SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Faeroer op 07-08-2015 11:39:57 ]
Ik was zeker laatste bij voetbal en basketbal, want ik bleef gewoon lekker zitten en kreeg strafwerk. Dat strafwerk was leerzamer dan die ziekte sport.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:15 schreef Questular het volgende:
Mensen die haten op voetbal zijn waarschijnlijk de jochies geweest die vroeger als laatste gekozen werden als er teams werden gemaakt op het schoolplein. Vervolgens mochten ze gaan keepen.
#firstpickmasterrace
dit inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:15 schreef Questular het volgende:
Mensen die haten op voetbal zijn waarschijnlijk de jochies geweest die vroeger als laatste gekozen werden als er teams werden gemaakt op het schoolplein. Vervolgens mochten ze gaan keepen.
#firstpickmasterrace
Zou wel leuk zijn als je gewoon iedereen kapot mocht trappen zonder kaarten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef seto het volgende:
[..]
dit inderdaad
je kan een probleem hebben met schwalbes maar mensen die keihard anti-voetbal zijn zijn meestal sukkeltjes
Dat was echt een kutspel. Ik keek meestal vanaf de zijkant, de beste spot wmb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:42 schreef Questular het volgende:
Dat hadden we vroeger op school, werd je door de benen gespeeld dan werd je vogelvrij verklaard totdat je, een van te voren bepaald, object bereikt had.
doodschoppertjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:42 schreef Questular het volgende:
Dat hadden we vroeger op school, werd je door de benen gespeeld dan werd je vogelvrij verklaard totdat je, een van te voren bepaald, object bereikt had.
Waarheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:15 schreef Questular het volgende:
#firstpickmasterrace
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik was zeker laatste bij voetbal en basketbal, want ik bleef gewoon lekker zitten en kreeg strafwerk. Dat strafwerk was leerzamer dan die ziekte sport.
#lastpickrebelrace
Bij ons heette dat gewoon poorten.quote:
lol stuutjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik was zeker laatste bij voetbal en basketbal, want ik bleef gewoon lekker zitten en kreeg strafwerk. Dat strafwerk was leerzamer dan die ziekte sport.
#lastpickrebelrace
daaromquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:54 schreef Faeroer het volgende:
Waarom doen ze nooit dumbbells bij gym dan?
omgomg feli jungequote:
nee moet nog jaartje manquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
omgomg feli junge
Maar waarom ga je niet ff een goede baan zoeken, je hebt je BBA toch?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee moet nog jaartje man
daarna ga ik proberen om binnen te komen op een olieplatform
kan je hier aub meer over vertellenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ken iemand die daar werkt. Luxe x 1929291919299102
Srs? Ik moet hem leren kennen. Schijnt dat je de beste kansen heb als je via-via erin stroomt, is anders niet te doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ken iemand die daar werkt. Luxe x 1929291919299102
Begin maar met 1000 eur te storten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Srs? Ik moet hem leren kennen. Schijnt dat je de beste kansen heb als je via-via erin stroomt, is anders niet te doen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Begin maar met 1000 eur te storten.
kun je hier nog meer over vertellenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar 2 weken slapen. Alles wordt voor je gedaan. Koks die voor je koken etc.
Geen sin sawryquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kun je hier nog meer over vertellen
Lekker klimmen in palen en masten met keiharde wind.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:17 schreef seto het volgende:
volgens mij kom je er zonder technische opleiding maar moeilijk binnen
en als het wel lukt moet je gevaarlijk kutwerk gaan doen
Ligt aan het werk ehquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:17 schreef seto het volgende:
volgens mij kom je er zonder technische opleiding maar moeilijk binnen
en als het wel lukt moet je gevaarlijk kutwerk gaan doen
je zit wel 2 weken op zee, zonder een wijf om aan je pik te zuigenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar 2 weken slapen. Alles wordt voor je gedaan. Koks die voor je koken etc.
was die relatie open voor of na dat je eroverheen ging?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
gisteren iemand ontmoet met een open relatie haha
had ze toevallig een kapotte scooterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
en toen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
Alsof er iemand aan de jouwe zuigt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:22 schreef fathank het volgende:
[..]
je zit wel 2 weken op zee, zonder een wijf om aan je pik te zuigen
alsof jij positief in 't leven zou staan als je onder zo'n tafellaken moet lopen en maagd moet blijvenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
waarom is die stimorol altijd zo negatief he
zoveel vragen
dayumquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:37 schreef fathank het volgende:
[..]
alsof jij positief in 't leven zou staan als je onder zo'n tafellaken moet lopen en maagd moet blijven
Nu ga je echt te ver. Dat is Benedikt Magnússon, show some respect.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:39 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is met die ziektebolle mascotte? Jeetje.
Kan zeker weten z'n eigen pik niet meer zien.
Misschien heeft ie wel een foto ervan gemaakt en online gezet als back-up... nee zo dom is hij vast niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:39 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is met die ziektebolle mascotte? Jeetje.
Kan zeker weten z'n eigen pik niet meer zien.
polkadotquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
ik krijg van een niet nader te noemen user echt een super goede uitleg/opsomming op mijn vraag via dm
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een foto ervan gemaakt en online gezet als back-up... nee zo dom is hij vast niet.
Waarom zou ik? Omdat hij veel eet en aan de juice zit? Echt mad respect daarvoor ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nu ga je echt te ver. Dat is Benedikt Magnússon, show some respect.
kiitosquote:
Stil. En wie judast mij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
waarom is die stimorol altijd zo negatief he
zoveel vragen
Dat is troep man. Chemische zooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Okee ontharingscrème moet je niet te lang laten zitten, als je gehecht bent aan je bovenste 4 huidlagen.
en alleen Turken doen dat dan weer op hun gezichtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:27 schreef seto het volgende:
typisch weer dat 2 turken het over ontharinscreme hebben
Plek waar ik het heb gedaan vangt weinig zonlicht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is troep man. Chemische zooi.
Ga niet de zon in als je het op je gezicht heb gedaan.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
en alleen Turken doen dat dan weer op hun gezicht
Oh ik was even in de war omdat het zo vaak over kekke outfitjes gaat en problematische liefdeslevens worden besproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:32 schreef fathank het volgende:
ontharingscreme
het is hier geen viva-forum
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ik was even in de war omdat het zo vaak over kekke outfitjes gaat en problematische liefdeslevens worden besproken.
door de burka zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Plek waar ik het heb gedaan vangt weinig zonlicht.
Bitch. Ik laser. Met je crèmesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:27 schreef seto het volgende:
typisch weer dat 2 turken het over ontharinscreme hebben
quote:
open ofcquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:25 schreef fathank het volgende:
dima had je overhemd open met tanktop eronder?
of toch dichtgedaan?
Goed geassimileerd jijquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Das wel een TRretje waard, vind je niet, seto?
Het was altijd zo'n rustige jongenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:34 schreef Questular het volgende:
beach heeft wel zo een vleugje American History X in zn posts
Lekker Johnny Rebel op de achtergrond terwijl hij iets aan het typen is.
todat zn manifest af isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het was altijd zo'n rustige jongen
laat je hoofddoek thuis dan ben je gegarandeerd veiligquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Beach laat je het wel ff weten als je op killspree gaat?
je bevestigt nu wel een beetje het beeld dat al die extremisten gewoon een goede beurt nodig hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:00 schreef Beach het volgende:
[..]
laat je hoofddoek thuis dan ben je gegarandeerd veilig
en trek ook maar geen polkadot jurk aan, dat kan mij over het randje duwen
bied jij je aan ofzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
je bevestigt nu wel een beetje het beeld dat al die extremisten gewoon een goede beurt nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |