FRASSquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan zelf caloriebommen in zijn kookboeken zetten
Ben opgesloten in z'n kelder natuurlijk. Er was internet dus ik moest er heenquote:
OWAUW, je zei hetzelfdequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ooit ontsnapt uit mijn kelder
Mooi hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
FRASS
US / Userfoto's #346 Met mensen
Lekker voor jequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga gezellig eten met mijn oma erbij, neemt 1 hap iedere 5 minuten dus dat wordt vast fantastisch
doei
Userfoto posten, TR.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
FRASS
US / Userfoto's #346 Met mensen
FRASS, je kent me zo goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi hoorAl een Griek aan haak geslagen met je lusten?
Pls, wat moet je met een man van 40... Hou het beetje redelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
FRASS, je kent me zo goed![]()
Er is hier een Griek van 40 die echt super knap is, maar hij heeft z'n haar geknipt
En de mooiste ober is er niet meer
Zou je iemand van 40 doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
FRASS, je kent me zo goed![]()
Er is hier een Griek van 40 die echt super knap is, maar hij heeft z'n haar geknipt
En de mooiste ober is er niet meer
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier stond "ik zet mijn geld op watanabe"
Ik weet het, ik schaam me kapotquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pls, wat moet je met een man van 40... Hou het beetje redelijk
Ik val op ouderquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou je iemand van 40 doen?
Heeft iemand je al ouzo gevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |