Die heeft ze maandag gewoon besteld volgens mij, omdat de leraar niet kon komen et c wat voor excuus...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb verdomme het centraal gemist waar er een 'shader ' werd aangevraagd
ja, ding zag er toch niet uit met die zwarte lijnen..en dat op zo'n zichtbare plek. denk steeds dat heeft zij extra zo gezet...terug pakken op de een of andere manier?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja, als ze daar 500 euro voor had moeten betalen, weet ik niet of ze hem dan gezet had, dan den k je er toch beter over na
Ja, ik zat in de sarcasme modus, dat ding is gewoon besteld en nooit aangevraagd in centraal. Maar als koningin mag datquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft ze maandag gewoon besteld volgens mij, omdat de leraar niet kon komen et c wat voor excuus... mag dat natuurlijk
ja dat dacht ik ook , het is geen visitekaartje, wat ze afgegeven heeft, eerder van laat je nooit door haar tatoerenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja, ding zag er toch niet uit met die zwarte lijnen..en dat op zo'n zichtbare plek. denk steeds dat heeft zij extra zo gezet...terug pakken op de een of andere manier?![]()
Ja klopt en sowieso was er wat vaags gebeurt volgens mij tussen Lau en haar? tijdens één of andere avond en Lau ook had gedronken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook , het is geen visitekaartje, wat ze afgegeven heeft, eerder van laat je nooit door haar tatoeren
Dat is gewoon ook zo, en onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Ranah het volgende:
40,- voor een pan moet je bespreken maar 40,- drank en patat in de avond , geen probleem zegt cees
?? Heb niets gekregen, is het wel gelukt dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef jeneker het volgende:
zelfs pm berichten sturen ze niet meer ze hebben hekel aan me denk ik
ja ,quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja klopt en sowieso was er wat vaags gebeurt volgens mij tussen Lau en haar? tijdens één of andere avond en Lau ook had gedronken?
nee niet gelukt zag wel jou bericht maar bericht terug ging mis alles loopt vastquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
?? Heb niets gekregen, is het wel gelukt dan?
1x Stif, 2x Rob, of andersom.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef lonneberga het volgende:
Ben toch wel benieuwd op wie Cees gaat stemmen
pleur dat ding toch in het lelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef jeneker het volgende:
[..]
nee niet gelukt zag wel jou bericht maar bericht terug ging mis alles loopt vast
Alles boven de 250 moet via Centraal, incl businessplanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Ranah het volgende:
40,- voor een pan moet je bespreken maar 40,- drank en patat in de avond , geen probleem zegt cees
gisteren als dat toesenbord nu dit weerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
pleur dat ding toch in het lel
Pan is 40 euroquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles boven de 250 moet via Centraal, incl businessplan
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja, ding zag er toch niet uit met die zwarte lijnen..en dat op zo'n zichtbare plek. denk steeds dat heeft zij extra zo gezet...terug pakken op de een of andere manier?![]()
cc cleaner voor je koektrommelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef jeneker het volgende:
[..]
nee niet gelukt zag wel jou bericht maar bericht terug ging mis alles loopt vast
Knudde dan zegquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef jeneker het volgende:
[..]
Te lachwekkend toch gewoon, sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |