Witlofquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef Willoow het volgende:
Chocola is ook vies. En witlof is alleen rauw lekker
Doeidoeiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo ben er vandoor. Eet smakelijk Liebe Luite.
En dan even wachten tot half 10.
Daar hebben we de volgende user met verminkte smaakpapillen hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit nou weer voor tt man
ik lust wel normale melkchocola maar niks met chocoladesmaakquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij weet. Echt verschrikkelijk ranzig vind ik dat.
jij lust geen kaas beter hou jij je mondquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef McGrath het volgende:
Mensen die geen melk drinken hadden vast slechte moedermelk.
allemaal even ranzigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust wel normale melkchocola maar niks met chocoladesmaak
chocoladecake, ijs, vla, bah bah
Ik eet overigens nooit meer macaroni.. net zoals gekookte aardappels.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar hebben we de volgende user met verminkte smaakpapillen hoor
Ja, echt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij weet. Echt verschrikkelijk ranzig vind ik dat.
Mijn eetgewoonten staan los van of ik gestoord ben of niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Godverdomme, jij bent echt gestoord
jij drinkt geen bierquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij lust geen kaas beter hou jij je mond
Verstandige keuze.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet overigens nooit meer macaroni
Bah.quote:
krieltjes in schilquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet overigens nooit meer macaroni.. net zoals gekookte aardappels.
Bier is wel goedquote:
Ik laat de schil er meestal om, omdat ik te lui ben om eraf te halenquote:
Morgen.quote:
Dan niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |