zou zomaar kunnen ...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
"Hé Helmut, nog motoren nodig voor 2017? Ruilen voor Max..?"
Niet als Manor wellicht met Honda motoren gaat rijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:43 schreef twiFight het volgende:
Lijkt me toch sterk omdat dan slecht één red bull team die motoren kan krijgen.
SPT / [Formule 1] Algemeen F1 topic #1quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:03 schreef Geralt het volgende:
Heeft iemand die Minichamps 1:43 van Max Verstappen - Melbourne debut kunnen bemachtigen via verstappen.nl?
Gelimiteerde oplage en persoonlijk gesigneerd, slechts 750 stuks en ik zag het net te laat dat die te reserveren was.
Godverdomme
PS: de 1:18 van Max die later dit jaar in de planning staat 1:18 van minichamps moet een 200 euro gaan kosten waarschijnlijk![]()
![]()
Ik heb er 1 kunnen bestellen. Nummertje 673 is voor mijquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:03 schreef Geralt het volgende:
Heeft iemand die Minichamps 1:43 van Max Verstappen - Melbourne debut kunnen bemachtigen via verstappen.nl?
Gelimiteerde oplage en persoonlijk gesigneerd, slechts 750 stuks en ik zag het net te laat dat die te reserveren was.
Godverdomme
PS: de 1:18 van Max die later dit jaar in de planning staat 1:18 van minichamps moet een 200 euro gaan kosten waarschijnlijk![]()
![]()
Ben benieuwd, al denk ik dat ze iets te ambitieus worden...quote:Honda wil snelheid Ferrari evenaren
Honda wil met hun Formule 1-motor de kracht van de Ferrari-motor evenaren. De Japanse motorfabrikant komt komend weekend voor de Grand Prix van België met nieuwe updates om het gat met de top verder te verkleinen. Honda kent tot dusver een lastig seizoen, na dit jaar te zijn teruggekeerd als partner van McLaren, en kon de krachtbronnen van Mercedes, Ferrari en Renault niet bijhouden.
meer
en stel dat Honda het kan, dan betekent het nog niet dat de McLaren dat ook kan, wanneer was het laatste goeie chassis ook alweer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:58 schreef twiFight het volgende:
"Willen" kunnen ze altijd heMaar na de tegenvallende vooruitgang (let op: ik schrijf niet "prestaties") zou het ze sieren eens wat realistischere uitspraken te doen in de media. Laat ze eerst maar eens 5 races achter elkaar finishen.
Nou ja, ze zeggen dat ze een goed chassis hebben. Maar dan weet je pas zeker als de motor 100% presteert.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
en stel dat Honda het kan, dan betekent het nog niet dat de McLaren dat ook kan, wanneer was het laatste goeie chassis ook alweer?
Indd.. Dit niveau strips kan nog net in de Telegraaf, maar wereldwijd als F1 team dit de wereld in slingeren, niet goed.. gewoon niet goedquote:
Ze zullen wel teveel Duitsers in dienst hebben..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, niet goed, niet goed.Ik denk dat het verder hun imago niet zo zal schaden, maar jezusallemachtig, wat een gebrek aan humor
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd.. Dit niveau strips kan nog net in de Telegraaf, maar wereldwijd als F1 team dit de wereld in slingeren, niet goed.. gewoon niet goedGelukkig is McLaren snel gestopt met hun McToons, toen ze opeens zo dik met Mobil1 sponsoring gingen werd het ook ineens niet leuk meer en hebben ze dat gelukkig ook snel gestopt.
Edit : Ik had het al een tijdje geleden geschreven op de FB pagina van GP radio, maar aankomend weekend heb/ben ik waarschijnlijk de fan column van deze GP. Als Button fan (hier wel bekend bij jullie) even mijn lichtje laten schijnen op zijn verdere carrière mogelijkheden.
quote:I was told beetroot juice is good for you after a hard training session, I'm not so sure!!! 😝 #RoadToSpa
Jupquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Jou ook wel bekend toch ? Die bietensap.. TWC heeft ook wekenlang bietensap in de deur van de koelkast gehad.. En het ging maar niet op..
Het is, zoals Honda het noemt, dat de motorcomponenten met elkaar samen moeten werken in plaats van tegen elkaar. Als een onderdeeltje niet goed werkt moet de rest dat compenseren en ga je zowel minder hard als dat je meer kans hebt dat het stuk gaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:40 schreef Fer het volgende:
Chassis is niet zo spannend dit jaar. Kwestie van een compacte pu en dan zo strak mogelijk die achterbody eromheen.
Mclaren Honda heeft dit jaar het kleinste achterchassis (size zero noemen ze hem), dus als de PU genoeg pk produceert, kunnen opeens de banden en remmen gaan "werken" en schieten ze zo q3 binnen.
Nee, wat ik bedoel is dat het chassis berekent is op een bepaald vermogen. Te weinig vermogen en je banden komen niet in hun ideale werkgebied kwa temperatuur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is, zoals Honda het noemt, dat de motorcomponenten met elkaar samen moeten werken in plaats van tegen elkaar. Als een onderdeeltje niet goed werkt moet de rest dat compenseren en ga je zowel minder hard als dat je meer kans hebt dat het stuk gaat.
Klopt. Honda beweert dat ze wel het vermogen hebben, maar dat ze het mede door betrouwbaarheidsproblemen niet hebben kunnen tonen, waardoor de McLaren een drol leek, terwijl het chassis waarschijnlijk best goed is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat het chassis berekent is op een bepaald vermogen. Te weinig vermogen en je banden komen niet in hun ideale werkgebied kwa temperatuur.
Dat heeft de andere teams zeker veel gehinderd, helaasquote:Jos verstappen had er toen last van in de Stewart of Tyrell, minder vermogen dan de topteams, waar de Bridgestones op gemaakt waren. Jordan en Minardo later, toen zij naast Ferrari de enige bridgestone teams waren en de banden afgestemd waren op Schumacher ( in de Ferrari)
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:08 schreef Max23 het volgende:
Raikkonen ook volgend jaar bij Ferrari
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=612
quote:
Zegt helemaal niets over wie er in 2017 bij Ferrari gaat rijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |