Voor mijn thuisgemeente ben ik daar inderdaad mee bezig. En volgens mij probeert Dagoduck inderdaad alle plaatsen in de gemeente Den Helder te doen. En Maringo Westlandquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
als alle gemeentes geweest zijn dan maar alle plaatsen binnen een gemeente?
Klopt, alleen Julianadorp en Julianadorp aan Zee nog.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voor mijn thuisgemeente ben ik daar inderdaad mee bezig. En volgens mij probeert Dagoduck inderdaad alle plaatsen in de gemeente Den Helder te doen. En Maringo Westland
Bij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de omgeving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:48 schreef Mathijz het volgende:
Nee dat viel best mee. Ligt nog best een aantal meter van de entree af.
Hieronder de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de omgeving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hoezo kan jij geen foto's laden dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Geen foto's kunnen laden en TT enzo
Noord-Scharwoude (Mathijz)quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Geen foto's kunnen laden en TT enzo
Guilty.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voor mijn thuisgemeente ben ik daar inderdaad mee bezig. En volgens mij probeert Dagoduck inderdaad alle plaatsen in de gemeente Den Helder te doen. En Maringo Westland
Ik mag ook nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |