Stevige knuffel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*knuffel*
--------
Ik ben boos, boos, BOOS![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, een kijkje in t hoofd van een vrouw.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:43 schreef Wingding het volgende:
![]()
boos, teleurgesteld, geil, nat en klaar om de halve wereld de strot af te bijten en een paar daarvan compleet kapot te neuken
quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:43 schreef Wingding het volgende:
![]()
boos, teleurgesteld, geil, nat en klaar om de halve wereld de strot af te bijten en een paar daarvan compleet kapot te neuken
Als bovenstaande is wat je graag ervaart, dan raad ik je van harte aan WoT eens uit te proberen, echt, 3 kwart van alle spelers is braindeadquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:43 schreef Wingding het volgende:
![]()
boos, teleurgesteld, geil, nat en klaar om de halve wereld de strot af te bijten en een paar daarvan compleet kapot te neuken te vaporizen
Konijntjesquote:Op maandag 17 augustus 2015 08:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Konijntjedagen zijn weer voorbij. Weer aan het werk
Inmiddels 27 fokkers in je DM om zich vrijwillig te laten neuken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:43 schreef Wingding het volgende:
![]()
26 zijn van yats, 1 van Fax.quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Inmiddels 27 fokkers in je DM om zich vrijwillig te laten neuken.
Dank je welquote:
Van harte kerel!quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
Voelde me goed maar nu EFFIN' AWESOME want mijn hypotheek is goedgekeurd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |