abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155006083
Link?
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_155006110
Ohja dikke :') voor jou yasminnetje tot haat aanzetten iets ander he
pi_155006126
Waarom zie ik niks over veroordelingen dan mensen.
pi_155006156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:04 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Waarom zie ik niks over veroordelingen dan mensen.
Omdat het maken van wetten en het handhaven daarvan twee verschillende dingen zijn. Er zijn verder wel degelijk gevallen waar het OM vervolgt.
pi_155006168
Zoals de poster het had geplaatst is het niet strafbaar.
pi_155006184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:06 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Zoals de poster het had geplaatst is het niet strafbaar.
Ik heb geen idee over welke poster je het hebt. Ik reageer op 'schiet die dobbernegers maar naar de bodem van de zee'.
pi_155006235
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:06 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik heb geen idee over welke poster je het hebt. Ik reageer op 'schiet die dobbernegers maar naar de bodem van de zee'.
Volgens mij kom je ernog mee weg omdat dobberneger geen woord is
pi_155006256
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:08 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Volgens mij kom je ernog mee weg omdat dobberneger geen woord is
Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf, daar kijkt een rechter dwars doorheen.

Edit: 'je' is hier algemeen bedoelt
pi_155006286
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:10 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf, daar kijkt een rechter dwars doorheen.
Denk jij.. Daarom worden er massaal mensen afgevoerd:)
Maar serieus als ik oproep tot genocide op het plork alien ras(verzin een naam) pakken ze je echt niet op.
pi_155006309
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:11 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Denk jij.. Daarom worden er massaal mensen afgevoerd:)
Maar serieus als ik oproep tot genocide op het plork alien ras(verzin een naam) pakken ze je echt niet op.
Jij denkt dat een rechter niet begrijpt wat er met 'dobberneger' wordt bedoeld? :')
pi_155006341
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:12 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Jij denkt dat een rechter niet begrijpt wat er met 'dobberneger' wordt bedoeld? :')
Dus hij kan je veroordelen voor een scheldwoord dat niet bestaat. Plus haat op dat ras zaaien. Denk het niet maar ja we zullen zien:p
pi_155006372
Maarja ik vraag een bekende wel. Binnenkort :)
pi_155006403
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:13 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Dus hij kan je veroordelen voor een scheldwoord dat niet bestaat. Plus haat op dat ras zaaien. Denk het niet maar ja we zullen zien:p
Dat kan hij ja, een rechter kijkt ook naar context, en niet alleen naar woordenboekdefinities. Je kunt je niet verschuilen achter samentrekkingen van woorden, en ik neem aan dat je dat ook niet serieus denkt.
pi_155006425
Misschien moet dat mens zich eens gaan realiseren dat er een hele grote groep mensen is die niet zitten te wachten op zoveel kansloze import. De weerstand zal alleen maar feller worden zolang er niks aan de toestroom wordt gedaan.
pi_155006429
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 02:15 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat kan hij ja, een rechter kijkt ook naar context, en niet alleen naar woordenboekdefinities. Je kunt je niet verschuilen achter samentrekkingen van woorden, en ik neem aan dat je dat ook niet serieus denkt.
Ik heb geen ervaring met justitie. Zoals het hoort :)
Maar we dwalen af. Vd discussie
pi_155007288
Als het item duidelijk is afgebakend als commentaar, dan heeft deze hoofdredacteur het volste recht om haar mening te geven.

Hoewel ik zelf ook krachtig afstand neem van terminologie als "ongedierte dat moet verdrinken in zee", vraag ik me ook af hoe het komt dat mensen tegenwoordig zonder schaamte dergelijke opmerkingen met naam en toenaam plaatsen.
pi_155007299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 04:00 schreef Elfletterig het volgende:
Als het item duidelijk is afgebakend als commentaar, dan heeft deze hoofdredacteur het volste recht om haar mening te geven.

Hoewel ik zelf ook krachtig afstand neem van terminologie als "ongedierte dat moet verdrinken in zee", vraag ik me ook af hoe het komt dat mensen tegenwoordig zonder schaamte dergelijke opmerkingen met naam en toenaam plaatsen.
Dat soort dingen krijg je als je je cultuur, veiligheid en welvaart in gevaar ziet komen. 79.000!!!! asielzoekers kwamen in juli Duitsland binnen.
pi_155007302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat soort dingen krijg je als je je cultuur, veiligheid en welvaart in gevaar ziet komen. 79.000!!!! asielzoekers kwamen in juli Duitsland binnen.
Veel mensen zien de ernst en het gevaar van die situatie niet onder ogen. Het probleem is dat zo'n hoofdredacteur wél de racisten (terecht) een veeg uit de pan geeft, maar de ogen sluit voor deze realiteit.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 04:20:44 #170
66825 Reya
Fier Wallon
pi_155007307
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 00:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is idd een logisch gevolg om mensen dood te wensen, mensen uit maken voor beesten, aasgieren ,apen, zwarte pieten, dobbernegers etc..

Of zoiets als dit:

[ afbeelding ]

Logisch ja...
8)7
Onrendabelen reageren wel vaker vanuit hun primaire instincten. Gelukkig zijn deze mensen verbazingwekkend makkelijk te negeren.
pi_155007309
Een journalist moet ten allen tijde onafhankelijk zijn, wat haar/zijn emoties ook zijn. Die kan men elders ventileren en niet onder de noemer van een onafhankelijke nieuwsuitzending.

Ik snap haar emoties heel goed, maar dit was niet de goede plek.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_155007310
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 04:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Veel mensen zien de ernst en het gevaar van die situatie niet onder ogen. Het probleem is dat zo'n hoofdredacteur wél de racisten (terecht) een veeg uit de pan geeft, maar de ogen sluit voor deze realiteit.
Ja, over een jaartje of 25. Dan janken ze hoe het zo ver heeft kunnen komen. Links begrijpt niet dat zij in de ogen van rechts even extreem zijn. In mijn ogen zijn al die mensen die al die asielzoekers toe willen laten juist asociaal. Ze brengen niet alleen de welvaart en welzijn van zichzelf in gevaar maar ook van hun familie, vrienden, buren etc.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 08:16:41 #173
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_155007726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:58 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Dat ze mensen die de derde wereld niet willen binnenhalen en er ook niet voor willen betalen wegzet als racist is niet zo prima en terecht.
Waar doet ze dit dan?
Krekker is de bom!
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 08:22:04 #174
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_155007761
Het zou waarschijnlijk al een stuk schelen als alle economische vluchtelingen, zoals die 3000 bij de Kanaaltunnel, snel uitgezet worden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 08:24:26 #175
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_155007773
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 00:48 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Decennia lang in de bek gespuwd door links en de islam, nu is men het zat en gaat men terugslaan.

Gewoon een logisch gevolg van een meerderheid van mensen die het zat zijn, ergo, zoals ik toen ook al zei, nu stilzitten tijdens het scheren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 01:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En terecht.

Iets met billen branden enzo.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 01:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Gezien alle stront die ze dagelijks over zich heen krijgen valt mij dat nog enorm mee.

[...]

Hoevweet je zo zeker dat het uberhaupt pvv stemmers zijn? Valse fb en twitter account zijn niet van de lucht.
Wat een triest goedpratertje ben je ook :')

Zelfs als ik je vergelijk met de trieste goedpraters van problematiek met immigranten, Marokkanen, etc, dan nog behoor jij tot de ergste v/d ergsten der goedpraters.

Overduidelijk dat jij gedrag niet alleen objectief probeert te verklaren...
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')