Namen nog nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden dat ie in Katwijk(?) lag...
Haal 'm!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:26 schreef Spockjuh_ het volgende:
heb deze week alle ochtenden vrij en volgende week zelfs de gehele week. op zich wel leuk om een dagje aan te besteden
Bijna alles is al geweest in de Randstad, ik moet zelf 20km reizen naar de eerstvolgende gemeente waar ik hem nog nooit gelegd heb en 15km naar de eerstvolgende plaats.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar daar is hij dus al geweest volgens het plaatsnamenregister... in Nieuw-Namen nog niet
[..]
Haal 'm!
Maar pas volgende week... dan vereenzaamd hij
Die gaan 'm dan maar halen op een plek waar hij voor het eerst is en dan wegbrengen naar waar hij nog niet geweest isquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna alles is al geweest in de Randstad, ik moet zelf 20km reizen naar de eerstvolgende gemeente waar ik hem nog nooit gelegd heb en 15km naar de eerstvolgende plaats.
Maar toch wonen daar ook veel stokkers die met smart wachten
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Rondom Leiden heb ik niet het idee dat er nog veel over is, in Alphen moeten er nog een paar en Kaag en Brassem heeft wel wat, maar is wel een gigantische gemeente.
Dus het is best een leuk streven
De Zweth heb ik hem al eens opgehaald. Maar toen heeft ie aan de Rotterdamkant gelegen. De Midden-Delftlandkant staat momenteel niet geregistreerd als hetzelfde dorp op mijn site. Daar moet ik zeker nog iets aan doen...quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:22 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Die gaan 'm dan maar halen op een plek waar hij voor het eerst is en dan wegbrengen naar waar hij nog niet geweest isEn dan pas naar huis gaan
![]()
Overigens, alle gemeentes wel, maar alle plaatsen ook?Dat is een meer uitdagender doel
Hier in de buurt is bijv. "De Zweth" nog niet eens geweest, een klein dorpje van ongeveer 1 straatje tussen Rotterdam-Overschie en Delft in
Daarom ben ik ook het Westland aan het afstrepen. Dat is mijn streven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:26 schreef Nattekat het volgende:
Rondom Leiden heb ik niet het idee dat er nog veel over is, in Alphen moeten er nog een paar en Kaag en Brassem heeft wel wat, maar is wel een gigantische gemeente.
Dus het is best een leuk streven
Dan is de stok wel actiever, wat nog leuker is dan rare kleine plaatsjes in een uithoek te vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:12 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dat is erg weinig keuze dan...En dan blijft hij telkens in stedelijk gebied en dat is niet leuk
Maar "De Zweth" bij gemeente Rotterdam staat ook nog open in het register (https://docs.google.com/s(...)hPx0gtH88/pub?gid=1#)quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
De Zweth heb ik hem al eens opgehaald. Maar toen heeft ie aan de Rotterdamkant gelegen. De Midden-Delftlandkant staat momenteel niet geregistreerd als hetzelfde dorp op mijn site. Daar moet ik zeker nog iets aan doen...
Er zijn nog veel plaatsen die moeten hier in Zuid-Holland. Genoeg keuze voorlopig.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan is de stok wel actiever, wat nog leuker is dan rare kleine plaatsjes in een uithoek te vinden.
Ik heb de stok al eens in de zweth neergelegd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:07 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar "De Zweth" bij gemeente Rotterdam staat ook nog open in het register (https://docs.google.com/s(...)hPx0gtH88/pub?gid=1#)
[..]
Hmmm... dan is dat register blijkbaar verouderdquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de stok al eens in de zweth neergelegd.
Nu is die verplaatsing van mij volgens mij alweer een stok of tig geleden geloof ik?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:09 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hmmm... dan is dat register blijkbaar verouderd
Misschien was hij dan ook al eens in Nieuw-Namen geweest, alleen stond dat er niet in
Zo lang die blijft bewegen komt die vanzelf wel op een plek waar die dan nog niet is geweest, er leiden meer wegen naar Rome.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu is die verplaatsing van mij volgens mij alweer een stok of tig geleden geloof ik?
Heb dit topic heel lang niet meer gevolgd
En dat de stok meer dan 1x in dezelfde plaats komt is niet erg lijkt mij?
Ik zou de site van Maringo gebruiken, deze was meer een tussenoplossing.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:07 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar "De Zweth" bij gemeente Rotterdam staat ook nog open in het register (https://docs.google.com/s(...)hPx0gtH88/pub?gid=1#)
[..]
Er klopt dan iets niet want hij is geüpdate tot mei 2015, en die verplaatsing van De Zweth was in 2012.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou de site van Maringo gebruiken, deze was meer een tussenoplossing.
Maar ook die is verouderd, dus even aan zijn haren trekken
Maar dan duurt het misschien 1000x langer voordat ooit alle plaatsen geweest zijn als hij eerst ook sommige dubbel gaat bezoeken + op sommige uithoeken komt hij dan misschien nooitquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:18 schreef hiddit het volgende:
[..]
Zo lang die blijft bewegen komt die vanzelf wel op een plek waar die dan nog niet is geweest, er leiden meer wegen naar Rome.
Ah, deze dus: http://fokstok.maringo.nl/quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou de site van Maringo gebruiken, deze was meer een tussenoplossing.
Maar ook die is verouderd, dus even aan zijn haren trekken
Al, ik zie hetquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Edit2; Op de verschillende borden staat Zweth, gem. Rotterdam en De Zweth, gem. Midden-Delfland, het ligt dus op de grens. De stok heeft aan een bord met gem. Midden-Delfland gelegen, daarom staat hij daar aangekruist.
Stormloop naar Loosduinen!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
sowieso zitten er in de site van Maringo ook nog wat fouten na gemeentelijke fusies / plaatsjes ruil
Tegenwoordig zit er ook een plaats-bord aan de Rotterdam-kant (staat niet op Google Maps), met "gem. Rotterdam" eronderquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wilde net zeggen, Zweth/De Zweth was een grensdorp met twee gemeentes, verschillende borden, hij lag in Midden-Delfland, niet in Rotterdam
Dat was destijds ook zo, anders kwam Zweth Rotterdam niet in de lijsten voor. Plaatsen zonder bord staan niet in de lijstquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:44 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er ook een plaats-bord aan de Rotterdam-kant (staat niet op Google Maps), met "gem. Rotterdam" eronder
Maar dan kan die voor sommigen mensen wel weer net op een beter afstand liggen om hem dan wel naar een plek te brengen waar die nog niet geweest is, want de meeste hebben denk ik niet het geld of tijd om heel het land door te reizen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:06 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar dan duurt het misschien 1000x langer voordat ooit alle plaatsen geweest zijn als hij eerst ook sommige dubbel gaat bezoeken + op sommige uithoeken komt hij dan misschien nooit
De laatste gemeentelijke fusies zijn al een tijdje doorgevoerd hoor. Enige waarvan ik nog niet helemaal weet hoe ik het moet inrichten, zijn plaatsen die in.meerdere gemeentes liggen. Zoals de Zweth. Daar zitten inderdaad wel eens wat foutjes in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
sowieso zitten er in de site van Maringo ook nog wat fouten na gemeentelijke fusies / plaatsjes ruil
Haskerdijken / Nieuwebrug behoren niet tot de friese meren maar tot de gemeente heerenveen :pquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
De laatste gemeentelijke fusies zijn al een tijdje doorgevoerd hoor. Enige waarvan ik nog niet helemaal weet hoe ik het moet inrichten, zijn plaatsen die in.meerdere gemeentes liggen. Zoals de Zweth. Daar zitten inderdaad wel eens wat foutjes in.
Zitten wel meer kleine foutjes in, maar hij is goed genoeg voor algemeen gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |