quote:
Laat mij. Hij is mooi om naar te kijken. Of.. Dar was hij, nu heeft hij een vlecht gemaakt in z'n baardquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar toch niet 22 jaar ouder...
Wauw, je stalkt hem echt hequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Laat mij. Hij is mooi om naar te kijken. Of.. Dar was hij, nu heeft hij een vlecht gemaakt in z'n baard
ik vind het echt ernstig wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Laat mij. Hij is mooi om naar te kijken. Of.. Dar was hij, nu heeft hij een vlecht gemaakt in z'n baard
neequote:
er staat wel meer op wikiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdomme
het staat zelfs op wiki zoals ik het zeg, met je kutbureau tyfus DP hond kat kip
Die ene pagina is de enige fout op heel wikiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:37 schreef deadprez het volgende:
de wikipagina over friet heet friet dus is het dan ook friet wch?
Ik kan het nu wel gaan aanpassen op wiki...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en de foutmarge is kleiner dan bij welke andere encyclopedie, dat staat op wiki
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die ene pagina is de enige fout op heel wiki
tl;drquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dit wordt echt een tl;dr maar ok
Als je de aardappel oogst terwijl de plant nog leeft heb je een nieuwe aardappel
als je de plant doodt en een paar weken wacht gaat de aardappel een dikkere schil aanmaken ter bescherming, deze aardappels zijn heel lang houdbaar. Maar minder lekker
smakelijkquote:
Dat krijg je als je al je hele leven naar hetzelfde kleine dorpje gaat. Je kent iedereen. Iedereen kent jouquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wauw, je stalkt hem echt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |