abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154966279
Officiële verhaal

Tunisia terror attack: How 30 minutes of horror unfolded as holidaymakers basked in midday sun

quote:
The El Kantaoui beach was crowded with holidaymakers as lone gunman Seifeddine Rezgui arrived on the shore at around 11.55am.

Five minutes later he opened fire on dozens of innocent tourists - sparking a horrifying gun and grenade rampage which claimed the lives of 39 people.

Eye-witnesses described seeing Rezgui arrive on the beach on either a small boat or a jet ski.

He calmly strolled along the beach with his gun hidden in a parasol and chatted with people on the beach.
Zie bron voor een interactieve timeline.

Dat is in ieder geval de basis.

Tweede schutter

Binnen de algemene media was er al sprake van een tweede schutter die tot op heden nooit bekend is gemaakt, al is het wel bevestigd dat deze er is geweest.

http://www.independent.co(...)rested-10354308.html

Alternatieve media

False flag

Terror in Tunisia: Another false flag? - Veterans Today

quote:
Terror events in three countries left 63 people dead on Friday 26th June: in Tunisia, Kuwait and France. This is in the middle of the holy month of Ramadan. Friday, 26th June Beach and hotel at Sousse A Wiki site went up quickly, saysing “39 people, mostly British tourists, were killed when armed gunmen attacked two hotels.” – soon this was altered to ‘an armed gunman.’ ”

The Brits were staying in the Imperial Marhaba Hotel.
Cameron tells us who did it

The day after (27th) Cameron explained that the terror event had been perpetrated by Islamic State Terrorists. How did he know that? We are reminded of Tony Blair telling the British people that Muslims had perpetrated the 7/7 event, on the very day that it had happened. (NB Isis appears to be run by Simon Elliot, a Mossad agent.)

Comparison with 7/7, near to 10th anniversary – 27 June: Foreign Minister Tobias Ellwood said it was “the most significant terrorist attack on the British people” since the London 7/7 bombings in 2005. [Note: The British government is now running a massive terror drill mimicking the Tunisia shooting – which they claim was planned months ago!]

The Islamic State claimed responsibility for the attack at the Imperial Marhaba hotel, according to SITE Intelligence Group. There is always something very fishy when Rita Katzs’ SITE Intelligence Group is involved. SITE are the group that discovered all the Al-Qaeda/Bin Laden videos, the Foley be-heading video & all things ‘TERROR’ related, that play into the ‘official narratives’.Lees verder
http://www.pipr.co.uk/all(...)e-uniforms-no-beard/

Tweede schutter zou een politie uniform aan hebben gehad.
quote:
Despite media claims of a ‘lone-wolf’ killer, there were at least two gunmen involved in the Sousse beach massacre. It was a military operation: the men landed on the beach by boat, armed with rifles and grenades. Witnesses reported seeing at least one gunman wearing a police uniform.
http://projectcamelotport(...)unisia-beach-coverup

Hoax

UK Spy Posing as Journalist Proves Tunisian Terror Attack is a Hoax

quote:
UK journalist and author Cal Sarwar has proven through his words and actions that the attack by a lone gunman against Western tourists at a Tunisian beach resort is a hoax. He was there, he claims, on his own in the capacity as a sort of researcher. In this regard it is said:

Cal Sarwar flew back to Glasgow 48 hours after the beach massacre. He had been in Sousse researching a book on Islamic terrorism in Africa.

He just happened to be there, sure he did, right where the purported terrorist attack occurred. Regardless, why doesn’t he research a book on Zionist terrorism? The Zionists essentially invented the word, when they were deemed the original terrorists by the 1940s-era British army.
Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij deze

Desgewenst vul ik de openingspost wel bij met relevante zaken.

Amateur beelden, let op kunnen als schokkend ervaren worden.

http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557

[ Bericht 99% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 12:13:00 ]
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:40:30 #2
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154966451
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus bijna 'n kilo p/s dan en de 45 magazijn is wat zwaarder natuurlijk. 240 kogels of zo? Maar dat zien we niet in de beelden. En de homemade bommen/granaten? Fotos genomen ook.High on cocaine.In blote voeten. Bruce Willis eat your heart out.
Met tien magazijnen op de man en één in het wapen heb je 330 patronen bij je. Ik heb de foto's waar je op doelt niet bij de hand, kun je ze wellicht even posten?

Belangrijk is ook dat het duidelijk is wanneer de foto's zijn gemaakt, als het al tegen het einde is liggen de gebruikte houders ergens leeg op het strand.
pi_154967009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Met tien magazijnen op de man en één in het wapen heb je 330 patronen bij je. Ik heb de foto's waar je op doelt niet bij de hand, kun je ze wellicht even posten?

Belangrijk is ook dat het duidelijk is wanneer de foto's zijn gemaakt, als het al tegen het einde is liggen de gebruikte houders ergens leeg op het strand.
Volgens MSM is 'ie naar 't complex,terug naar 't strand, dan naar 't dorpje? Hij had nog 'ammo' en 'n homemade bom bij 'm(twas niet 'n standard granaat) Allemaal in blote voeten. Je zou toch verwachten dat zo 'n jonge,geradicalisseerd,getrainde-in-Syria,extremiste,islamische killer is voor z'n evil deeds wat beter voorbereiden? Je hoeft toch geen militaire of terrorist te ziijn om dit soort dingen te snappen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 06-08-2015 22:16:36 (Changed Libya to Syria.) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154968382
Ah, hij had geen schoenen aan. Het wordt me ineens allemaal duidelijk.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:38:37 #5
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154968470
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
Lopen we niet allemaal liever over het strand op blote voeten? :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154968796
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
En verder niks meer- heel goed meid.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154968942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Lopen we niet allemaal liever over het strand op blote voeten? :+
Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47 dragen. Kidding hoor - ik zou 'n vest om m'n tattoeagen en spierballen te laten zien
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:54:24 #8
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154968969
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47.
Ga Saints Row spelen joh.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 6 augustus 2015 @ 22:55:49 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154969012
Dat vroeg ik me ook al af toen ik het las. Is het niet lastig om dat allemaal blootvoets te doen in (mul?) zand? Je doet je toch op zijn minst goed schoeisel aan voor zo'n taak? Of is ie zo'n pro he can kill bare foot?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154969512
quote:

[..]

Ligt eraan als je ben van plan om zoveel mogelijk mensen dood te scoten en opblazen. Ik persoonlijk zou lichte leger laarzen (in knal rood) dragen...met 'n roze ammo belt....en 'n soort glitterachtige geverfde AK47 dragen. Kidding hoor - ik zou 'n vest om m'n tattoeagen en spierballen te laten zien
Niet grappig. Gewoon niet grappig :N
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:20:54 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154969793
quote:

[..]

als je zo al op het strand staat ... wens ik je veel succes :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:22:50 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154969864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af toen ik het las. Is het niet lastig om dat allemaal blootvoets te doen in (mul?) zand? Je doet je toch op zijn minst goed schoeisel aan voor zo'n taak? Of is ie zo'n pro he can kill bare foot?
loop eens met schoenen aan over een zand strand..

hoezo zijn schoennen nu in eens een big deal, de meesten lopen daar op nike air arabia ... of te wel sandalen!
pi_154969930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet grappig. Gewoon niet grappig :N
Ik vind de msm verhaaltjes die zijn aan mensen als waarheid gesmeerd ook niet grappig hoor.
pi_154969971
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind de msm verhaaltjes die zijn aan mensen als waarheid gesmeerd ook niet grappig hoor.
Verontwaardigd zijn over etc. doe je maar ergens anders.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:29:30 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154970085
Die gozer loopt waarschijnlijk van jongs af al met grote regelmaat blootsvoets over het strand.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:32:29 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154970179
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef Copycat het volgende:
Die gozer loopt waarschijnlijk van jongs af al met grote regelmaat blootsvoets over het strand.
Bijna iedereen loopt met blote voeten of slipper over het strand..
Ik hat het eerder raar gevonden als hij WEL schoenen aan had!
pi_154970269
Zullen we die schoenen discussie maar laten voor wat het is? :')

Dit gaat nergens meer over..

Het enige wat ik nog wél wil weten is waar die zogenaamde tweede schutter nou is gebleven, want er zijn berichten dat 'officials' het naar buiten brengen maar ik hoor er verder nooit meer wat over.
pi_154970375
Jongens.. waar zijn we nou tegen aan het strijden? De moordpartij heeft plaats gevonden, er zijn doden gevallen, de dader is dood, jullie focussen je op zinloze randzaken.. Kamp false flag: waarom zou het een false flag zijn? Welke winst is hier behaald?

quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef jogy het volgende:
Goede post thrilled O+. Hadden we er daar maar meer van. Maar wat je laat zien is meer voor een eventuele False Flag en niet zozeer een Hoax trouwens :P. Is enigszins verwarrend, dat wel. Ik gooi zo even delen van je post in de openingspost :).
My bad, haal die twee begrippen nog wel eens door elkaar :P

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een lijk verstijft natuurlijk binnen 2,1 sec na dood en verstijft zo erg dat het niet meer bewogen kan worden..

mijn theorie, man word neer geknalt voorbijganger maakt foto 1.
Politie onderzoekt lijk en foto 2 word gemaakt
Ter info: ik zit wel eens aan dode mensen (niet voor de lol :') ) en die verstijven echt niet met secondes.. dat is eerder een kwestie van uren.. (2 tot 6 uur: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijkstijfheid )

Daarbij zie ik vaker filmpjes (bijvoorbeeld uit de arabische landen) waar het blijkbaar heel gewoon is om nog aan lijken te zitten (filmpjes van stenigingen, na aanslagen etc) en ze te verplaatsen. Kan me goed voorstellen dat na het doodschieten er nog gesleept / gedraaid is aan de dader.. Aangezien we in Nederland al gelijk zoiets hebben van 'afblijven en laten liggen' en wachten op het forensisch onderzoeksteam komt dit wel raar over natuurlijk.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:44:21 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154970523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:39 schreef Thrilled het volgende:
Jongens.. waar zijn we nou tegen aan het strijden? De moordpartij heeft plaats gevonden, er zijn doden gevallen, de dader is dood, jullie focussen je op zinloze randzaken.. Kamp false flag: waarom zou het een false flag zijn? Welke winst is hier behaald?

[..]

My bad, haal die twee begrippen nog wel eens door elkaar :P

[..]

Ter info: ik zit wel eens aan dode mensen (niet voor de lol :') ) en die verstijven echt niet met secondes.. dat is eerder een kwestie van uren.. (2 tot 6 uur: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijkstijfheid )

Daarbij zie ik vaker filmpjes (bijvoorbeeld uit de arabische landen) waar het blijkbaar heel gewoon is om nog aan lijken te zitten (filmpjes van stenigingen, na aanslagen etc) en ze te verplaatsen. Kan me goed voorstellen dat na het doodschieten er nog gesleept / gedraaid is aan de dader.. Aangezien we in Nederland al gelijk zoiets hebben van 'afblijven en laten liggen' en wachten op het forensisch onderzoeksteam komt dit wel raar over natuurlijk.
was Sarcasme modus, ( je leert me vanzelf kennen ;) )

klopt helemaal hoor, als er een dode is gevallen dan laten ze die niet keurig liggen zodat de politie onderzoek kan doen, nee vaak gaan ze er aan trekken en sleuren..
Ik kan wel zeggen dat het respectloos is, maar goed compleet andere cultuur..
pi_154970588
Jeetje - ik had deze gemist....

Beach massacre gunman went back to kill 17 MORE victims

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4daxKEw
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Police delays gave the Tunisian killer 47 minutes to murder at will – and time to ‘finish off’ up to 17 injured holidaymakers, it has been claimed.

The wounded may still have been clinging to life until he returned to the beach to pump more bullets into them, it emerged.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4dSLPfx

http://www.dailymail.co.u(...)ured-sunbathers.html
pi_154970729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

there 's body's everywhere...

waar dan?
Doen jullie zelf ook wel eens wat research voordat je dingen hier neer kwakt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154970764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Tuurlijk voor zoiets ga je beter voorbereiden zou ik voorstellen.
pi_154970832
Edi: keep it serious. Die lolligheden bewaar je maar voor het cluesforum.

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 02:10:38 ]
  donderdag 6 augustus 2015 @ 23:55:27 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154970836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:46 schreef Tingo het volgende:
Jeetje - ik had deze gemist....

Beach massacre gunman went back to kill 17 MORE victims

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4daxKEw

Police delays gave the Tunisian killer 47 minutes to murder at will – and time to ‘finish off’ up to 17 injured holidaymakers, it has been claimed.

The wounded may still have been clinging to life until he returned to the beach to pump more bullets into them, it emerged.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3i4dSLPfx

http://www.dailymail.co.u(...)ured-sunbathers.html
Want dit is al een paar keer ter sprake gekomen en al bekend sinds zo'n beetje 1 a 2 juli ..

btw..
pi_154970913
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is dat voor zinloze reactie? Jij riep toch ook dat er geen lichamen lagen? Nu krijg je lichamen, ga je zeuren over de dekens?

By the way, je weet wat dat artikel van je roept?

quote:
Informed sources told the Mail Rezgui carried four magazines of bullets, about 120 shots. It is possible he also had a handgun as Tunisian surgeons say they found wounds caused by different calibre bullets.

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 02:11:28 ]
pi_154970928
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Want dit is al een paar keer ter sprake gekomen en al bekend sinds zo'n beetje 1 a 2 juli ..

btw..
OK - dus hoeveel kogels had ie nog om de 17 te afmaken?
Is dit voor of na hij heeft de human shield van hotel werkers tegengekomen.
Deze zaak wordt nog meer bizar!
pi_154970961
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat is dat voor zinloze reactie? Jij riep toch ook dat er geen lichamen lagen? Nu krijg je lichamen, ga je zeuren over de dekens?

By the way, je weet wat dat artikel van je roept?

[..]

Als jij denk dat 't echte doden zijn...ook fijn hoor.
pi_154971005
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als jij denk dat 't echte doden zijn...ook fijn hoor.
Prima als jij denkt dat het niet zo is, maar hoe verklaar je dan de lichamen met bloed? Allemaal acteurs met ketchup-zakjes? Eén groot complot dat iedereen geheim mag houden? Met de belangrijkste vraag: welk doel zit erachter? Wie wint hier..?

Reageer eens inhoudelijk, if you dare..

/edit tevens nog wat info over de tweede dader:

http://www.dailymail.co.u(...)n-using-handgun.html

[ Bericht 16% gewijzigd door Thrilled op 07-08-2015 00:10:15 ]
pi_154971206
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:02 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Prima als jij denkt dat het niet zo is, maar hoe verklaar je dan de lichamen met bloed? Allemaal acteurs met ketchup-zakjes? Eén groot complot dat iedereen geheim mag houden? Met de belangrijkste vraag: welk doel zit erachter? Wie wint hier..?

Doe geen moeite, een dergelijke reactie als op jouw post kreeg ik ook in het vorige topic na het posten van een video van liveleak.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_154971233
quote:

[..]

Ketchup zakjes/theatrical bloed ja.
Nee- 'n kleine complot met 'n klein groepje.
Ik weet niet welk doel - dat weten de daders wel.
Wie wint? Weet ik ook niet.
Het maakt niet de officiele verhalen betrouwbaar en'of geloofwaardig.
pi_154971267
quote:

[..]

/edit tevens nog wat info over de tweede dader:

http://www.dailymail.co.u(...)n-using-handgun.html
Ik ga echt niet in over de tweede schutter bs- zonde van de tijd.
pi_154971301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ketchup zakjes/theatrical bloed ja.
Nee- 'n kleine complot met 'n klein groepje.
Ik weet niet welk doel - dat weten de daders wel.
Wie wint? Weet ik ook niet.
Het maakt niet de officiele verhalen betrouwbaar en'of geloofwaardig.
Je beseft dat de meeste mensen vrijwel naakt waren (op een bikini of een speedo na)? Geloof je nu werkelijk dat het nep bloed is? Dus die mensen zijn niet dood? Er waren geen rouwende families? Geen begrafenissen? Al het bloed in dit bloedbad was nep?

Maar als ik je goed begrijp kom je dus hier alleen roepen: "Jongens, ze zeggen dat er iets verschrikkelijks gebeurd is op een strandje in Tunesië, maar geen zorgen: Alles is nep, het is een complot en tevens een false flag. Maar voor wie, wat, waar en waarom weet ik ook niet.. maar dat zoeken jullie wel uit he? Doei!"
pi_154971425
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:14 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Je beseft dat de meeste mensen vrijwel naakt waren (op een bikini of een speedo na)? Geloof je nu werkelijk dat het nep bloed is? Dus die mensen zijn niet dood? Er waren geen rouwende families? Geen begrafenissen? Al het bloed in dit bloedbad was nep?

Maar als ik je goed begrijp kom je dus hier alleen roepen: "Jongens, ze zeggen dat er iets verschrikkelijks gebeurd is op een strandje in Tunesië, maar geen zorgen: Alles is nep, het is een complot en tevens een false flag. Maar voor wie, wat, waar en waarom weet ik ook niet.. maar dat zoeken jullie wel uit he? Doei!"
Ik geloof de MSM verklaringen niet - dat betekend niet dat ik zou weten over 'wie,wat,waar en waarom'.
pi_154971467
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik geloof de MSM verklaringen niet - dat betekend niet dat ik zou weten over 'wie,wat,waar en waarom'.
Je kan iets niet geloven op basis van een gevoel of op basis van kennis/informatie die jij hebt/weet die het tegendeel beweren. Op basis van situatie 2 kunnen we een goede discussie houden, op basis van situatie 1 alles behalve dat, maar dat probeer je nu wel te doen. Wat schiet je er nu mee op om dit vol te houden?
pi_154971663
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:22 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Je kan iets niet geloven op basis van een gevoel of op basis van kennis/informatie die jij hebt/weet die het tegendeel beweren. Op basis van situatie 2 kunnen we een goede discussie houden, op basis van situatie 1 alles behalve dat, maar dat probeer je nu wel te doen. Wat schiet je er nu mee op om dit vol te houden?
Nee - ik kan iets niet geloven op basis van wat ik zie in de MSM verhalen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 00:30:15 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154971713
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:14 schreef Thrilled het volgende:

[..]

;) jup!
klopt als een bus!

Vaak is het zo eerst roepen dat het een hoax is.
Dan zeggen dat mensen acteren.
Lijken nep zijn.
En veel foto's bewerkt.
Logische dingen zijn in eens, heel onlogisch ( blote voeten :{ )
En de media liegt altijd , al komt ook door hun geposte info ook gewoon uit de reguliere media!
Welkom op BNW :W

Persoonlijk hebben veel andere topics wel wat meer inhoud en lastige vragen, interessante theorieen en goed bedachte complotten.

maar goed weer on-topic
pi_154971721
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ik kan iets niet geloven op basis van wat ik zie in de MSM verhalen.
Ik begreep dat Nederlands niet je moedertaal is dus ik neem het je niet kwalijk, maar jij gelooft de MSM niet vanwege een gevoel..dat is wat ik zeg en wat je nu bevestigd. Als je met linkjes zou komen van informatie die iets uitleggen/verklaren en de msm juist tegenspreekt, dan ben je goed bezig..
pi_154971725
Hier is wat voer om op te knauwen:

America’s “Coordinated” Multinational Ramadan Terrorist Attacks. France, Tunisia, Kuwait, China

It is not hard to fathom who on Earth possesses both the resources and the motivation to coordinate multiple, horrific militant attacks, ending scores of lives and provoking both fear and anger on a global scale such as seen during the recent Ramadan attacks that unfolded in France, Tunisia, Kuwait, and reportedly in China’s western Xinjiang region.

Only a few nations on Earth possess the operational capacity to run coordinated, multinational operations such as this. Only one axis among them has the motivation to do so.

The Attacks

In Tunisia, nearly 30 were killed in a brazen attack targeting British tourists with assault rifles. Tunisia, which had been for years a bastion of stability in an otherwise troubled region, saw street demonstrations and violence during 2011 amid the wider US-engineered “Arab Spring” which sought to overturn regional political orders in favor of those selected by Wall Street and Washington. After briefly ousting Zine El Abidine Ben Ali from power, his allies appear to have made a comeback. With their rise back to power, Al Qaeda and now the so-called “Islamic State” (ISIS) have conveniently stepped up operations within the country to match.

Tunisia is in close proximity to Libya, a nation destroyed by NATO’s intervention in 2011, and one that has become a hotbed of terrorist activity, particularly in the nation’s eastern most region where the US has been literally running weapons to Al Qaeda militants both in Libya and as far as Syria via NATO-member Turkey. With US-backed terrorists flowing from Libya to as far as Syria, it is clear that this terrorist nexus possesses the necessary logistics to carry out operations in neighboring Tunisia as well.

Another 27 were killed when a Saudi national with a bomb strapped to himself detonated it at a Shia’a mosque in Kuwait. This fits a recent pattern where what little Al Qaeda/ISIS activity that exists in Saudi Arabia and other Persian Gulf autocracies, is aimed not at the ruling regimes – all stalwart, long-standing allies of the United States and Great Britain – but against Shia’a targets in what is a clear escalation of a proxy war targeting Iran and its regional allies.

A bizarre murder unfolded in France as well, with a suspect apparently decapitating his employer and leaving the severed head at a chemical plant he attempted to crash a vehicle into. The suspect had been well known to security agencies for previous terrorist activity, but allowed, perhaps even coaxed to carry out this latest, fatal attack – a familiar pattern that fits nearly all terrorist attacks carried out in Europe and North America, including the most recent attacks proceeding this latest episode in France itself.

And finally, in China’s Xinjiang region, the US State Department’s “Radio Free Asia” reported at least 18 were killed in an attack carried out by Uighur terrorists. As a side note, the US State Department added in a tasteless attempt to justify the terrorism, claiming that:

Turkic-speaking minority Uyghurs have complained about pervasive ethnic discrimination, religious repression, and cultural suppression by Chinese authorities.

Despite this, it is confirmed that Uighur terrorists have joined the ranks of ISIS in Syria, have received training, and are returning home to China to carry out terrorist attacks. The Lowy Institute’s Interpreter magazine in an article titled, “Tough choices for Beijing following execution of Chinese ISIS militants,” admits:

The involvement of Chinese citizens in ISIS is increasingly under scrutiny. Just two weeks ago, Malaysia’s Home Minister confirmed that 300 Chinese militants had used his country as a transit point to join ISIS. Three weeks ago, Chinese authorities arrested 10 Turkish nationals for providing false passports to alleged terrorists from Xinjiang.

And once again, US support can be found throughout the region in which these terrorists are based in western China. The US State Department’s National Endowment for Democracy (NED) even goes as far as listing China’s Xinjiang region as “East Turkistan,” a fictional name for the client state the US and its terrorists hope to carve out of Chinese territory.

The Motivation

It is clear that ISIS is not carrying out these attacks in the hopes of “winning” its war, but instead, to seemingly perpetuate it, expand it, and even push it into so-far spared regions of the planet. The attacks in France and Tunisia served only to anger and frighten European populations who will in turn, only support further foreign wars aimed at “fighting ISIS” but conveniently accomplishing all of Wall Street and Washington’s other goals along the way.

The attack in Tunisia in particular, was another stroke aimed at the ruling government. The attacks in Kuwait were aimed directly at the only viable opposition that threatens the US-backed regime in Kuwait City. Similar attacks have been made in Saudi Arabia itself, aimed not at the US-proxy regime, but at its opposition.

In China it is clear that the United States supports Uighur terrorists and their ambitions to carve off a large portion of China to create a client state the US can further strengthen its encirclement strategy versus Beijing. The US State Department openly funds the political wings of these terrorist groups and fully backs their separatist rhetoric.

It appears that only the United States and its hegemonic ambitions stood to gain from the otherwise senseless violence perpetrated this Ramadan. Its enemies have been directly attacked, and its allies given further justification for military adventures abroad. And not coincidentally, it is only the United States and its vast, criminal intelligence community that possess the operational capacity and network of proxies necessary to organize and execute such large scale and conveniently timed attacks.

The Ramadan attacks serve as a warning that modern-day imperialism is alive and well. Its methods of projecting hegemony are both direct and indirect. With terrorism so potent a weapon, it is assured that this modern empire will continue employing it for as long as it is profitable.

http://www.globalresearch(...)kuwait-china/5459581
pi_154971855
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:30 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik begreep dat Nederlands niet je moedertaal is dus ik neem het je niet kwalijk, maar jij gelooft de MSM niet vanwege een gevoel..dat is wat ik zeg en wat je nu bevestigd. Als je met linkjes zou komen van informatie die iets uitleggen/verklaren en de msm juist tegenspreekt, dan ben je goed bezig..
Heb ik al gedaan.
pi_154971947
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan.
Ben ik niet met je eens.. Het enige wat je hebt geplaatst zijn linkjes naar artikelen die iets zeggen waar wij het allemaal al over eens zijn.. Het enige wat jij vervolgens doet is het toevoegen van woorden in de context van "wat een onzin, kan nooit, ik geloof de msm niet, hij had geen schoenen aan"...
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 00:39:57 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154971978
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 00:30 schreef Xylos het volgende:
Hier is wat voer om op te knauwen:

America’s “Coordinated” Multinational Ramadan Terrorist Attacks. France, Tunisia, Kuwait, China

It is not hard to fathom who on Earth possesses both the resources and the motivation to coordinate multiple, horrific militant attacks, ending scores of lives and provoking both fear and anger on a global scale such as seen during the recent Ramadan attacks that unfolded in France, Tunisia, Kuwait, and reportedly in China’s western Xinjiang region.

Only a few nations on Earth possess the operational capacity to run coordinated, multinational operations such as this. Only one axis among them has the motivation to do so.

The Attacks

In Tunisia, nearly 30 were killed in a brazen attack targeting British tourists with assault rifles. Tunisia, which had been for years a bastion of stability in an otherwise troubled region, saw street demonstrations and violence during 2011 amid the wider US-engineered “Arab Spring” which sought to overturn regional political orders in favor of those selected by Wall Street and Washington. After briefly ousting Zine El Abidine Ben Ali from power, his allies appear to have made a comeback. With their rise back to power, Al Qaeda and now the so-called “Islamic State” (ISIS) have conveniently stepped up operations within the country to match.

Tunisia is in close proximity to Libya, a nation destroyed by NATO’s intervention in 2011, and one that has become a hotbed of terrorist activity, particularly in the nation’s eastern most region where the US has been literally running weapons to Al Qaeda militants both in Libya and as far as Syria via NATO-member Turkey. With US-backed terrorists flowing from Libya to as far as Syria, it is clear that this terrorist nexus possesses the necessary logistics to carry out operations in neighboring Tunisia as well.

Another 27 were killed when a Saudi national with a bomb strapped to himself detonated it at a Shia’a mosque in Kuwait. This fits a recent pattern where what little Al Qaeda/ISIS activity that exists in Saudi Arabia and other Persian Gulf autocracies, is aimed not at the ruling regimes – all stalwart, long-standing allies of the United States and Great Britain – but against Shia’a targets in what is a clear escalation of a proxy war targeting Iran and its regional allies.

A bizarre murder unfolded in France as well, with a suspect apparently decapitating his employer and leaving the severed head at a chemical plant he attempted to crash a vehicle into. The suspect had been well known to security agencies for previous terrorist activity, but allowed, perhaps even coaxed to carry out this latest, fatal attack – a familiar pattern that fits nearly all terrorist attacks carried out in Europe and North America, including the most recent attacks proceeding this latest episode in France itself.

And finally, in China’s Xinjiang region, the US State Department’s “Radio Free Asia” reported at least 18 were killed in an attack carried out by Uighur terrorists. As a side note, the US State Department added in a tasteless attempt to justify the terrorism, claiming that:

Turkic-speaking minority Uyghurs have complained about pervasive ethnic discrimination, religious repression, and cultural suppression by Chinese authorities.

Despite this, it is confirmed that Uighur terrorists have joined the ranks of ISIS in Syria, have received training, and are returning home to China to carry out terrorist attacks. The Lowy Institute’s Interpreter magazine in an article titled, “Tough choices for Beijing following execution of Chinese ISIS militants,” admits:

The involvement of Chinese citizens in ISIS is increasingly under scrutiny. Just two weeks ago, Malaysia’s Home Minister confirmed that 300 Chinese militants had used his country as a transit point to join ISIS. Three weeks ago, Chinese authorities arrested 10 Turkish nationals for providing false passports to alleged terrorists from Xinjiang.

And once again, US support can be found throughout the region in which these terrorists are based in western China. The US State Department’s National Endowment for Democracy (NED) even goes as far as listing China’s Xinjiang region as “East Turkistan,” a fictional name for the client state the US and its terrorists hope to carve out of Chinese territory.

The Motivation

It is clear that ISIS is not carrying out these attacks in the hopes of “winning” its war, but instead, to seemingly perpetuate it, expand it, and even push it into so-far spared regions of the planet. The attacks in France and Tunisia served only to anger and frighten European populations who will in turn, only support further foreign wars aimed at “fighting ISIS” but conveniently accomplishing all of Wall Street and Washington’s other goals along the way.

The attack in Tunisia in particular, was another stroke aimed at the ruling government. The attacks in Kuwait were aimed directly at the only viable opposition that threatens the US-backed regime in Kuwait City. Similar attacks have been made in Saudi Arabia itself, aimed not at the US-proxy regime, but at its opposition.

In China it is clear that the United States supports Uighur terrorists and their ambitions to carve off a large portion of China to create a client state the US can further strengthen its encirclement strategy versus Beijing. The US State Department openly funds the political wings of these terrorist groups and fully backs their separatist rhetoric.

It appears that only the United States and its hegemonic ambitions stood to gain from the otherwise senseless violence perpetrated this Ramadan. Its enemies have been directly attacked, and its allies given further justification for military adventures abroad. And not coincidentally, it is only the United States and its vast, criminal intelligence community that possess the operational capacity and network of proxies necessary to organize and execute such large scale and conveniently timed attacks.

The Ramadan attacks serve as a warning that modern-day imperialism is alive and well. Its methods of projecting hegemony are both direct and indirect. With terrorism so potent a weapon, it is assured that this modern empire will continue employing it for as long as it is profitable.

http://www.globalresearch(...)kuwait-china/5459581
Kijk dat is een meer inhoudelijkere lap tekst.. dank u .. ff bril opzetten!

Ik bewaar m even tot morgen, want veel leesvoer, en zie niet zo scherp meer mijn rechter oog is nog niet helemaal hersteld ;)
pi_154972200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Naar, naar mannetje ben je toch ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 02:13:57 ]
pi_154972996
Thrilled, doe geen moeite joh, gek :D Al zou het voor Tingo's ogen gebeuren zou hij het nog niet geloven en het allemaal MSM-lies noemen. Het feit alleen al dat Tingo niet beseft dta je op blote voeten een stuk makkelijker op een strand loopt dan op schoenen geeft zijn complete wereldvreemdheid aan. Op een zolder heb je doorgaans weinig strand.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 02:20:27 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154973912
Daarom. Iedereen weet hoe Tingo denkt en wat zijn opinie is, die is duidelijk en zal inderdaad niet veranderen ook niet wanneer het recht voor zijn neus gebeurt. Of hij gelooft het tot het moment dat msm erover gaat berichten want dan kan het niet waar zijn.

Het zij zo, laat het lekker zijn mening zijn en dan concentreert de rest zich op vruchtbaardere zaken die op zich wel enigszins te reconstrueren zijn. Soms is een muur niet iets om doorheen te beuken maar omheen te lopen.

Verder niets ten nadele tegenover Tingo maar gewoon een idee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 07:28:56 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154975517
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 02:20 schreef jogy het volgende:
Daarom. Iedereen weet hoe Tingo denkt en wat zijn opinie is, die is duidelijk en zal inderdaad niet veranderen ook niet wanneer het recht voor zijn neus gebeurt. Of hij gelooft het tot het moment dat msm erover gaat berichten want dan kan het niet waar zijn.

Het zij zo, laat het lekker zijn mening zijn en dan concentreert de rest zich op vruchtbaardere zaken die op zich wel enigszins te reconstrueren zijn. Soms is een muur niet iets om doorheen te beuken maar omheen te lopen.

Verder niets ten nadele tegenover Tingo maar gewoon een idee.
Dat heet gewoon afwezigheid van reliteit..

blue pill anyone?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 08:15:49 #46
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154975834
Het spijt me zeer want dit zal vast niet in goede aarde vallen. Er is helemaal niks mis met Tingo en al die insinuerende opmerkingen en steken onder water vind ik het nog verbazend dat die gozer nog het geduld heeft om op jullie in te gaan en antwoord te geven.

[ Bericht 45% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 09:20:47 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 08:28:51 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154975936
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Het spijt me zeer want dit zal vast niet in goede aarde vallen. Er is helemaal niks mis met Tingo en al die insinuerende opmerkingen en steken onder water vind ik het nog verbazend dat die gozer nog het geduld heeft om op jullie in te gaan en antwoord te geven.
Je kon ook zelf een aanvulling geven, bij de vraag Hoe jij en Orwell er over dachten.

Op dit moment is het niet meer of minder, dan het ziet er vreemd uit en ik geloof het gewoon niet!

In plaats van te wijzen op daadwerkelijk goed onderbouwde argumenten komt er gewoon niet meer dan..
Het ziet er raar uit voor zijn gevoel!

En wat hier boven staat is gewoon een aanvullig op de post van jogy.. lees het nog eens goed!

[ Bericht 16% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 09:21:30 ]
pi_154976371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Mbt realitieit en Tingo ging het er bi jmij specifiek om dat hij het maar vreemd vond dat de man geen schoenen aan had - op een strand. Iedereen die ooit op een strand gelopen heeft weet dat je op blote voeten een stuk makkelijker loopt dan met schoenen. Als je dat niet begrijpt ben je inderdaad wereldvreemd. Het is zo logisch als dat water nat is.

Overigens geldt het blote voeten-beter lopen voor bijna alle ondergronden.

[ Bericht 22% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 09:21:58 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:24:05 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154976690
En weer ontopic. :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:01 schreef kalinhos het volgende:
Overigens geldt het blote voeten-beter lopen voor bijna alle ondergronden.
Een vriend van mij heeft maanden lang exclusief op blote voeten gelopen toen hij in Australië aan het backpacken was, op een gegeven moment kwam hij erachter dat hij maanden ervoor zijn schoenen was vergeten bij één of ander hostel. Geen probleem inderdaad, niets om je op blind te staren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154976720
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 08:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je kon ook zelf een aanvulling geven, bij de vraag Hoe jij en Orwell er over dachten.

Op dit moment is het niet meer of minder, dan het ziet er vreemd uit en ik geloof het gewoon niet!

In plaats van te wijzen op daadwerkelijk goed onderbouwde argumenten komt er gewoon niet meer dan..
Het ziet er raar uit voor zijn gevoel!

En wat hier boven staat is gewoon een aanvullig op de post van jogy.. lees het nog eens goed!
Ik heb 'n lijstje met redenen meerdere malen geplaats.
Rot nou op met je 'gewoon hoax roepen' commentaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')