ik bedoelde video van de bus...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
als je de andere 2 cases er bij pakt 9/11 2001 ( waarbij van wtc43 amateur opnames waren) en Londen 2005 ( waarbij veel amateur foto's waren gemaakt)
http://news.nationalgeogr(...)0711_londoncell.html
ow en
maar goed niet relevant meer voor dit topic.
aangezien van alle gebeurtenissen genoeg beeld materiaal in overvloed is!
Geen idee of die nog heel waren na explosiequote:
"suf" klinkt als: "een beetje dom"...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:59 schreef jogy het volgende:
Misschien kunnen we de rest van de aanslagen in het algemene topic bespreken of als je dit in een nieuw aan te maken topic wil gieten is dat ook oké hoor Orwell.
Enige wat ik nu op zich wel kwijt wil is dat Londen de meest met CCTV gefilmde stad ter wereld is en ze inderdaad niet de explosie vast hebben kunnen leggen, best suf. Eens.
Het was ook wel een understatement ja. Verdacht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:03 schreef Orwell het volgende:
[..]
"suf" klinkt als: "een beetje dom"...
het is,vrees ik, beyond suf
ales opgeteld, hoeveel 'verdachtheden' zijn er nodig om een verstandig, krantenlezend mens als Jogy op 'bepaalde gedachten' te brengen..?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was ook wel een understatement ja. Verdacht.
De issue die hier word aangehaald is dat er te veel beelden en foto's zijn..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was ook wel een understatement ja. Verdacht.
Vanaf wanneer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:59 schreef jogy het volgende:
Misschien kunnen we de rest van de aanslagen in het algemene topic bespreken of als je dit in een nieuw aan te maken topic wil gieten is dat ook oké hoor Orwell.
Enige wat ik nu op zich wel kwijt wil is dat Londen de meest met CCTV gefilmde stad ter wereld is en ze inderdaad niet de explosie vast hebben kunnen leggen, best suf. Eens.
Ik lees geen kranten, ik ga er eigenlijk vanuit dat samenzweringen bestaan en dat we massaal in het ootje worden genomen, dat de media liegt en er 1 of meerdere kwaadwillende machten ons (de mensheid) als een kudde mongolen richtingen in duwt waar we nooit vrijwillig in zouden stappen en dat er meer controle middelen in werking zijn door ons hele leven heen dat het niet vreemd is dat mensen het soms niet door hebben of dat ze het zelfs verdedigen. Ik denk dat de hele wereld leidt aan soort collectief Stockholm syndroom en iedereen zijn eigen haat aas krijgt toegereikt om mee te gaan ruziën.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:11 schreef Orwell het volgende:
[..]
ales opgeteld, hoeveel 'verdachtheden' zijn er nodig om een verstandig, krantenlezend mens als Jogy op 'bepaalde gedachten' te brengen..?
waar sta jij dan..?
Fijn bij mij.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Leuk, maar ik reageer niet meer op je filmpjes. Ik heb er eergisteren wat tijd ingestoken, als blijk van goede wil, maar heb er 0,0 respons op gekregen. Denk je nou werkelijk dat ik, en ik hoop iedereen hier eigenlijk, nog tijd en moeite gaat steken in die disinformatie van jou?
+1quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Leuk, maar ik reageer niet meer op je filmpjes. Ik heb er eergisteren wat tijd ingestoken, als blijk van goede wil, maar heb er 0,0 respons op gekregen. Denk je nou werkelijk dat ik, en ik hoop iedereen hier eigenlijk, nog tijd en moeite gaat steken in die disinformatie van jou?
Gelukkig is iedereen op internet forensisch arts!quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:28 schreef Tingo het volgende:
Goede zoekterm is 'gunshot wound ballistics' - kom je bij heel veel medische papieren/nderzoeken/discussie enz.
Het is op zich wel interessante materie, even los van Tingo's insteek wb de aanslagquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:13 schreef jogy het volgende:
Hmpf, vanavond toch maar even googlen naar ak-47 verwondingen. Ik ben stiekem wel benieuwd eigenlijk.. Nou ja, benieuwd is een groot woord.
Ik wil wel weten of het verschil tussen de schotwonden op de Tunesïe foto's echt zo verschillend zijn als de 'normale' schotwonden van zo'n geweer. Noem het maar lugubere fascinatie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is op zich wel interessante materie, even los van Tingo's insteek wb de aanslag
Dat heb ik ook wel jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of het verschil tussen de schotwonden op de Tunesïe foto's echt zo verschillend zijn als de 'normale' schotwonden van zo'n geweer. Noem het maar lugubere fascinatie..
Nee, denk ik niet....er zijn wel 'n paar zogenaamde part-time history teachers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen op internet forensisch arts!
Is dat nou weer nodig Tingo?quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, denk ik niet....er zijn wel 'n paar zogenaamde part-time history teachers.
Verder geen commentaar op de info? Nee,dacht ik niet.
Als iemandje komt met 'bijdehand' opmerkingen,krijgen ze wat terug. Sorry hoor.quote:
Houd rekening met het feit dat je op internet meestal alleen de meest 'opzienbarende' foto's ziet, en niet de 'normale shots'. Denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of het verschil tussen de schotwonden op de Tunesïe foto's echt zo verschillend zijn als de 'normale' schotwonden van zo'n geweer. Noem het maar lugubere fascinatie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |