Zo beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:57 schreef WpuntNL het volgende:
nee nee indiaantje! er zijn nog 2 gaten in het programma! een Juliet gaatje en een Charlie gaatje.
dus...
Er is nog een gaatje in het Charlie programma en er is nog een gaatje in het Juliet programma. Kijk er maar naar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe komen we ineens op die twee namen trouwens? Na laatste lichting is er toch expliciet bevestigd dat dat het was qua muziekprogrammering?
laatste minuut afzegging misschien? gevalletje contract nog niet voorzien van krabbel? misschien een visum wat nog niet rond is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Een welkebekende TBA'tje idd.
Wel vreemd eigenlijk. Ik bedoel een Charlie naam kan nooit zo heel spannend zijn om als nog later bekend te maken lijkt me?
Zoiets zal het zijn, geloof niet dat het bewuste suprise actie is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:20 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
laatste minuut afzegging misschien? gevalletje contract nog niet voorzien van krabbel? misschien een visum wat nog niet rond is?
Werd er nog iets spannends gezegd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:30 schreef WpuntNL het volgende:
Volledige interview op BNR met EvE is alhier zuruck te luisteren:
http://www.bnr.nl/?player=archief&fragment=201508071402401620
Neuh, die staan meestal gewoon bewust als 'surprise act' op het schemaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zoiets zal het zijn, geloof niet dat het bewuste suprise actie is.
EvE zegt dat BKS zich erg richt op Eten en drinken en niet eerlijk is over de bezoekersaantallen. Voor de rest wel een reden waarom Florence and the machine er niet is. Daarnaast denktie dat ze volgend jaar gewoon weer uitverkopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Werd er nog iets spannends gezegd?
Pinkpop is per jaar wisselend, daar bepalen de headliners. DTRH en BKS zijn meer concurrentiequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga 'm straks eens luisteren. En denk dat ze het knap lastig krijgen zo 'uit het niets' (zonder enorme publiekstrekker) volgend jaar weer ineens uit te verkopen. De hype is beetje over en verschoven naar DTRH/BKS en zelfs stukje Pinkpop.
Bij Bestand afspelen komt bij mij EvE.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:00 schreef TAV74 het volgende:
Waar vind ik dat interview nu? Als ik p die link klik opent ie een audio popup, maar daar zit geen EvE in?
http://www.bnr.nl/?servic(...)t=201508071402401630quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:00 schreef TAV74 het volgende:
Waar vind ik dat interview nu? Als ik p die link klik opent ie een audio popup, maar daar zit geen EvE in?
Ik krijg een enorm fragment van 27 minuten over olie en gas. Wellicht door die brakke browser hier @ work. Even mijn telefoon proberen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:01 schreef richolio het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/?servic(...)t=201508071402401630
Doet deze het?
Ja. Ik vond het een zeer behoorlijk interview. Beetje jammer dat zo'n interviewer zijn huiswerk wel een beetje doet... maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef richolio het volgende:
Ik vond het wel een interessant interview
Mwah je ziet imho toch wel dat Pinkpop afgelopen jaar nog redelijk 'meelifte' op de hype die ze vorig jaar hadden gecreeerd met AM/Stones/Metallica. En ik denk dat er toch een groep mensen is die voor het 'erbij zijn' gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pinkpop is per jaar wisselend, daar bepalen de headliners. DTRH en BKS zijn meer concurrentie
denk ik, trekken zelfde mensen aan. Die moeten het net als LL niet van die ene publiekstrekker hebben.
Ik snap ook wel dat Erik niet graag over geld praat, maar ik had toch wel willen weten wat chemical brothers nou kostenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:04 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het een zeer behoorlijk interview. Beetje jammer dat zo'n interviewer zijn huiswerk wel een beetje doet... maar niet helemaal.
Ze hadden gewoon hele goede headliners voor het gemiddelde poppubliek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah je ziet imho toch wel dat Pinkpop afgelopen jaar nog redelijk 'meelifte' op de hype die ze vorig jaar hadden gecreeerd met AM/Stones/Metallica. En ik denk dat er toch een groep mensen is die voor het 'erbij zijn' gaan.
Misschien dat de Heineken-jongens(en meisjes) een beetje het Alpha-mannetje spelen en dat hem dat wat in de war brengt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tame Impala staat niet wat hoger op t programma in de Alpha, Eric...
BriBry staat nog niet ingeroosterdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:15 schreef WpuntNL het volgende:
EvE op BNR.
pfff...
[..]
Er is nog een gaatje in het Charlie programma en er is nog een gaatje in het Juliet programma. Kijk er maar naar.
Dat komt omdat die ook niet in een tent speelt. Die loopt heel het terrein rond als "straat muzikant'.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:13 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
BriBry staat nog niet ingeroosterd
http://lowlands.nl/programma/bribry/
Nee, die speelt op het buitentheaterplein. Ze mogen niet meer rondlopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat komt omdat die ook niet in een tent speelt. Die loopt heel het terrein rond als "straat muzikant'.
Er komt sowieso nog 1 naam bij aldus RRB.
Hij wel, hij valt niet onder het theater gezelschap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, die speelt op het buitentheaterplein. Ze mogen niet meer rondlopen
Wat was de reden dat Florence er niet is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:46 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
EvE zegt dat BKS zich erg richt op Eten en drinken en niet eerlijk is over de bezoekersaantallen. Voor de rest wel een reden waarom Florence and the machine er niet is. Daarnaast denktie dat ze volgend jaar gewoon weer uitverkopen.
Zegt ook continue te ontwikkelen en te brainstormen... op zich weinig bijzonders... nog altijd geen vergunning voor de donderdagavond.
En zegt... eerst deze editie, daarna kijken we verder naar hoe we verder moeten...
Oh ja ik lees het.. als uitzondering dus..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hij wel, hij valt niet onder het theater gezelschap.
Haar oma was jarig of een bruiloft oidquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat was de reden dat Florence er niet is?
Ja heb de tweet net terug gevondenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ja ik lees het.. als uitzondering dus..
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-07-2015 om 14:18:58@ellywithbass @BryOnTour Hij staat idd niet in het schema omdat hij over het hele terrein rondloopt en niet vast in een tent staat... reageer retweet
jahquote:
Zou ik ook wel willen weten, EvE gaf dacht ik 2/3 jaar terug aan Florence graag een keer te willen hebben. Dit jaar was een perfecte mogelijkheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat was de reden dat Florence er niet is?
Ah, staat hierboven al. Jammer!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:26 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten, EvE gaf dacht ik 2/3 jaar terug aan Florence graag een keer te willen hebben. Dit jaar was een perfecte mogelijkheid.
Mn oom viert zn verjaardag vaak in het weekend van Lowlands, maar dat houdt me ook niet tegen om naar Lowlands te gaan. Jammer dit!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haar oma was jarig of een bruiloft oid
Hell mijn schoonmoeder is altijd dit weekend jarig, dikke pech hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mn oom viert zn verjaardag vaak in het weekend van Lowlands, maar dat houdt me ook niet tegen om naar Lowlands te gaan. Jammer dit!
Zal wel van Graz komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, Lowlove heeft nu na Willie een nog grotere azijnpisser aangetrokken zie ik.
Beidequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens, over Lowlove gesproken, posten die nu veel meer artikeltjes dan andere jaren of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens, over Lowlove gesproken, posten die nu veel meer artikeltjes dan andere jaren of ligt dat aan mij?
quote:
keep rollin'quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:01 schreef theodoor9 het volgende:
Over 2 weken maken we ons op voor Limp Bizkit
Jeetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:28 schreef EyesShut het volgende:
Nee in de Heineken. Maar dat klinkt wel chill een uur van tevorenIk heb vorig jaar voor Bastille op pinkpop 8 uur bij dat podium gestaan in de volle zon met 35 graden. Ik dacht dat ik dood ging :'D
Oh god.. ben je er zo een..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:28 schreef EyesShut het volgende:
Nee in de Heineken. Maar dat klinkt wel chill een uur van tevorenIk heb vorig jaar voor Bastille op pinkpop 8 uur bij dat podium gestaan in de volle zon met 35 graden. Ik dacht dat ik dood ging :'D
Om 9.00 klaar staan voor het festivalterrein en als om tien uur de boel open gaat als een gek gaan rennen en 3,5 uur lang je plekkie voorraan bezet houdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:17 schreef EyesShut het volgende:
Hi,
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands en ik had een paar vraagjes
Op vrijdag wil ik graag vooraan staan bij Years & Years. Hoe vroeg denken jullie dat ik er moet zijn?
Ik las dat het festivalterrein om 10 uur open gaat... dus lijkt me dat ik er in ieder geval voor 10 uur bij de poortjes moet staan.
Dat wilde ik serieus gaan doen, op het rennen na danquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Daar
[..]
Om 9.00 klaar staan voor het festivalterrein en als om tien uur de boel open gaat als een gek gaan rennen en 3,5 uur lang je plekkie voorraan bezet houden![]()
Serieus...13.15 binnenlopen is vroeg zat.
Ok, dat vind ik knap, volgens mij bestaan ze net een jaar.quote:
Ik heb ze in januari voor het eerste gezien en heb toen bijna hun hele europa tour gedaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik knap, volgens mij bestaan ze net een jaar.
Ik ga ze in elk geval voor het eerst zien.
hahaha ook goed tochquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ze gewoon niet zien. Totaal oninteressante doorsnee pop. Begrijp niet zo goed waarom het geboekt is, maar dat zal de hype wel zijn
Vroegah..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:52 schreef EyesShut het volgende:
[..]
hahaha ook goed tochIk vond het leuker toen ze nog super onbekend waren maarja je kan iet alles hebben
Hij heeft wel vaak problemen met zijn stem als ze heel veel shows achter elkaar doen, maatja dat is geen excuusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zag liveopnames van Glasto maar was niet zo onder de indruk.. beetje vals
Allemaal tegelijk dan? Je weet wel dat je niet per se overal 3 uur vantevoren hoeft te zijn he....?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:00 schreef EyesShut het volgende:
Bijna iedereen die ik wil zien speelt op vrijdag trouwens... struggles
sommigen clashen wel, maar dan kijk ik gewoon de helft van het optredenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk dan? Je weet wel dat je niet per se overal 3 uur vantevoren hoeft te zijn he....?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:26 schreef theodoor9 het volgende:
Gaat het terrein vrijdag al zo vroeg open ja? Had ik niets van meegekregen!
Als er nou nog een steekhoudend argument uit komt, kan ik het wel hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, Lowlove heeft nu na Willie een nog grotere azijnpisser aangetrokken zie ik.
Doe eens een linkje? Waar gaat het over??quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:03 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Als er nou nog een steekhoudend argument uit komt, kan ik het wel hebben.
FAQ op de site zegt vanaf 9.00 uur. Ik dacht vanaf 12.00 uur... Uit ervaring... Maar het FAQ zegt 09.00 - 23.00.quote:
quote:
Dit dus... Wat het nou word.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:08 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
FAQ op de site zegt vanaf 9.00 uur. Ik dacht vanaf 12.00 uur... Uit ervaring... Maar het FAQ zegt 09.00 - 23.00.
14.00 gaan de campings open. Ik had ook ergens gelezen dat de kaartcontrole om 12.00 uur begint.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:29 schreef brother52 het volgende:
Dan zal het wel 9 uur zijn. Die 14 uur had ik uit de nrc-bijlage.
Cape Lowlands om 10 uur, de rest om 12 uur volgens de faq.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:26 schreef theodoor9 het volgende:
Gaat het terrein vrijdag al zo vroeg open ja? Had ik niets van meegekregen!
Dat laatste heb ik nergens zien staan. Alleen dat het geen zin heeft om er al voor 12 uur te zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:37 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
14.00 gaan de campings open. Ik had ook ergens gelezen dat de kaartcontrole om 12.00 uur begint.
Da's natuurlijk wel de waarheid als een koequote:Handboek muziekjournalistiek, hoofdstuk 1: muzikanten uit Hoorn prijs je de hemel in.
Idd, na die set op Glasto gezien te hebben hier ook. Vond het album al goed, maar die gas heeft een prima live performance als ik het zo zie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:49 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Is voor mij ondertussen ook een must see!
Fleet Fluxes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind FJM een stuk leuker dan zijn bandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |