quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
die leraar die jij knap vindt was er weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb de helft gemist, maar weeeer relatiegezeur
die vind ik helemaal niet knapquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
die leraar die jij knap vindt was er weer
Welke scenequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:17 schreef Fylax het volgende:
Anouk is preuts?![]()
Zijn we de scene in de bus vergeten?
-_-quote:
Ohja diequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
toen op kamp ofzo
toen waren anouk en max opeens weg en vonden mensen hen in de bus
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:21 schreef Rnie het volgende:
wordt er ook nog een beetje geneukt in deze serie? Lijkt me wel een leuk program
Ah nog iemand jaloers op Max.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef MrSalazar het volgende:
De kut van Anouk stinkt naar rotte zalm.
Pics van Anoukquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef MrSalazar het volgende:
De kut van Anouk stinkt naar rotte zalm.
Zit je op zo'n blok of bankje; zit dat wijf net boven je. Wat een stank!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah nog iemand jaloers op Max.
Nee grapje ik ben het met je eens.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
raar dat de politie Semme pakt, iedereen snapt dat ze Safa moeten hebben
semme is vieslelijk net zoals zn vader (niet zn homo vaders maar martijn krabbe)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:23 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zei gister toch dat ze lekker was
Kyan moet terugkomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
semme is vieslelijk net zoals zn vader (niet zn homo vaders maar martijn krabbe)
Selma♡Fylaxquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
semme is vieslelijk net zoals zn vader (niet zn homo vaders maar martijn krabbe)
Dit jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:31 schreef alors het volgende:
Deze 3 hadden tenminste iig nog echt een brugklas uiterlijk.
Hoe vind je het trouwens dat Ariana nu definitief een vriend heeftquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:24 schreef Fylax het volgende:
En Safa mag ik nu al helemaal niet, beetje racismekaart trekken
Echt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:03 schreef Collide het volgende:
Emma de dochter van de directeur van de producent.
Echtquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:03 schreef Collide het volgende:
Doorgestoken kaart dus.
echt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:03 schreef Collide het volgende:
Doorgestoken kaart dus.
Dat is mijn zoon.quote:
Zijn andere dochter speelt mee in Spotlight ook van dezelfde producent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:06 schreef Fylax het volgende:
Oja, directeur heet taco zimmerman en emma belle zimmerman
Tsja... Als ik baas van een producentenbedrijf zou zijn en mijn dochter zegt mag ik meespelen papa plieeesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:06 schreef Collide het volgende:
[..]
Omdat de meeste die tegenwoordig meespelen zoon of dochter van zijn.
Ja dat zou wel kunnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk dat Kyan gewoon geen tijd meer had ofzo.
Zonder brugklas geen paxquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:10 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk komt er wel een nieuw seizoen, mijn leven hangt van deze serie af
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:10 schreef Collide het volgende:
Marcel Eerkens was ook familie van een medewerker.
Als je ooit nog iemand wilt fixen moet je gewoon zorgen dat jij of iemand die je kent medewerker bij Tavalu wordt.quote:
Hier niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Je moet toch gewoon elke dag opnieuw ziekmelden?
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Je moet toch gewoon elke dag opnieuw ziekmelden?
Werk jij bij Tuvaluquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:20 schreef Collide het volgende:
[..]
Daar kun je beter vriendjes mee worden dan krijg je ook een rol volgend jaar.
ja maar nu is t andersom en word hij moslim voor haarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Morgen wordt weer dom dus
dit script hadden ze ook al met fien en zo'n jongen
Nee heb net gesolliciteerd. In de hoop dat ik een nieuwe serie mag maken met Emma en Anouk maar dan wel met een goed verhaal.quote:
Mogen fylax pax en ik er dan ook in spelen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:21 schreef Collide het volgende:
[..]
Nee heb net gesolliciteerd. In de hoop dat ik een nieuwe serie mag maken met Emma en Anouk maar dan wel met een goed verhaal.
Emma lieverquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk is Safa volgend seizoen van school getrapt
En Semme ook weg, irritantquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Emma lievermet haar teringbelg en haar aandachtshoererij
Wel aantrekkelijker nu ze blond is. Eigenlijk moeten ze volgend seizoen gewoon een algehele recast doen, moet gastoptredens van de ouderejaars. Geen van de regulars is nog geloofwaardig als brugklasser natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En Semme ook weg, irritant
Max mag wel blijven
Anouk begint me ook lichtelijk te irriteren
Bij Spangas is het nog erger, daar zitten van die lui in die in het echt al 30 zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel aantrekkelijker nu ze blond is. Eigenlijk moeten ze volgend seizoen gewoon een algehele recast doen, moet gastoptredens van de ouderejaars. Geen van de regulars is nog geloofwaardig als brugklasser natuurlijk.
Maar dan ook niet vervangen door de rassenmongooltjes van enkele dagen geleden, dat is dan weer to much
Zijn jullie familie of kennisen van BN'ers of andere personen in de mediawereld? Dat is namelijk wel belangrijk de kinderen van bijvoorbeeld Marco Borsato willen graag ook wel meedoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mogen fylax pax en ik er dan ook in spelen?
Zitten daar nou allemaal presentatoren in die denken te kunnen acteren?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik zag Max net in een voorstukje van onderstaand programma, dat in plaats van Brugklas lijkt te komen straks. Volgens mij heeft hij geen vaste rol want ik zie hem niet op de persfoto.
http://pers.kro-ncrv.nl/p(...)dconcept-op-npo-zapp
Ja die cast valt een beetje tegen he, ook allemaal van die irritante mensen van Spangasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Zitten daar nou allemaal presentatoren in die denken te kunnen acteren?
Verschrikkelijke naam inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef RipCity het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)an-de-weg-als-acteur
Bickel met CK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |