SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door timmmmm op 07-08-2015 19:56:14 ]
Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Bestaan er trouwens elektrische rolstoelen?
Nee, hij meent het echt.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo'n kuthond was
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Honden zijn echt teringbeesten. Mensen die wat extra gas geven als ze zo'n kutbeest in de koplampen hebben, mogen bij mij altijd langskomen voor een bakje koffie
quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
HondenEr zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik heb gewoon een teringhekel aan honden
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso zijn honden wel meelijwekkende beesten. Al honderden jaren wordt elk beetje eigen, natuurlijk karakter er uitgeslagen tot er nu geen schim meer van een echte hond over is.
Het hondenras heeft toch wel het ergste geval van stockholmsyndroom dat je kan bedenken
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon lekker de rechtsextremist van de honden zijn. Verpest een kleine groep het voor alle honden? Voor de zekerheid al die beesten afmaken.
quote:
quote:
ja ik ben ff de naam kwijt van hoe die dingen echt hetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Bestaan er trouwens elektrische rolstoelen?
Natuurlijk mag dat, vraag maar aan Fylax.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef d4v1d het volgende:
of mag je hier niet kapen? ik ben nog nieuw
Uhoh ... dat wordt al niet gewaardeerd en dan doe je het ook nog eens bij timmmmmquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Zeker niet van Timmmmquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Weer? ik ben nieuw dus ik verschuil me daarachter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Wele teringlijer zit er nou mijn topic weer te kapen. Krijg even lekker aids met zijn allen joh
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon mijn eigen TT erin gezet. Zo gaan die dingen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uhoh ... dat wordt al niet gewaardeerd en dan doe je het ook nog eens bij timmmmmsterkte
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Ik ben in een milde bui vandaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weer? ik ben nieuw dus ik verschuil me daarachter.
hey hey heyquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax is ook al zo'n kaaphommotje.
Je wenst on net allemaal aids?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Ik ben in een milde bui vandaag
oh. Je bent geeneens NWS mod zie ik nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Ik ben in een milde bui vandaag
En die apenkut van een Fokker ook. Misbaksels zijn het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax is ook al zo'n kaaphommotje.
Nou en.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh. Je bent geeneens NWS mod zie ik nu
TR gemacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |