quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
die leraar die jij knap vindt was er weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb de helft gemist, maar weeeer relatiegezeur
die vind ik helemaal niet knapquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
die leraar die jij knap vindt was er weer
Welke scenequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:17 schreef Fylax het volgende:
Anouk is preuts?![]()
Zijn we de scene in de bus vergeten?
-_-quote:
Ohja diequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
toen op kamp ofzo
toen waren anouk en max opeens weg en vonden mensen hen in de bus
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:21 schreef Rnie het volgende:
wordt er ook nog een beetje geneukt in deze serie? Lijkt me wel een leuk program
Ah nog iemand jaloers op Max.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef MrSalazar het volgende:
De kut van Anouk stinkt naar rotte zalm.
Pics van Anoukquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef MrSalazar het volgende:
De kut van Anouk stinkt naar rotte zalm.
Zit je op zo'n blok of bankje; zit dat wijf net boven je. Wat een stank!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah nog iemand jaloers op Max.
Nee grapje ik ben het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |