Gelukkig ligt ie nog 4 jaar vast dus weglopen zal ie nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kuyt in de spits. Haal je Bilal binnen voor circa 3 mln en dan krijgt die gozert nieteens een echte kans. Wat een beleid.
Kuyt wissel hihahoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, volgens mij zag Gio het best wel zitten in Bilal dus wellicht is er nog hoop.
Lekker weg laten kwijnen heb je inderdaad veel meer aan. Goed voor z'n transferwaarde ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gelukkig ligt ie nog 4 jaar vast dus weglopen zal ie niet
En hij werkt hard. Dat is ook kei belangrijk bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:55 schreef F.M.D. het volgende:
Gio: 'kramer past bij Feyenoord'
Hij is lang, hij is slungelig, heeft weinig techniek. Kortom hij past bij Feyenoord!
Ik zeg niet dat ik het leuk vindquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker weg laten kwijnen heb je inderdaad veel meer aan. Goed voor z'n transferwaarde ook.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker weg laten kwijnen heb je inderdaad veel meer aan. Goed voor z'n transferwaarde ook.
Gemiste kans inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:56 schreef onlogisch het volgende:
#BESTUURTEGENDEMUUR had een betere TT geweest
Dat valt volgens mij wel tegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En hij werkt hard. Dat is ook kei belangrijk bij Feyenoord.
Sleegers heeft nog maar 1 jaar contract toch? Verhuren en verlengen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef Maastoren het volgende:
Kazim, Vilhena en Nelom verkopen. Sleegers en Achahbar verhuren.
Ja, maar straks is Elia fit. Die haal je ook niet voor de bank normaal gesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef Tortugal het volgende:
Maar Bilal speelt toch gewoon op linksvoor morgen
Lijkt me vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sleegers heeft nog maar 1 jaar contract toch? Verhuren en verlengen dan?
Wie wil Kazim nou kopen. En Nelomquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef Maastoren het volgende:
WAT IS DIT ALLEMAALtwitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 13:57:03Kazim is niet langer een optie voor op de vleugels, zegt Van Bronckhorst. #feyenoord reageer retweet
Niet zo zwartgallig. Morgen gaan we gewoon winnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:59 schreef Maastoren het volgende:
Zal morgen wel
Vermeer
Karsdorp-Van Beek- Kongolo-Nelom
Vejinovic-El Ahmadi-Toornstra
Bilal-Kuyt-Kazim
worden
1-2 voor Utrecht.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sleegers heeft nog maar 1 jaar contract toch? Verhuren en verlengen dan?
Ik heb zelden zoveel onduidelijkheid over de opstelling meegemaakt als nu met Gioquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:00 schreef Maastoren het volgende:
WAT IS DIT ALLEMAALtwitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 13:57:03Kazim is niet langer een optie voor op de vleugels, zegt Van Bronckhorst. #feyenoord reageer retweet
Achahbar houden! Verder primaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef Maastoren het volgende:
In ben bang dat Kazim hoger in de pikorde staat dan Achahbar. Achahbar moet lekker een heel seizoen gaan voetballen.quote:
Kazim is van nature toch een vleugel? Bij de 40-45 clubs waar die hiervoor heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Wtf, was Kazim serieus ooit een optie voor de vleugels dan![]()
!!
Dag Bilal?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben nu alweer helemaal klaar met het seizoen.
Dag Bilal, dag Anass en dag Sleegers...
Voorhoede met Kuyt en Kramer, tering he. En dan nog Kazim erbij zeker
Kramer dus 1e spits, Kazim 2e spits.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:00 schreef Maastoren het volgende:
Bilal als backup voor Kuyt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kramer dus 1e spits, Kazim 2e spits.
En dan verder?
Niet als hij geen vertrouwen krijgt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Ja, klote zooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben nu alweer helemaal klaar met het seizoen.
Dag Bilal, dag Anass en dag Sleegers...
Voorhoede met Kuyt en Kramer, tering he. En dan nog Kazim erbij zeker
En Achahbar als back-up voor de back-upsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bilal als backup voor Kuyt.
Manu als backup voor Elia.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:04 schreef ace_eleven het volgende:
Nu nog:
IN:
Botteghin
UIT:
V: Nelom (verkoop), Dammers (verkoop), Cabral (verhuur), Gronsveld (verhuur);
M: Vilhena (verkoop), Nieuwkoop (verhuur);
A: Te Vrede (verkoop), Kazim (verkoop), Manu (verkoop)
En je hebt gewoon een prima selectie, met elke positie dubbel bezet.helaas gaat gio achahbar daar nooit neerzetten en dus heb je net als elk seizoen hetzelfde probleem: gebrek aan creativiteit achter de spitsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop stiekem op Sleegers of Gustafson op 10.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
helaas gaat gio achahbar daar nooit neerzetten en dus heb je net als elk seizoen hetzelfde probleem: gebrek aan creativiteit achter de spitsen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:05 schreef Maastoren het volgende:
Ligt het aan mij is het gewoon kut beleid. Kramer is gewoon overbodig.Waarom verleng je met Achahbar als die jongen geen kans krijgt?
Ja die gaat wederom weinig spelen als ik Gio zo hoor praten over Kuyt.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:04 schreef ace_eleven het volgende:
Nu nog:
IN:
Botteghin
UIT:
V: Nelom (verkoop), Dammers (verkoop), Cabral (verhuur), Gronsveld (verhuur);
M: Vilhena (verkoop), Nieuwkoop (verhuur);
A: Te Vrede (verkoop), Kazim (verkoop), Manu (verkoop)
En je hebt gewoon een prima selectie, met elke positie dubbel bezet.Dat is wat ik ook zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen Achie op 10 is niet realistisch vrees ik![]()
Jonge groepquote:Gio: "Met zo'n jonge groep heb je ervaring nodig. Daarom halen we naast 16 zelfopgeleide spelers nu ook spelers van buitenaf."
Ja. 6 lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef Rickertman96 het volgende:
Fucking veel aanvallers nu, lijkt net of je er een heel elftal mee kan vullen
*zeiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:07 schreef K.offie het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook zij![]()
Alleen Achie op 10 is niet realistisch vrees ik
Coolsingel in 2284quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef Tortugal het volgende:
Zullen we het woord coolsingel even niet meer gebruiken in dit topic
Rick Karsdorpquote:
En is volgend jaar weg. En presteert waar dan ook meer dan prima omdat hij daar 'wel' een kans krijgt en niet aan de kant wordt gehouden door een ondermaatse Turk of middelmaat uit Den Haagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja die gaat wederom weinig spelen als ik Gio zo hoor praten over Kuyt.
Help me even:quote:
Bilal staat morgen gewoon basis. Dus hij krijgt toch een kans. Of denk je dat als hij een prima wedstrijd speelt er volgende week naast staat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En is volgend jaar weg. En presteert waar dan ook meer dan prima omdat hij daar 'wel' een kans krijgt en niet aan de kant wordt gehouden door een ondermaatse Turk of middelmaat uit Den Haag
En daar zijn er maar 2/3 van die een basisplek krijgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Rick Karsdorp
Sven van Beek
Terence Kongolo
Joey Sleegers
Simon Gustafson
Tonny Vilhena
Bilal Başaçıkoğlu
Anass Achahbar
En dan hebben we nog de nieuwe lichting die bij de A selectie zit:
Nieuwkoop
Verdonk
Miazek
Schuurman
Je moet Botteghin vergelijken met Bouhla of met Dammers he, en dan is ie echt wel een paar stapjes beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:11 schreef F.M.D. het volgende:
nou wat een ervaring heeft botteghin. ik vind hem overigens niet eens veel beter dan wat we nu hebben. psv staat er het beste voor. ze hebben in elke linie een sterkhouder die ook de nodige routine brengt.
Het woordje Coolsingel is al jaren verboden bij Feyquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef Tortugal het volgende:
Zullen we het woord coolsingel even niet meer gebruiken in dit topic
Aanvallen is de beste verdediging!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef Rickertman96 het volgende:
Fucking veel aanvallers nu, lijkt net of je er een heel elftal mee kan vullen
Guardado heet iequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
PSV zie ik inderdaad wel kampioen worden. Gewoon echt 3 megatoppers met de Jong, Cuadrado en Moreno.
Te Vrede is weg hèquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Help me even:
Kramer, Kazim, Kuyt, Bilal, Elia, Anass, Manu, Mitta
Toornstra eventueel ook nog op rechts, en is die Sleegers een aanvaller of niet?
Fixed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:11 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Met de achter-achter-achter kleinzoon van Lex Immers in de basis
Hij kost alleen te veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je moet Botteghin vergelijken met Bouhla of met Dammers he, en dan is ie echt wel een paar stapjes beter
Oh, wist niet dat dat al officieel is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te Vrede is weg hè
Sleegers speelde bij Eindhoof linksbuiten.
Dus je had zonder Kramer al een welgevulde voorhoede.
Bilal staat morgrn basis op links ja, daar komt Elia te staan. Spitspositie is voor Kramer en Kuyt gaat basis spelen dus rechtsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Bilal staat morgen gewoon basis. Dus hij krijgt toch een kans. Of denk je dat als hij een prima wedstrijd speelt er volgende week naast staat?
3 spelers sowieso. Bilal staat zaterdag ook basis. Dat zijn er 4. Prima balans. Er zullen ook nog wel spelers invallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
En daar zijn er maar 2/3 van die een basisplek krijgen.
Echt een vrij oude groep momenteel in vergelijking tot de laatste jaren en tot Ajax/PSV.
Dit dus. Het elftal is op veel posities versterkt ondanks dat we geen Europees voetbal spelen en dus minder interessant zijn voor spelers. Ik weet niet wat de azijnzeikers in dit topic voor transfers verwacht hadden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:05 schreef satecl het volgende:
Mulder <Hahn
Bouhlarouz<Botteghin(?)
Mathijssen < vd Heijden
Clasie >Vejnovic
Boetius < Elia
Verhoek <Kuyt
Te Vrede < Kramer
En dan nog Sleegers en Gustafson erbij. Als je het zo bekijkt gaan we er gewoon dik op vooruit. De vraag alleen is: Hoe erg gaan wel Clasie missen en hebben we nu wel scorend vermogen?
Moet Gio ook wel ballen hebben om hem gewoon standaard te laten banken ja, aan de andere kant, als Bilal meer brengt (wat ik betwijfel), moet dat wel gewoon kunnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bilal staat morgrn basis op links ja, daar komt Elia te staan. Spitspositie is voor Kramer en Kuyt gaat basis spelen dus rechts
Hahaha ik had precies hetzelfde. Zat al te googlen voordat ik me besefte dat gewoon Guardado bedoeld werdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Wou al zeggen, hebben ze Juan Cuadrado aangetrokken?![]()
Hij staat erin omdat de rest pas aangetrokken of niet wedstrijdfit is. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Bilal staat morgen gewoon basis. Dus hij krijgt toch een kans. Of denk je dat als hij een prima wedstrijd speelt er volgende week naast staat?
vrouwen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Hahaha ik had precies hetzelfde. Zat al te googlen voordat ik me besefte dat gewoon Guardado bedoeld werd
Nee dat moet helemaal nie kunnen,quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Moet Gio ook wel ballen hebben om hem gewoon standaard te laten banken ja, aan de andere kant, als Bilal meer brengt (wat ik betwijfel), moet dat wel gewoon kunnen
Bij gelijke geschiktheid Bilal laten spelen, want doorverkoopwaarde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Moet Gio ook wel ballen hebben om hem gewoon standaard te laten banken ja, aan de andere kant, als Bilal meer brengt (wat ik betwijfel), moet dat wel gewoon kunnen
Hopelijk komt ie niet te laat en is er geen sprake van de welbekende Kuipvreesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij staat erin omdat de rest pas aangetrokken of niet wedstrijdfit is. Lijkt me duidelijk.
Snap ik ook niet helemaal. Ik lees hier nu ook dat mensen zeggen: Oh nou PSV wordt dan wel kampioen. Wat verwacht je dan!? Dat Feyenoord gaat meespelen om de titelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit dus. Het elftal is op veel posities versterkt ondanks dat we geen Europees voetbal spelen en dus minder interessant zijn voor spelers. Ik weet niet wat de azijnzeikers in dit topic voor transfers verwacht hadden?
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Bilal wil ik trouwens een seizoen lang in actie zien (wat denk ik niet gaat gebeuren), heb wel vertrouwen in die jongen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
De 26-jarige aanvaller zal na het weekend gepresenteerd worden. Feyenoord heeft 2,2 miljoen euro voor Kramer neer geteld. Met bonussen kan het bedrag oplopen tot 2,6 miljoen euro.
![]()
![]()
![]()
![]()
...kunnen heel goed de hapjes verzorgen bij de wedstrijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
Klopt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:23 schreef Jihawti het volgende:
[..]
...kunnen heel goed de hapjes verzorgen bij de wedstrijd?
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 14:05:50Directeur Jan Willem Wigt tevreden man na verkoop Kramer. ,,We zijn tevreden zo. #Feyenoord heeft vanochtend juiste bedrag geboden." #ADO reageer retweet
Voor de transfer van Kramer ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Voordeel nu is dat als je achter staat (wat dit seizoen vaak gaat gebeuren) je aanvallend genoeg keuzes hebt!!
Nu helemaal niet meer nee. Kuyt gaat op rechts, Elia op links en Kramer in de spits. Kazim tweede optie als spits, en dan pas Anass.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik wil Achahbar ook wel een reeks wedstrijden zien spelen.
Maar zal wel niet gebeuren.
Johquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:24 schreef Toekito het volgende:
Woudenberg 3de optie?! Gio heeft een vuiltje in zn oog denk ik.
Vilhenaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wie is nu dan de tweede optie voor de linksback positie?
kuytquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dirkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben bang van Vilhena.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
heus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Botthegin erbij, en dan Kongolo naar Links vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Liever 500 aanvallers dan op z'n minst 1 goede LB
Logic
De aanvoerder bankt nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat Kuyt wel op zijn pik getrapt zal zijn als hij op de bank terechtkomt.
Die gaat niet banken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat Kuyt wel op zijn pik getrapt zal zijn als hij op de bank terechtkomt.
Alsof hij gaat banken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
3 klassen beter dan Kramer/Kazim. Maar goed.quote:
Godver, blijft mooi. Doe kop van Achahbar ook als hij een pass geeft of gaat schieten. Lijkt altijd alsof hij een beroertje krijgt.quote:
Wel 1 van de eerste spelers die daarvoor in aanmerking komt wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nouja, zijn interviews na de wedstrijd zijn natuurlijk wel een verademing. Clasie ging altijd huilen, Kuyt geeft gewoon aan in welke opstelling ze de volgende wedstrijd moeten spelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel 1 van de eerste spelers die daarvoor in aanmerking komt wat mij betreft.
Ben hem nu al zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Elia is niet wedstrijdfit, die moest bij Werder alleen trainen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:33 schreef Wicky15 het volgende:
Immers ontbreekt morgen door een enkelblessure. Van der Heijden in wedstrijdselectie, Elia niet.
Immers ook niet.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elia is niet wedstrijdfit, die moest bij Werder alleen trainen.
Ik betwijfel dus of dat nou écht kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich is het wel een positieve constatering dat Feyenoord in een positie zit waar er 2.6 miljoen voor een ADO spits neer geteld kan worden ipv dat er uit pure wanhoop Fedor Smolov's en Michael Lumb's moeten worden gehuurd. Het ontbreekt Feyenoord nu alleen nog aan een goede scouting. Al moeten we nog even afwachten hoe Gustafson het gaat doen.
Afhankelijk wie de eerste optie voor LB is natuurlijk, maar 2e optie lijkt mij Nelom en 1e optie Van der Heijden of Kongolo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het ook erg veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:32 schreef H.FR het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)2-miljoen-euro.dhtml
Kan oplopen tot 2,6
Zijn ze gek geworden in het dwaasgebouw
Er gaat echt niemand meer bij komen na de komst van Botteghin hoor, de selectie is al veel te breed. Die buitenkansjes gaat Van Geel dan gewoon aan zich voorbij laten gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik betwijfel dus of dat nou écht kan.
Als er straks (na aanschaf back-up RCV)niet minsten 4,0-4,5 miljoen over is voor eventuele buitenkansjes
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:35 schreef satecl het volgende:
Dit Feyenoord gaat me toch een mooi Feyenoord worden. Als een stripboek wat me doet denken aan het Feyenoord in 1992/1993. In het doel zo'n gekke panter die op een blauwe maandag nog bij ajax heeft gekeept. Op rechtsback zo'n gek Rotterdams tyfusjochie die vroeger ramen in gooide bij de buurvrouw omdat zij de bal niet wou terug geven. We hebben ook nog een Braziliaanse sloper uit São Paulo die ze voor minder heeft neergelegd dan Al Capone. Linksback hebben we een back die het eigenlijk allemaal niet aankan, maarja: Dat kon Thomas Rzasa ook niet. Die verdomde ooievaar die zichzelf toch elke keer weer terug knokt in het elftal loopt ook nog steeds in de selectie rond en met Toornstra hebben we een echte werker. Vejnovic en El Ahmadi zet de lijnen uit, terwijl Elia de beste van de Eredivisie gaat worden. Een verloren zoon op rechts die tevens de allergrootste demagoog van Nederland is. In de spits hebben we een echte fan die bij elk doelpunt zo uit z'n dak gaat, daar kan zelfs Mike Obiku niet aan tippen. Daar hebben we het nog jaren over. En als er ruzie is in het veld, komt die gekke Turk even het veld in rennen om een paar koeken uit te delen. Is het wel eens eerder gebeurd? Iemand die 3 rooie kaarten pakt in 1 seizoen terwijl hij geen wedstrijd heeft gespeeld? Dat gaat gebeuren. Dit is een mooi stel hoor! Ik heb er zin in!Feyenoorders kankeren alleen maar, die zijn niet positief. Tyft gauw op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ziet echt overal wat positiefs in, hèquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg veel.
Één voordeel: die bonussen zullen waarschijnlijk alleen betaald worden als hij bijvoorbeeld een minimum aantal wedstrijden heeft gespeeld en/of als hij topscorer wordt.
In dat geval is hij die 2,6 miljoen wel waard natuurlijk.
Kramer wordt gewoon basisklant in dit elftal. 2.2 miljoen voor een pinchhitter valt niet te verantwoorden. Nooit niet. Zeker niet gezien de situatie waar we als club jarenlang in hebben gezeten.
Man man man, huilenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
De 26-jarige aanvaller zal na het weekend gepresenteerd worden. Feyenoord heeft 2,2 miljoen euro voor Kramer neer geteld. Met bonussen kan het bedrag oplopen tot 2,6 miljoen euro.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij minimum aantal wedstrijden heb ik altijd een dubbel gevoel. Elia (die blijkbaar ook zo'n soort bonussen heeft) en Kramer kunnen uitblinken in middelmaat, maar als ze toch spelen (om wat voor reden dan ook) kosten ze wel extra geld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Één voordeel: die bonussen zullen waarschijnlijk alleen betaald worden als hij bijvoorbeeld een minimum aantal wedstrijden heeft gespeeld en/of als hij topscorer wordt.
Dat is waar, maar 2,2 als basisbedrag vind ik ook al een miljoen teveel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tenzij Kramer er ineens 30 inschiet dit seizoen, maar dat lijkt me niet heel realistisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar, maar 2,2 als basisbedrag vind ik ook al een miljoen teveel.
We betalen nota bene net zoveel als Basel voor Boeet. Een Boeet die daar echt prima kan doorgroeien en met een beetje mazzel 10-12mln waard gaat worden daar. Kramer ga je echt nooit voor veel geld doorverkopen.
Ik doel meer op een Vejinovic situatie ook, dus dat je kunt kopen voor je verkoopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er gaat echt niemand meer bij komen na de komst van Botteghin hoor, de selectie is al veel te breed. Die buitenkansjes gaat Van Geel dan gewoon aan zich voorbij laten gaan.
Opgerot met die vent inderdaad.quote:
Joepiequote:Alle leden van Het Legioen ontvangen vrijdag de eerste editie van Feyenoord Magazine van het nieuwe seizoen, met daarbij ook het jaarlijkse seizoensgeschenk. Dit jaar is dat een exclusieve DVD van de voetbaljaargang 2014-2015, met daarbij in het bijzonder veel aandacht voor het gedenkwaardige Europese avontuur.
Met de DVD ‘Terug in Europa’ krijgen supporters de kans om de internationale campagne van Feyenoord, van het tweeluik tegen Besiktas tot en met de krakers tegen AS Roma, opnieuw te beleven. In het document zijn verder unieke en nooit eerder vertoonde beelden te zien van de contractondertekening van Dirk Kuyt. Feyenoord TV reisde exclusief mee naar Istanbul en was zodoende getuige van het officiële tekenmoment bij de spits thuis.
Ben je nog geen lid van Het Legioen maar wil je wel in bezit komen van deze exclusieve dvd? Sluit je dan aan bij de officiële supportersclub van Feyenoord en krijg de DVD ‘Terug in Europa’ gratis als welkomstgeschenk! Lid worden van Het Legioen kan via www.feyenoord.nl/hetlegioen.
Snap ik, maar dat gaat ie nu niet meer doen denk ik, ook al is er wel nog transferbudget. Bovendien denk ik dat het salarispotje weer op begint te raken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik doel meer op een Vejinovic situatie ook, dus dat je kunt kopen voor je verkoopt.
En er moet áltijd geld zijn voor buitenkansen (de buitenlandse boëtiussen van deze wereld zeg maar).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Wat is dezequote:
Idd. Fucking propaganda.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Linea recta de prullenbak in, zoals met al die bladen.
Die pins van de laatste jaren speld je toch wel op elk weekend?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Linea recta de prullenbak in, zoals met al die bladen.
Oh, die heb ik wel ergens liggen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die pins van de laatste jaren speld je toch wel op elk weekend?
Achahbar functioneert voor het hele elftal beter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als we dadelijk op de coolsingel staan te hossen lult niemand meer over die 2.2 miljoen
Maar wat was het alternatief? Het seizoen ingaan met Kazim of kleine Achahbar als centrumpits? Of 2 miljoen uitgeven aan een spits die de befaamde Feyenoord scouting ergens opgeduikeld heeft? Kun je beter Kramer kopen.
Dat ukkie kan niet als aanspeelpunt fungeren in een 4-3-3 systeem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achahbar functioneert voor het hele elftal beter.
quote:
Waarom niet? Je speelt toch positiespelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat ukkie kan niet als aanspeelpunt fungeren in een 4-3-3 systeem.
Ik heb ze ook gewoon liggen hoor. Vind ze wel geinig ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, die heb ik wel ergens liggen inderdaad.
Opspelden gaat me dan weer wat te ver.
Mijn zoontje is er gek van. Die wilt ze steeds op zijn pyjama gespeld zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gewoon liggen hoor. Vind ze wel geinig ook.
Kazim bewijst wel dat ook als je een meter breed bent ze je ook zo van de bal kunnen zetten indien je het niet goed gebruikt. En dat gaat andersom ook op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom niet? Je speelt toch positiespel
Die jongen kan heel goed een bal afschermen en weer meegeven hoor.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn zoontje is er gek van. Die wilt ze steeds op zijn pyjama gespeld zien
Meer technische capaciteiten dan tien Kramers en Kazimmetjes bij elkaar. Trekt soms even weg uit de spitspositie waar ruimte voor de middenvelders ligt. Alleen maar voordeliger en misschien lost dat wel het allround gebrek aan scorend vermogen op. You don't know.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat ukkie kan niet als aanspeelpunt fungeren in een 4-3-3 systeem.
Precies. Hij kan het zelfs beter dan heel goed. Bal aan een touwtje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom niet? Je speelt toch positiespel
Die jongen kan heel goed een bal afschermen en weer meegeven hoor.
Dat gevoel heb ik er wel bij inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer technische capaciteiten dan tien Kramers en Kazimmetjes bij elkaar. Trekt soms even weg uit de spitspositie waar ruimte voor de middenvelders ligt. Alleen maar voordeliger en misschien lost dat wel het allround gebrek aan scorend vermogen op. You don't know.
Je zegt verstandige dingen Stijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer technische capaciteiten dan tien Kramers en Kazimmetjes bij elkaar. Trekt soms even weg uit de spitspositie waar ruimte voor de middenvelders ligt. Alleen maar voordeliger en misschien lost dat wel het allround gebrek aan scorend vermogen op. You don't know.
Kramer heeft nauwelijks gespeeld. Die heeft getraind met zijn "nieuwe" club en mocht daarna weer bij ons aansluiten. Speelde mee tegen Mallorca maar scoorde niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Henrys het volgende:
Ik hoop echt dat Kramer in de basis begint, heeft volgens mij meer in de voorbereiding gescoord dan al onze spelers bij elkaar
Tegen profclubs 0 doelpunten inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Henrys het volgende:
Ik hoop echt dat Kramer in de basis begint, heeft volgens mij meer in de voorbereiding gescoord dan al onze spelers bij elkaar
Hij heeft geen enkele goal gemaakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Henrys het volgende:
Understatement van het jaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kramer dus ingewisseld voor Te Vrede in principe. Vind ik 1.7 miljoen (2.2 - 0.5 miljoen van Heerenveen) wel wat veel maar goed. Het zij zo.
Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Henrys het volgende:
Ah, niks zelfs.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij heeft geen enkele goal gemaakt.
Je hebt het lekker bijgehouden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Henrys het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:58 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Precies. Hij kan het zelfs beter dan heel goed. Bal aan een touwtje.
Meer dan 2 miljoen betalen voor een pinchhitterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Is het trouwens nog steeds zo dat Kramer is gehaald als pinchhitter? Daar hadden ze het gisteren toch over?
Natuurlijk niet. Denk even na.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Is het trouwens nog steeds zo dat Kramer is gehaald als pinchhitter? Daar hadden ze het gisteren toch over?
Ja natuurlijk man. Zet je die kleine tering marokkaan op tien, ben je ook van het gezeik op dit forum af. El Hamadi en Vejinovic op de middenveld. Achterin Kongolo, Heijden, Beek, Karsdorp. Tel uit je winst.quote:
http://www.soccernews.nl/(...)_voor_opvallende_rolquote:
Nee. Maar dat hele pinchhitter verhaal kwam ook van een Rijnmond journalist die suggereerde dat "volgens mij willen ze Kramer als pinchitter halen", en voordat je het weet is dat een feit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Ah oké duidelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee. Maar dat hele pinchhitter verhaal kwam ook van een Rijnmond journalist die suggereerde dat "volgens mij willen ze Kramer als pinchitter halen", en voordat je het weet is dat een feit.
Je gaat niet 2.2 miljoen betalen voor iemand die op de bank komt te zitten. Mocht dat wel zo zijn, dan zijn ze bij Feyenoord echt op hun achterhoofd gevallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:08 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)_voor_opvallende_rol
Ik dacht misschien is er een oplettende journalist geweest vandaag die dat heeft gevraagd aan Gio...
Hebben ze al gedaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Je gaat niet 2.2 miljoen betalen voor iemand die op de bank komt te zitten. Mocht dat wel zo zijn, dan zijn ze bij Feyenoord echt op hun achterhoofd gevallen.
Dus weer een jaar Nelom...quote:Giovanni van Bronckhorst lijkt Lucas Woudenberg komend seizoen niet nodig te hebben. De trainer heeft momenteel Miquel Nelom geposteerd op de linksbackpositie en ook als tweede keus staat Woudenberg niet op het lijstje van de oefenmeester van de Rotterdammers.
"Woudenberg is niet mijn eerste of tweede keuze. We bekijken wat we met hem gaan doen", zo sprak Van Bronckhorst zich uit in gesprek met RTV Rijnmond. Het ziet er dan ook niet naar uit dat Woudenberg dit seizoen hoeft te rekenen op speelminuten bij Feyenoord.
Het is nu de vraag of de Rotterdammers ervoor kiezen om Woudenberg tijdelijk elders onder te brengen. Bij Feyenoord heeft De witte Keniaan een contract dat nog loopt tot de zomer van 2017.
Gaan ze wel doen voor Botteghin verwacht ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Je gaat niet 2.2 miljoen betalen voor iemand die op de bank komt te zitten. Mocht dat wel zo zijn, dan zijn ze bij Feyenoord echt op hun achterhoofd gevallen.
Begrijpt Gio het wel joh? De fuck hey. Wéér een jaar Nelom. Ik trek dit niet hé.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef DonRaja het volgende:
W.t.f....
http://www.soccernews.nl/(...)rste_of_tweede_keuze
[..]
Dus weer een jaar Nelom...
Kongolo op links. Jan Arie en van Beek centraal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef DonRaja het volgende:
W.t.f....
[..]
Nelom als back-up. Steeds een stapje verder. Misschien wordt hij volgend seizoen verhuurdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef DonRaja het volgende:
W.t.f....
[..]
Zouden ze moeten doen als ze meer dan 2 miljoen betalen voor hem. Onverantwoord aankoopbeleid is het. Teveel geld steken in spelers zonder restwaarde. Waar hebben we dat eerder gezien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gaan ze wel doen voor Botteghin verwacht ik.
Of denk jij dat ze hem ook voor de basis willen halen?
Staat nergens dat Nelom zijn eerste keuze wordt hé.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef DonRaja het volgende:
W.t.f....
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Staat nergens dat Nelom zijn eerste keuze wordt hé.
Kan best zijn dat hij daar vroeg of laat Van der Heijden wil neerzetten. Maar die is nu volgens mij nog niet fit genoeg.
quote:Jan-Arie van der Heijden kan zaterdagavond zijn officiële debuut maken voor Feyenoord. De vorige week aangetrokken verdediger, voor wie het oefenduel met Olympiakos nog te vroeg kwam, zit voor de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht bij de wedstrijdselectie. Dat bevestigde hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst vrijdagmiddag tijdens zijn vooruitblik in De Kuip.
Het volgende talent wat volgend jaar de deur uitloopt en compleet verkracht wordt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Kongolo dus op links en Van der Heijden in het centrum naast Van Beek.
Tegen ADO! Wat een geweldig kwartiertje wordt datquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar Achahbar op 9 of als valse spits is ook prima, met Kramer op de bank.![]()
Mag Kramer samen met Immers en Toornstra invallen voor het Haagse kwartiertje![]()
Een team bouwen met eigen talenten is vrijwel onmogelijk omdat de grootste talenten door Engelse club in de jeugd al worden weggekochtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord weer een koopclub geworden.
Was leuk voor hoelang het duurde met eigen talenten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Nelom nog wel uitgroeien tot cultfiguur.
En Achahbar is ook nog Haags.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:16 schreef K.offie het volgende:
[..]
Tegen ADO! Wat een geweldig kwartiertje wordt dat![]()
![]()
Bullshit. Basis posities in het elftal dienen te worden bevolkt door spelers van de midden leeftijd 25-30 en daaromheen kan je makkelijk jeugdspelers laten opbloeien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een team bouwen met eigen talenten is vrijwel onmogelijk omdat de grootste talenten door Engelse club in de jeugd al worden weggekocht
Zou ook compleet onlogisch huehuehue zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het volgende talent wat volgend jaar de deur uitloopt en compleet verkracht wordt.
7/10quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ook compleet onlogisch huehuehue zijn.
Van der Heijden heeft heel wat meer wedstrijden op links gespeeld dan Kongolo
Hoi RetRyquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Nelom nog wel uitgroeien tot cultfiguur.
Wat?quote:
twitter:dvkeulen80 twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 15:16:35De nieuwe Director Seats op het ereterras zijn geplaatst! Mooi plaatje met de @Feyenoord logo's! #feyenoordzakelijk http://t.co/SJkFCIVP36 reageer retweet
Jij zou dus Dammers gewoon in de basis zettenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Bullshit. Basis posities in het elftal dienen te worden bevolkt door spelers van de midden leeftijd 25-30 en daaromheen kan je makkelijk jeugdspelers laten opbloeien.
Er blijven nog genoeg talenten over natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een team bouwen met eigen talenten is vrijwel onmogelijk omdat de grootste talenten door Engelse club in de jeugd al worden weggekocht
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar morgen
Spuit 11.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je alleen maar oude spelers haalt kom je weer in de financiële problemen omdat je niemand zal doorverkopen voor hoge bedragen en ze veel salaris willen.
Feyenoord leert het nooit
Heb toch weer zin gekregen in het seizoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar morgen
http://www.voetbalprimeur(...)-aan-italianen-.htmlquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:26 schreef Henrys het volgende:
Wat is eigenlijk het raarste serieuze transfergerucht met betrekking tot Feyenoord afgelopen periode?
Vond die club uit de zandbak die 8 miljoen over had voor El Ahmadi wel het hoogtepunt
Wil je dat ik hier serieus op in ga?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jij zou dus Dammers gewoon in de basis zetten
Dat klopte uiteraard, maar Geel heeft hem mooi vastgehouden!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:27 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)-aan-italianen-.html
niemand zit op jou gejank te wachtenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je alleen maar oude spelers haalt kom je weer in de financiële problemen omdat je niemand zal doorverkopen voor hoge bedragen en ze veel salaris willen.
Feyenoord leert het nooit
Welk vak sta jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb toch weer zin gekregen in het seizoen.
Terwijl ik wel vrees voor net zo'n slechte competitiestart als de voorgaande seizoenen.
Die hele VI redactie trapt alleen maar open deuren in de laatste jaren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:33 schreef H.FR het volgende:
mkrabby is ook een lekkere spuit11 met zijn "Feyenoord heeft wel veel aanvallers momenteel"
Ik geef mijn mening gewoon op een openbaar forum Hansquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
niemand zit op jou gejank te wachten
Snap dat vanuit VI ook niet, dat ze die kerel daar nou al jaren laten aanprutsen.quote:
Het is gewoon een lekkere boyquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Snap dat vanuit VI ook niet, dat ze die kerel daar nou al jaren laten aanprutsen.
Altijd te laat en kan nog geen tekst zonder spelfouten schrijven
Laatste jaren hebben we door fatsoenlijke trainingsmethodes sowieso weinig last van blessures.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:40 schreef Gert het volgende:
Er is nu in ieder geval een selectie gecreëerd die niet meer meteen heel zwaar geraakt wordt bij blessures. En waarbij er, in welke opstelling dan ook, spelers op de bank zitten waar basisspelers wat van te vrezen hebben. Een gezonde situatie voor een club die zichzelf serieus neemt.
Ik verwacht na morgen geen basisplek voor Bilal, maar wel plenty speeltijd. Achahbar en Sleegers gaan het lastiger krijgen, maar er zullen hoe dan ook blessures komen.
Ik hoop dat Gio sterk genoeg is c.q. lef genoeg heeft om in te grijpen wanneer Kuyt op rechts niet rendeert en Bilal daar steeds goed invalt. Ook al betekent dat: Kuyt op de bank. Maar misschien rost Dirk er morgen meteen al 2 in, het is nog koffiedikkijken.
Waarom is Kuyt op 10 geen optie eigenlijk? Hij heeft toch nog steeds zo'n puike conditie en zo? En als hij iets wel aardig kan dan is het scoren uit halve kansen en afvallende ballen. Doet-ie een stuk makkelijker dan Immers in ieder geval.
Het is inderdaad een herhaling van zetten. Eindelijk heeft Feyenoord weer wat knaken en meteen wordt het over de balk geflikkerd aan 28 en 29 jarige spelers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zouden ze moeten doen als ze meer dan 2 miljoen betalen voor hem. Onverantwoord aankoopbeleid is het. Teveel geld steken in spelers zonder restwaarde. Waar hebben we dat eerder gezien.
Ik moet vaak tot in de eerste helft werken, maar ik heb een SCC op vak VV.quote:
26quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is inderdaad een herhaling van zetten. Eindelijk heeft Feyenoord weer wat knaken en meteen wordt het over de balk geflikkerd aan 28 en 29 jarige spelers.
Is dat een G voetballer van Willem II ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekkere boy
[ afbeelding ]
Jan Arie is 27, Elia 28, Kuyt 35, Kramertje 26. Ik zal vast nog wel een aankoop of 2 vergeten, maar gemiddeld zitten we rond de 28/29 vooralsnog.quote:
Feyenoord heeft een jeugdopleiding waaraan ze kunnen verdienen. Toch niet elke speler in de selectie moet een restwaarde hebben? Met 11 talenten in de huidige selectie zijn er genoeg spelers die restwaarde hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is inderdaad een herhaling van zetten. Eindelijk heeft Feyenoord weer wat knaken en meteen wordt het over de balk geflikkerd aan 28 en 29 jarige spelers.
Hè ik ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik moet vaak tot in de eerste helft werken, maar ik heb een SCC op vak VV.
Bottekin ook al 27.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jan Arie is 27, Elia 28, Kuyt 35, Kramertje 26. Ik zal vast nog wel een aankoop of 2 vergeten, maar gemiddeld zitten we rond de 28/29 vooralsnog.
Onbegrijpelijk beleid.
Spelers hebben alleen een fatsoenlijke restwaarde als ze spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een jeugdopleiding waaraan ze kunnen verdienen. Toch niet elke speler in de selectie moet een restwaarde hebben? Met 11 talenten in de huidige selectie zijn er genoeg spelers die restwaarde hebben.
Met alleen jeugd red je het niet. Dat hebben we gezien met Mario Been en zelfs met Ronald Koeman(die natuurlijk heel veel mazzel had met Guidetti en Pelle, anders had hij ook buiten de top 5 geëindigd). Eindelijk een brede selectie met spelers die basisspelers kunnen opvangen.
Speelt Kuyt kut? Dan hebben we nu geen Wesley Verhoek, maar Bilal. Raakt Elia maar niet in vorm? Dan hebben we het talent van de Jupiler League nog altijd of eventueel Manu die vorig jaar nog basisspeler was. v Beek z'n enkeltje verrekt? Dan geen Mathijssen van 35, maar Botteghin. Niks mis mee.
Kongolo als linksback.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een jeugdopleiding waaraan ze kunnen verdienen. Toch niet elke speler in de selectie moet een restwaarde hebben? Met 11 talenten in de huidige selectie zijn er genoeg spelers die restwaarde hebben.
Met alleen jeugd red je het niet. Dat hebben we gezien met Mario Been en zelfs met Ronald Koeman(die natuurlijk heel veel mazzel had met Guidetti en Pelle, anders had hij ook buiten de top 5 geëindigd). Eindelijk een brede selectie met spelers die basisspelers kunnen opvangen.
Speelt Kuyt kut? Dan hebben we nu geen Wesley Verhoek, maar Bilal. Raakt Elia maar niet in vorm? Dan hebben we het talent van de Jupiler League nog altijd of eventueel Manu die vorig jaar nog basisspeler was. v Beek z'n enkeltje verrekt? Dan geen Mathijssen van 35, maar Botteghin. Niks mis mee.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het volgende talent wat volgend jaar de deur uitloopt en compleet verkracht wordt.
De spelers waar een transfersom voor is betaald zijn 25, 26 en 27. Verder worden er niet meer zo'n gekke salarissen betaald als toen. Ik vind wel dat er niet veel meer 'ouds' bij moet komen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jan Arie is 27, Elia 28, Kuyt 35, Kramertje 26. Ik zal vast nog wel een aankoop of 2 vergeten, maar gemiddeld zitten we rond de 28/29 vooralsnog.
Onbegrijpelijk beleid.
Jij speelt liever met allemaal jeugdspelers?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Spelers hebben alleen een fatsoenlijke restwaarde als ze spelen natuurlijk.
Als Kongolo z'n huidige niveau vasthoudt verdien je er sowieso geen reet meer aan. Dan maar linksback.quote:
Ik heb het niet over transfersom alleen. Hoop oude rommel als basisspul terwijl Kongolo de volgende wordt die bedankt en de deur uitloopt door 'm als linksback te verkrachten. Maar welkom Botteghin. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De spelers waar een transfersom voor is betaald zijn 25, 26 en 27. Verder worden er niet meer zo'n gekke salarissen betaald als toen. Ik vind wel dat er niet veel meer 'ouds' bij moet komen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het niet over transfersom alleen. Hoop oude rommel als basisspul terwijl Kongolo de volgende wordt die bedankt en de deur uitloopt door 'm als linksback te verkrachten. Maar welkom Botteghin. Ofzoiets.
Botteghin wordt gehaald als back-up van van Beek, wat lul je allemaal?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het niet over transfersom alleen. Hoop oude rommel als basisspul terwijl Kongolo de volgende wordt die bedankt en de deur uitloopt door 'm als linksback te verkrachten. Maar welkom Botteghin. Ofzoiets.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:57 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Botteghin wordt gehaald als back-up van van Beek, wat lul je allemaal?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat iedereen weet dat die jongen niet voor de bank om z'n plek aan Jan Arie af te staan. Die wil in het centrum met van Beek en Kongolo wordt linksback.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:57 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Botteghin wordt gehaald als back-up van van Beek, wat lul je allemaal?
Schijnbaar gaat Feyenoord dat wel doen. Anders tonen ze geen interesse.quote:
Ja man, ik zeg alleen maar jeugdspelersquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij speelt liever met allemaal jeugdspelers?
Wat een succes wat dat hé?
Er gaan 3 of 4 jeugdspelers spelen. Dat is genoeg. Staan we een keer met 3-0 voor krijgen andere spelers de kans. Laten ze dan zien dat ze echt het niveau aan kunnen, maken ze plaats.
2,2 miljoen voor een bankzitterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Schijnbaar gaat Feyenoord dat wel doen. Anders tonen ze geen interesse.
Bedoel je nou Kramer? Dat wordt geen bankzitter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
2,2 miljoen voor een bankzitter
Het is Feyenoord he?
Tjah als je zelf geen knappe back hebt om een beetje concurrentie aan te gaan (Dammersquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
2,2 miljoen voor een bankzitter
Het is Feyenoord he?
Nee, Botteghin. Die moet toch rond de 2 kosten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Bedoel je nou Kramer? Dat wordt geen bankzitter.
Nuance: er zitten 16 (!) spelers in de selectie die in of na 1994 zijn geboren. Met alleen jonkies red je het niet. Alleen moeten ze wel kansen krijgen. Hopelijk weet Gio de balans te bewaken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk beleid.
Zeker. Als elke ploeg nou lekker veel blessures heeft maken we een kans.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah als je zelf geen knappe back hebt om een beetje concurrentie aan te gaan (Dammers) dan moet je toch wat doen. We hebben in ieder geval de breedste selectie van de Eredivisie.
En van die 6 moeten er gewoon 3 of 4 onder de 22 zijn. Zeker als je opschept over je jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja man, ik zeg alleen maar jeugdspelers
Even serieus, je moet in principe gewoon 6 spelers onder de 25 in de basis hebben staan.
Dat kan je dan waar nodig aanvullen met ervaring.
En Kongolo geeft overal aan tot op het bot gemotiveerd te zijn om zijn plek in het centrum af te staan aan die pannekoek van Vitesse of Botteghin en lekker als back te fungeren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah als je zelf geen knappe back hebt om een beetje concurrentie aan te gaan (Dammers) dan moet je toch wat doen. We hebben in ieder geval de breedste selectie van de Eredivisie.
Zeker ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En van die 6 moeten er gewoon 3 of 4 onder de 22 zijn. Zeker als je opschept over je jeugdopleiding.
Ik ben het helemaal met je eens. Mix van talent en ervaring, dat is geen discussie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nuance: er zitten 16 (!) spelers in de selectie die in of na 1994 zijn geboren. Met alleen jonkies red je het niet. Alleen moeten ze wel kansen krijgen. Hopelijk weet Gio de balans te bewaken.
En je kunt ook doorslaan met dat eigen talenten eerst-gedoe.
30 spelers, ja. Het is nogal wat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Botteghin is een van de beste CB's van Nederland. Kongolo in deze vorm verdient niet eens een basisplekquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snap wel dat we een back up nodig hebben, maar bij Feyenoord heerst zo'n tunnelvisie. In beginsel al op de eredivisie en tijdens het onderhandelen op 1 speler. Als Botteghin en Kramer 2 miljoen moeten kosten, loop gewoon weg en zoek iets anders. Er zijn veel goedkopere gelijkwaardige opties.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Maar die selectie is absurd groot. En alles wat op de nominatie staat om naast de pot te pissen zit zo'n beetje in dat groepje van 16....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nuance: er zitten 16 (!) spelers in de selectie die in of na 1994 zijn geboren. Met alleen jonkies red je het niet. Alleen moeten ze wel kansen krijgen. Hopelijk weet Gio de balans te bewaken.
En je kunt ook doorslaan met dat eigen talenten eerst-gedoe.
Inderdaad ja. Als je maar zoekt. Maar schijnbaar zijn ze daar te lui voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snap wel dat we een back up nodig hebben, maar bij Feyenoord heerst zo'n tunnelvisie. In beginsel al op de eredivisie en tijdens het onderhandelen op 1 speler. Als Botteghin en Kramer 2 miljoen moeten kosten, loop gewoon weg en zoek iets anders. Er zijn veel goedkopere gelijkwaardige opties.
Het officiële bericht.quote:Feyenoord heeft met sc Heerenveen overeenstemming bereikt over een directe overgang van Mitchell Te Vrede. De aanvaller, die vrijdag zijn 24ste verjaardag viert en bij Feyenoord nog een contract tot het einde van het seizoen had, tekent in Friesland een meerjarige verbintenis.
Te Vrede maakte in de zomer van 2012 de overstap van Excelsior naar Feyenoord en debuteerde op 12 mei 2013 tegen NAC Breda in het rood-wit. Tijdens zijn tweede seizoen in De Kuip groeide de spits uit tot vaste stand-in van aanvalsleider Graziano Pellè. Te Vrede speelde uiteindelijk 35 Eredivisieduels voor Feyenoord en tekende hierin voor 11 doelpunten.
‘Dit is een mooie stap voor Mitchell’, aldus technisch directeur Martin van Geel. ‘De afgelopen jaren heeft hij zich hier een goede en leergierige prof getoond. Het is voor hem belangrijk dat hij veel wedstrijden gaat spelen en die kans krijgt hij bij Heerenveen.’
Botteghin zie ik alleen zitten als backup. Geen idee wat hij moet kosten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nogmaals, Kongolo heeft weinig te eisen op dit moment. Al die jonkies (Vilhena, Kongolo, etc.) denken na 20 goede wedstrijden al dat ze koningen van de Kuip zijn. Hij mag blij zijn dat ie überhaupt speelt nu, op welke positie dan ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Kongolo geeft overal aan tot op het bot gemotiveerd te zijn om zijn plek in het centrum af te staan aan die pannekoek van Vitesse of Botteghin en lekker als back te fungeren?
En dus schuif je dat talent maar naar de backpositie? Dan zijn z'n kansen met Botteghin en van Beek ook naar 0 geslonken, aankomend seizoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Botteghin is een van de beste CB's van Nederland. Kongolo in deze vorm verdient niet eens een basisplek
Kongolo ligt nog 2 jaar vast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef Buitendam het volgende:
En dus schuif je dat talent maar naar de back
Groningen wil meer dan 2 miljoen. Voor een bankzitter? Lekker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Botteghin zie ik alleen zitten als backup. Geen idee wat hij moet kosten.
Misschien moeten we nog een TD halen en de taken splitsen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Te Vrede gratis opgehaald, voor een half miljoen verkocht.
Van Geel
En als ie volgend jaar aangeeft niet bij te willen tekenen herhaalt ie het tructje van Boetius.quote:
Ja, die moeten ze heel snel verlengen. Anders is het weer zo'n Boeet verhaal.quote:
Ja, en dat ze elkaar dan salarisverhogingen gaan gevenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien moeten we nog een TD halen en de taken splitsen.
Geel zorgt voor verkopen en de ander voor aankopen.
Alleen de RvC kan dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, en dat ze elkaar dan salarisverhogingen gaan geven
Botteghin halen en dan Kongolo bij laten tekenen. Jij denk dat ie zaagsel in z'n harses heeft?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die moeten ze heel snel verlengen. Anders is het weer zo'n Boeet verhaal.
Hoop rouleren met Botteghin. Maar die zal zich denk ik wel in de basis spelen naast van Beek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dus schuif je dat talent maar naar de backpositie? Dan zijn z'n kansen met Botteghin en van Beek ook naar 0 geslonken, aankomend seizoen.
Die loopt volgend jaar gratis weg.
Ik vrees van niet nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Botteghin halen en dan Kongolo bij laten tekenen. Jij denk dat ie zaagsel in z'n harses heeft?
Die moet inderdaad heel snel verlengen. Heb trouwens niks meer gehoord van dat 'megacontract tot 2020' van Kongolo waar ooit sprake van was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die moeten ze heel snel verlengen. Anders is het weer zo'n Boeet verhaal.
Die zijn we inderdaad kwijt volgend seizoen. En de positivo's hier boeit het niet, want Kongolo kan er niks van en heeft het te hoog in zijn bol.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Botteghin halen en dan Kongolo bij laten tekenen. Jij denk dat ie zaagsel in z'n harses heeft?
Probleem is dat ze geen reden hebben om te verlengen omdat spelers van buitenaf altijd voor eigen jeugd gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die moet inderdaad heel snel verlengen. Heb trouwens niks meer gehoord van dat 'megacontract tot 2020' van Kongolo waar ooit sprake van was.
Sleegers moeten ze ook verlengen. Zal wel na 1 september gebeuren.
Hij is in ieder geval verstandiger dan z'n broertje die op z'n 15e naar City ging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval verstandiger dan z'n broertje die op z'n 15e naar City ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |