Witlofquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef Willoow het volgende:
Chocola is ook vies. En witlof is alleen rauw lekker
Doeidoeiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo ben er vandoor. Eet smakelijk Liebe Luite.
En dan even wachten tot half 10.
Daar hebben we de volgende user met verminkte smaakpapillen hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit nou weer voor tt man
ik lust wel normale melkchocola maar niks met chocoladesmaakquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij weet. Echt verschrikkelijk ranzig vind ik dat.
jij lust geen kaas beter hou jij je mondquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef McGrath het volgende:
Mensen die geen melk drinken hadden vast slechte moedermelk.
allemaal even ranzigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust wel normale melkchocola maar niks met chocoladesmaak
chocoladecake, ijs, vla, bah bah
Ik eet overigens nooit meer macaroni.. net zoals gekookte aardappels.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar hebben we de volgende user met verminkte smaakpapillen hoor
Ja, echt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij weet. Echt verschrikkelijk ranzig vind ik dat.
Mijn eetgewoonten staan los van of ik gestoord ben of niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Godverdomme, jij bent echt gestoord
jij drinkt geen bierquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij lust geen kaas beter hou jij je mond
Verstandige keuze.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet overigens nooit meer macaroni
Bah.quote:
krieltjes in schilquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet overigens nooit meer macaroni.. net zoals gekookte aardappels.
Bier is wel goedquote:
Ik laat de schil er meestal om, omdat ik te lui ben om eraf te halenquote:
Morgen.quote:
Dan niet.quote:
Met nieuwe aardappels gaat dat goed, maar bij standaardappels niet echtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik laat de schil er meestal om, omdat ik te lui ben om eraf te halen
ik moet voetballenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof je wat te doen hebt morgen
Jawel, alleen gaan ze bij mij dan in de ovenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Met nieuwe aardappels gaat dat goed, maar bij standaardappels niet echt
Zit altijd al te haten op je vrouwelijke kant.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij zit altijd te haten op dat ik geen alcohol drink, vgm ben jij gewoon een alcoholist
alles aan mij behalve mijn baard en kleine penis is vrouwelijk dus dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit altijd al te haten op je vrouwelijke kant.
stand aardappels zijn die winteraardappels met dikke schil... dit is toch niet lekker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, alleen gaan ze bij mij dan in de oven
Met veel knoflook en chilipeper
Ik mag hopen dat het een heel lichte training is, anders gegarandeerd verliesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
11 uur "trainen" en dan om 3 uur wedstrijd...
Uhm.. het zijn van die gewone aardappels die je in de supermarkt kan kopen .. volgens mij hebben ze niet zo'n hele dikke schilquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stand aardappels zijn die winteraardappels met dikke schil... dit is toch niet lekker?
Overigens maak ik ze ook vaak zoals jij beschrijft, met zout, olijfolie, knoflook en tijm dan
En daarna?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
11 uur "trainen" en dan om 3 uur wedstrijd...
zegt de jongen die niet van zijn bureaustoel af kan komen zonder een hijskraantje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn verdriet van het verliezen wegzuipen
In de zomer heb je nieuwe aardappels, dunne schil... in de winter heb je stand aardappels, dikke schil met klei en allesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. het zijn van die gewone aardappels die je in de supermarkt kan kopen .. volgens mij hebben ze niet zo'n hele dikke schil
Ja, ik doe er ook wel meer kruiden en olie overheen + roomboter, want het kan niet op in huize 4ebe
O ja, ik dacht al.. wat doet die klei op mn errepelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In de zomer heb je nieuwe aardappels, dunne schil... in de winter heb je stand aardappels, dikke schil met klei en alles
heb niet eens een bureaustoelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
zegt de jongen die niet van zijn bureaustoel af kan komen zonder een hijskraantje.
Hmmm.. klei.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In de zomer heb je nieuwe aardappels, dunne schil... in de winter heb je stand aardappels, dikke schil met klei en alles
Ja dit wordt echt een tl;dr maar okquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, ik dacht al.. wat doet die klei op mn errepel
waarom word jij geen nieuwe jamie oliver ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dit wordt echt een tl;dr maar ok
Als je de aardappel oogst terwijl de plant nog leeft heb je een nieuwe aardappel
als je de plant doodt en een paar weken wacht gaat de aardappel een dikkere schil aanmaken ter bescherming, deze aardappels zijn heel lang houdbaar. Maar minder lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |