Achja, ook wel logisch toch? Gisteren stopte Scrummie tijd en moeite in een filmpje wat je hier hebt neergezet waarna jij er vervolgens niet meer op inging.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, denk ik niet....er zijn wel 'n paar zogenaamde part-time history teachers.
Verder geen commentaar op de info? Nee,dacht ik niet.
En hier heb je wat niet-zo-leuke beelden van AK47 exit wounds:quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of het verschil tussen de schotwonden op de Tunesïe foto's echt zo verschillend zijn als de 'normale' schotwonden van zo'n geweer. Noem het maar lugubere fascinatie..
Jij gaat er voor het gemak maar even van uit dat de beschrijving die je op hebt gezocht voor alle AK47 schotwonden geldt. Dat gaat niet op natuurlijk. Tunnelvisie much.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
En hier heb je wat niet-zo-leuke beelden van AK47 exit wounds:
http://s145.photobucket.c(...)ia/DSC05162.jpg.html
Ik ben van mening dat de meneer James zou niet kunnen zijn arm bewegen met zo'n wond.
De beelden van hem zijn 3 weken naar de 'schietpartij' genomen. Er is geen bruising,inflammation,redness. It doesn't even look very sore.
Ik kan nu niet bekijken NSFW waarschijnlijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, denk ik niet....er zijn wel 'n paar zogenaamde part-time history teachers.
Verder geen commentaar op de info? Nee,dacht ik niet.
Maar om eerlijk te blijven zou het wel merkwaardig zijn als er geen enkele gefotografeerde verwonding eruit ziet als de 'normale' wonden, toch? Als een normale ak47 verwonding een exit wound heeft van heb ik jou daar en geen van de Tunesië verwondingen laten dit zien zou ik ook een beetje achter mijn oren krabben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij gaat er voor het gemak maar even van uit dat de beschrijving die je op hebt gezocht voor alle AK47 schotwonden geldt. Dat gaat niet op natuurlijk. Tunnelvisie much.
Je moet roeien met de riemen die je hebt hé. Ook al ligt er één in het water en is de ander bij elkaar geplakt met duct tape.quote:
True. Maar er hoeft niet per se een exit wound te zijn (denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar om eerlijk te blijven zou het wel merkwaardig zijn als er geen enkele gefotografeerde verwonding eruit ziet als de 'normale' wonden, toch? Als een normale ak47 verwonding een exit wound heeft van heb ik jou daar en geen van de Tunesië verwondingen laten dit zien zou ik ook een beetje achter mijn oren krabben.
True enough hoor, volgens mij heb je ook verschillende soorten munitie bijvoorbeeld die ook elk weer een ander soort ravage aanricht bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:17 schreef Divje het volgende:
[..]
True. Maar er hoeft niet per se een exit wound te zijn (denk ikbaseer ik ook op nieuws waarbij kogels nog uit het lichaam verwijdert moeten worden, of helemaal versplintert door het lichaam zwerven).
Denk dat dat ook een beetje een punt is. Er is niet echt een 'normale' of 'standaard' schotwond, tuurlijk kan je aan de hand van een voorbeeld wel gaan vergelijken. Maar om dan te zeggen dat het er anders uitziet dan een 'normale' wond en daar de conclusie uit trekken dat het nep is vind ik wel ver gaan
Misschien de media whores en presstitutes zouden beter 'n beetje advies van 'n forensic expert nemen voordat ze de idiotische hero and villian verhaaltjes gaan schrijven.quote:
Newsflash: Jij bent geen forensische expert. En nog eentje: jij weet helemaal niet wie waar expertise bij heeft ingeroepen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:33 schreef Tingo het volgende:
Misschien de media whores en presstitutes zouden beter 'n beetje advies van 'n forensic expert nemen voordat ze de idiotische hero and villian verhaaltjes gaan schrijven.
(of tenminste ff naar AK47 wound ballistics lezen/kijken)
Maar nee, dat doen ze niet - ze schrijven wat ze zijn vertelt om te schrijven.
Heb je hier enige argumentatie voor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar nee, dat doen ze niet - ze schrijven wat ze zijn vertelt om te schrijven.
Dat weet ik maar ik kan wel goed lezen en kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash: Jij bent geen forensische expert. En nog eentje: jij weet helemaal niet wie waar expertise bij heeft ingeroepen.
Ten derde: je minachting tov heroes is voer voor psychologen.
Ook dat betwijfel ik. Ten zeerste.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Tingo het volgende:
Dat weet ik maar ik kan wel goed lezen en kijken.
-off topic-quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat betwijfel ik. Ten zeerste.
Goed kijken met een gigantisch nauwe tunnelvisie. uhuhquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik kan wel goed lezen en kijken.
AK-47 gebruiken 7.62cm x 39mm en 5.56cm x 45mmquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:29 schreef jogy het volgende:
[..]
True enough hoor, volgens mij heb je ook verschillende soorten munitie bijvoorbeeld die ook elk weer een ander soort ravage aanricht bijvoorbeeld.
Denk dat Jogy meer doelde op bv Hollow-Point ammunitie enzo. Maar weet niet of dat er ook voor een AK is. Ja blijkbaar wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
AK-47 gebruiken 7.62cm x 39mm en 5.56cm x 45mm
Als een van deze kogels op 'n been bot or arm bot tegenkomt waarschijnlijk gaat 't de bot breken/splinteren en de kogel zal ook fragment (dus nog meer schade van binnen)
Als t komt tegen geen harde tissue(bot) kans is groot dat het gaat helemaal door de spieren of soft tissue.
Dan heb je ook de temporary cavity en/of grotere exit wound.
De links ik heb geplaats zijn heel interessant.
Het kan allemaal, maar het hoeft niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
AK-47 gebruiken 7.62cm x 39mm en 5.56cm x 45mm
Als een van deze kogels op 'n been bot or arm bot tegenkomt waarschijnlijk gaat 't de bot breken/splinteren en de kogel zal ook fragment (dus nog meer schade van binnen)
Als t komt tegen geen harde tissue(bot) kans is groot dat het gaat helemaal door de spieren of soft tissue.
Dan heb je ook de temporary cavity en/of grotere exit wound.
De links ik heb geplaats zijn heel interessant.
Hollow points/dumdum bullets zijn nog erger.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat Jogy meer doelde op bv Hollow-Point ammunitie enzo. Maar weet niet of dat er ook voor een AK is. Ja blijkbaar wel.
We kunnen er iig vanuit gaan dat die niet gebruikt zijn lijkt mequote:Op maandag 10 augustus 2015 12:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hollow points/dumdum bullets zijn nog erger.
Daar ben ik met je eens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:21 schreef Divje het volgende:
[..]
We kunnen er iig vanuit gaan dat die niet gebruikt zijn lijkt me
Kijk dan ook gelijk naar de verschillen tussen een AK-47 en een AKM, het wapen is namelijk een AKM, een upgrade van de AK-47.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:13 schreef jogy het volgende:
Hmpf, vanavond toch maar even googlen naar ak-47 verwondingen. Ik ben stiekem wel benieuwd eigenlijk.. Nou ja, benieuwd is een groot woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |