Jamie oliver.. met zijn boehoe scholen moeten gezonder eten hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom word jij geen nieuwe jamie oliver ofzo
Wtf ben je zo dik dat je op je kont kan zitten en toch recht in beeldscherm op bureautafel kan zienquote:
omdat ik wel lekker kan koken, itt tot die kwaakbolquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom word jij geen nieuwe jamie oliver ofzo
En dan zelf caloriebommen in zijn kookboeken zettenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jamie oliver.. met zijn boehoe scholen moeten gezonder eten hebben
ik vond dat leuke programma'squote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
gordon ramsay dan? dat is wel een baasquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
heb niet eens een bureauquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wtf ben je zo dik dat je op je kont kan zitten en toch recht in beeldscherm op bureautafel kan zien
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan zelf caloriebommen in zijn kookboeken zetten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vond dat leuke programma's
net als that sugar film en food inc.
Zie ik hem wel voor aan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gordon ramsay dan? dat is wel een baas
Ik hou ook van lekker eten, iedereen toch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben overigens ook niet gefocussed op gezond (wel meer nu met Teun) maar ik hou gewoon van lekker eten....
godverdommequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Zie ik hem wel voor aan.
ja maar of je de moeite neemt om het te maken of voor iets makkelijks gaat is wat andersquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou ook van lekker eten, iedereen toch.
Ja, ik hou serieus van koken. Ben ik ook goed in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar of je de moeite neemt om het te maken of voor iets makkelijks gaat is wat anders
Whehequote:
mooie en leuke hobby hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik hou serieus van koken. Ben ik ook goed in.
Dit klopt zo ergquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben overigens ook niet gefocussed op gezond (wel meer nu met Teun) maar ik hou gewoon van lekker eten....
en toen moest je wel praten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ooit ontsnapt uit mijn kelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |