Cc heeft mij jarenlang onderwezen. Twijfel niet aan mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:08 schreef Divje het volgende:
Als jullie zo graag het groene boekje willen geloven, mij best!
Ok Mevrouw zonder lange tenenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Cc heeft mij jarenlang onderwezen. Twijfel niet aan mij.
Ja, die post isquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:11 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meisjes, dit is niet de SC.
(:D, grapje jogy)
Maar nu weer naar de post van ems. want die was ijzersterk
Misschien komt er nog wat interessants te melden.Waarom op slot doen als 't geen kwaad doet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:31 schreef Thrilled het volgende:
Ik vraag mij ook oprecht af waarom dit topic nog open is.. Moeten we als community op een gegeven moment niet stoppen met het geven van een weerwoord als we het er allemaal over eens zijn dat het zinloos is om maar repliek te blijven geven? Je kan overal wel een topic over openen natuurlijk, maar wanneer komt het punt dat een topic te zinloos is om nog open te laten staan, wat alleen maar irritaties opwekt over en weer?
Ik betwijfel het ten zeerste..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wat interessants te melden.
Als er eventueel iets wat op een false-flag duidt te melden is juich ik dat toe. Dan is er iig iets zinnigs en nog enigszins realistisch om te onderzoeken. Die hoaxery schrijf je maar op een A4tje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wat interessants te melden.Waarom op slot doen als 't geen kwaad doet?
Dat mag je doen natuurlijk, maar tis toch geen reden om de topic te sluiten....waarschijnlijk zijn er andere users die 't wel interessant vinden.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat mag je doen natuurlijk, maar tis toch geen reden om de topic te sluiten....waarschijnlijk zijn er andere users die 't wel interessant vinden.
Blijf maar posten hoor. Laat ze maar klagen. Al ben ik in dit topic niet zo actief ik lees je info graag. Toont opnieuw aan de zoveelste hoax.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat mag je doen natuurlijk, maar tis toch geen reden om de topic te sluiten....waarschijnlijk zijn er andere users die 't wel interessant vinden.
Ja, dat toont alle info echt aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Blijf maar posten hoor. Laat ze maar klagen. Al ben ik in dit topic niet zo actief ik lees je info graag. Toont opnieuw aan de zoveelste hoax.
Vreemd, hoe wil je een YT-filmpje lezen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Blijf maar posten hoor. Laat ze maar klagen. Al ben ik in dit topic niet zo actief ik lees je info graag. Toont opnieuw aan de zoveelste hoax.
Het is ook een hoax. editquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Vreemd, hoe wil je een YT-filmpje lezen?
En wat voor nuttige info komt er uit al die onzinnige vragen?
Edit
Als hij zulk goed werk verricht, waarom is er dan nog niet één feit boven tafel gekomen dat duidt op een hoax?
Ben je nu je mening als een feit aan het presenteren?quote:
Jij hebt geen enkele reden om dit een hoax te noemen zolang je niet met bewijs aan komt zetten.quote:
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En nog steeds tonen jou linkjes en ballistics reports niet aan dat dit een hoax betreft Tingoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zal ik doen.
De pdf's over wound ballsitics is wel interessant- samen met de youtube vids.
Voor jou niet.....misschien is 't handige info voor anderen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:15 schreef Divje het volgende:
[..]
En nog steeds tonen jou linkjes en ballistics reports niet aan dat dit een hoax betreft Tingo
Ongefundeerde meningen spuien kunnen we allemaal.
HAHAHAHA! Ik ga nu echt elke post van jouw quotenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is ook een hoax. Ik weet dat dit vast lastig voor jullie gaat worden, maar willen jullie (jij en die makker van je) mij aub niet meer quoten? Dank u en alvast welterusten.
Het staat mij vrij om hier te reageren op jouw hersenspinsels! Ook om ze af te schieten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor jou niet.....misschien is 't handige info voor anderen.
Ik post niet voor jou hoor.....en je hoeft me niet te quoten.![]()
Misscchien ga ik weg als je me helemaal negeren.
Maar de mensen die ons willen doen geloven dat er een aanslag gepleegd is, weten dat toch ook?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen toeristen in honderden verschillende plekken.
Hoe kom je bij dat de strand druk bezocht was? Er zijn niet erg veel fotos van drukk bezochte strand. En volgens MSM waren er 1200 identified eye-witnesses.
Volgens mij zijn er honderden veel,veel drukker bezochte toeristen attractions.
Dus waarom niet 'n makkelijker, effectiever aanslag ergens anders ipv.van 'n strand in 'n moslim land?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als ik een linkje plaats naar een PDF over ruimtevaart is dat ook mega-interessant.. toont echter niet aan of de maanlanding echt of nep is..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zal ik doen.
De pdf's over wound ballsitics is wel interessant- samen met de youtube vids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |