SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Misschien even computer opnieuw opstarten?
nope geen succes
Dan weet ik het ook niet.![]()
quote:![]()
Maar cookies heb je al weggegooid?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
plus size is hipquote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Maatje L sloft een beetje rond"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
toch ben ik blij dat de tattoos, in de ``buitenwereld duur zijn, anders kwamen er veel tattoos waar de mensen spijt van kregen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
ik ga dom klinken hoe doe je dat ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Maar cookies heb je al weggegooid?![]()
ja van een struisvogelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef Luna1956 het volgende:
Wat is Gabri momenteel aanwezig zeg?
Heeft ze last van een dwarszittend (bruin) ei?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Als ik aan tattoo nu de4nk, eerste wat er bij mij op komt is die tattoo bij LauB, in haar nek, die lippenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
toch ben ik blij dat de tattoos, in de ``buitenwereld duur zijn, anders kwamen er veel tattoos waar de mensen spijt van kregen.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
raam open,koekjestrommel naar buiten flikkerenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef jeneker het volgende:
[..]
ik ga dom klinken hoe doe je dat ?![]()
![]()
Ik heb verdomme het centraal gemist waar er een 'shader ' werd aangevraagd
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef Luna1956 het volgende:
Wat is Gabri momenteel aanwezig zeg?
Heeft ze last van een dwarszittend (bruin) ei?![]()
![]()
hond erachteraan of nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
raam open,koekjestrommel naar buiten flikkeren![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Mafkees
Hahahaha. Zit hier te schateren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Zo help je Jeneker echt he?![]()
![]()
ja, als ze daar 500 euro voor had moeten betalen, weet ik niet of ze hem dan gezet had, dan den k je er toch beter over naquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als ik aan tattoo nu de4nk, eerste wat er bij mij op komt is die tattoo bij LauB, in haar nek, die lippenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: