SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Misschien even computer opnieuw opstarten?
nope geen succes
Dan weet ik het ook niet.![]()
quote:![]()
Maar cookies heb je al weggegooid?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
plus size is hipquote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Maatje L sloft een beetje rond"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
toch ben ik blij dat de tattoos, in de ``buitenwereld duur zijn, anders kwamen er veel tattoos waar de mensen spijt van kregen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
ik ga dom klinken hoe doe je dat ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Maar cookies heb je al weggegooid?![]()
ja van een struisvogelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef Luna1956 het volgende:
Wat is Gabri momenteel aanwezig zeg?
Heeft ze last van een dwarszittend (bruin) ei?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Als ik aan tattoo nu de4nk, eerste wat er bij mij op komt is die tattoo bij LauB, in haar nek, die lippenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
toch ben ik blij dat de tattoos, in de ``buitenwereld duur zijn, anders kwamen er veel tattoos waar de mensen spijt van kregen.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
raam open,koekjestrommel naar buiten flikkerenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef jeneker het volgende:
[..]
ik ga dom klinken hoe doe je dat ?![]()
![]()
Ik heb verdomme het centraal gemist waar er een 'shader ' werd aangevraagd
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef Luna1956 het volgende:
Wat is Gabri momenteel aanwezig zeg?
Heeft ze last van een dwarszittend (bruin) ei?![]()
![]()
hond erachteraan of nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
raam open,koekjestrommel naar buiten flikkeren![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Mafkees
Hahahaha. Zit hier te schateren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Zo help je Jeneker echt he?![]()
![]()
ja, als ze daar 500 euro voor had moeten betalen, weet ik niet of ze hem dan gezet had, dan den k je er toch beter over naquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als ik aan tattoo nu de4nk, eerste wat er bij mij op komt is die tattoo bij LauB, in haar nek, die lippenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Die heeft ze maandag gewoon besteld volgens mij, omdat de leraar niet kon komen et c wat voor excuus...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb verdomme het centraal gemist waar er een 'shader ' werd aangevraagd![]()
ja, ding zag er toch niet uit met die zwarte lijnen..en dat op zo'n zichtbare plek. denk steeds dat heeft zij extra zo gezet...terug pakken op de een of andere manier?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja, als ze daar 500 euro voor had moeten betalen, weet ik niet of ze hem dan gezet had, dan den k je er toch beter over na![]()
Ja, ik zat in de sarcasme modus, dat ding is gewoon besteld en nooit aangevraagd in centraal. Maar als koningin mag datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft ze maandag gewoon besteld volgens mij, omdat de leraar niet kon komen et c wat voor excuus... mag dat natuurlijk![]()
![]()
ja dat dacht ik ook , het is geen visitekaartje, wat ze afgegeven heeft, eerder van laat je nooit door haar tatoerenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja, ding zag er toch niet uit met die zwarte lijnen..en dat op zo'n zichtbare plek. denk steeds dat heeft zij extra zo gezet...terug pakken op de een of andere manier?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
de koningin ligt al in bed?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja klopt en sowieso was er wat vaags gebeurt volgens mij tussen Lau en haar? tijdens één of andere avond en Lau ook had gedronken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook , het is geen visitekaartje, wat ze afgegeven heeft, eerder van laat je nooit door haar tatoerenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dat is gewoon ook zo, en onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Ranah het volgende:
40,- voor een pan moet je bespreken maar 40,- drank en patat in de avond , geen probleem zegt ceesAllemaal cabaretteketet!![]()
Cees![]()
![]()
Wel iedere avond 40 euro aan drank wat wordt genuttigd , de patatraam open , en geen haan die er naar kraait
Cees vind het wel apartMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
?? Heb niets gekregen, is het wel gelukt dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef jeneker het volgende:
zelfs pm berichten sturen ze niet meer ze hebben hekel aan me denk ikLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
ja ,quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja klopt en sowieso was er wat vaags gebeurt volgens mij tussen Lau en haar? tijdens één of andere avond en Lau ook had gedronken?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
nee niet gelukt zag wel jou bericht maar bericht terug ging mis alles loopt vastquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
?? Heb niets gekregen, is het wel gelukt dan?![]()
![]()
1x Stif, 2x Rob, of andersom.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef lonneberga het volgende:
Ben toch wel benieuwd op wie Cees gaat stemmenAllemaal cabaretteketet!![]()
pleur dat ding toch in het lelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef jeneker het volgende:
[..]
nee niet gelukt zag wel jou bericht maar bericht terug ging mis alles loopt vast![]()
Alles boven de 250 moet via Centraal, incl businessplanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Ranah het volgende:
40,- voor een pan moet je bespreken maar 40,- drank en patat in de avond , geen probleem zegt cees![]()
gisteren als dat toesenbord nu dit weerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
pleur dat ding toch in het lel![]()
![]()
Pan is 40 euroquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles boven de 250 moet via Centraal, incl businessplanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja, ding zag er toch niet uit met die zwarte lijnen..en dat op zo'n zichtbare plek. denk steeds dat heeft zij extra zo gezet...terug pakken op de een of andere manier?![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
cc cleaner voor je koektrommelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef jeneker het volgende:
[..]
nee niet gelukt zag wel jou bericht maar bericht terug ging mis alles loopt vast![]()
Knudde dan zegquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef jeneker het volgende:
[..]
nee niet gelukt zag wel jou bericht maar bericht terug ging mis alles loopt vastdan weet ik het verder ook niet meer
Te lachwekkend toch gewoon, sorryquote:
ik bedoelde gabriela,quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja goede tip ook!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
cc cleaner voor je koektrommelhad ik even niet aan gedacht
nare agressieve kopquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
kun je alleen over naaiomi praten?quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Hier zit er nog 1quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:30 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wat doe je me aan,hoopte die kop nooit meer te hoeven zien![]()
![]()
Dat dus.... doe ik elke zondag. Ff de troep opruimenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
cc cleaner voor je koektrommel![]()
![]()
Ik begreep dat ze hem erdoorheen geduwd heeft? En sowieso volgens waaif had ze al een lopende shop dus hoefde een bbedrijfsplan voor investingen voor haar niet, ofzoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb verdomme het centraal gemist waar er een 'shader ' werd aangevraagd![]()
Haar eigen foto's op FB ziet ze er beter uit, lekker gladgetrokken en zoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja erg he,had zo'n intense afkeer van dat mokkel
De Febo, heeft het nog niet bedacht, of wel?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef lonneberga het volgende:
Ben toch wel benieuwd op wie Cees gaat stemmen![]()
hopelijk Bas maar za Naomi wel wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Iemand enig idee wie de koetjes doet morgen?
[ afbeelding ]![]()
nee het was en vraagquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
kun je alleen over naaiomi praten?![]()
![]()
![]()
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, dat waaif kan allesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze hem erdoorheen geduwd heeft? En sowieso volgens waaif had ze al een lopende shop dus hoefde een bbedrijfsplan voor investingen voor haar niet, ofzo
zijn nog in conclaaf,nog geen witte rook gesignaleerdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
De Febo, heeft het nog niet bedacht, of wel?![]()
Ik ook. Aan niemand meer zo'n hekel gehad dan aan die griet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja erg he,had zo'n intense afkeer van dat mokkel![]()
![]()
Hoop Bas, dan gaat de stal beter gedaan worden. Die tuthola gooit er alleen maar lagen hooi overheen...en onbegrijpelijk dat ook daar niemand even wat van zegt, begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Iemand enig idee wie de koetjes doet morgen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:33 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hopelijk Bas maar za Naomi wel worden![]()
Dan slaap ik uit
ik ook welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja erg he,had zo'n intense afkeer van dat mokkelA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Maar goed. Ik snap even iets niet.
Stiff komt net naar boven, omdat ze wilde huilen.
Het had met Rob te maken en vervolgens zit die gast doodleuk naast haar op het bed?
Snap het even niet??![]()
Als je nou toch aan de antwoorden twijfelt, vraag het dan niet, en let zelf opquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt dat of leug je omdat ze niks in haar hand hadde![]()
die zijn nog aan het tellen wie op de bank moet komenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
De Febo, heeft het nog niet bedacht, of wel?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt dat of leug je omdat ze niks in haar hand hadde
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zei ze dat dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:36 schreef Luna1956 het volgende:
Maar goed. Ik snap even iets niet.
Stiff komt net naar boven, omdat ze wilde huilen.
Het had met Rob te maken en vervolgens zit die gast doodleuk naast haar op het bed?
Snap het even niet??My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
maar ze is zielig he en ze doet het toch maar met haar zere spierenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hoop Bas, dan gaat de stal beter gedaan worden. Die tuthola gooit er alleen maar lagen hooi overheen...en onbegrijpelijk dat ook daar niemand even wat van zegt, begrijp ik ook niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Klopt, de shop was er al, en zij kon die investering krijgen, het was een aanvulling, en viel onder de 250 euro, daarboven, moeten ze een bedrijfsplan indienen, wat maakt het uit, iedereen rotzooit, het is maar net hoe het de Febo uitkomt, het zijn allemaal marionettenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze hem erdoorheen geduwd heeft? En sowieso volgens waaif had ze al een lopende shop dus hoefde een bbedrijfsplan voor investingen voor haar niet, ofzo![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kusje op je hoofdje die je gestoten heb dan maar![]()
![]()
![]()
ja het is jammer dat ze het niet gewoon samen doen,ben je sneller klaar en lijkt me gezelliger ook.Ivan en Wilco deden dat ook en ging vlg.mij prima.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar ze is zielig he en ze doet het toch maar met haar zere spieren![]()
Ik hoop dat die klap niet al te pijnlijk was?quote:
Knus naast elkaar... Die kale gaat nog wel voor schut, maar hij verdient ook niet beter.
Jaja.....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar ze is zielig he en ze doet het toch maar met haar zere spieren
Ik had haar die stal uitgeramd, met haar pijn in de spiertjes, zogenaamd wel de koeien doen maar arme dieren staan echt in de zooi, hebben wij het nog niet eens over wat ze er misschien van kunnen krijgen. En wat zal het daar ook stinken in de stal
Goeiemorgah wijffiesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja het is jammer dat ze het niet gewoon samen doen,ben je sneller klaar en lijkt me gezelliger ook.Ivan en Wilco deden dat ook en ging vlg.mij prima.Ik mis wilco wel een beetje.
TEAM BAKSTEEN![]()
ach het was maar van de commode oma,en die is niet zo hoog.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat die klap niet al te pijnlijk was?
Knus naast elkaar... Die kale gaat nog wel voor schut, maar hij verdient ook niet beter.
[ afbeelding ]![]()
Kom ik je helpen...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaja.....
Ik had haar die stal uitgeramd, met haar pijn in de spiertjes, zogenaamd wel de koeien doen maar arme dieren staan echt in de zooi, hebben wij het nog niet eens over wat ze er misschien van kunnen krijgen. En wat zal het daar ook stinken in de stal
![]()
![]()
Wilco zorgde voor een hoop leven in de brouwerijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goeiemorgah wijffiesIk mis wilco wel een beetje.
Ik mis dat ookMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik Collie ook wel,quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Collie was ook wel iemand die een bepaalde rol in het geheel had die ik niet onbelangrijk vondquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja ik ook , er zitten nu nogal veel nietszeggende figuren inquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: