quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me echt gênant...gelukkig weet WcPot dat ik geen zicht op onze parkeerplaats heb.
WcPot valt wel op. Die toetert gewoon tot dat ie bevestiging krijgt dat je hem hebt gezien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er keren vaker vrachtwagens, het zou dus niet eens opvallen.
Maar dan kan ik wel je rode wagie zienquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er keren vaker vrachtwagens, het zou dus niet eens opvallen.
Wel mooi dat je gelijk doorhad dat ik het was toen ik nog maar net de hoek om kwamquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
WcPot valt wel op. Die toetert gewoon tot dat ie bevestiging krijgt dat je hem hebt gezien.
Nou ja, zie genoeg vrachtwagens langsrijden, maar die rijden dan rechtdoor. Er rijd eigenlijk nooit een vrachtwagen die straat in omdat er geen afleverpunten/oprij shit zit. Dus ja, dan kan het er maar 1 zijnquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel mooi dat je gelijk doorhad dat ik het was toen ik nog maar net de hoek om kwam
quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nou ja, zie genoeg vrachtwagens langsrijden, maar die rijden dan rechtdoor. Er rijd eigenlijk nooit een vrachtwagen die straat in omdat er geen afleverpunten/oprij shit zit. Dus ja, dan kan het er maar 1 zijn
jup, simpelquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je van het brandwondencentrum komt, mag je dus links rijden.
Geen idee. Maar het kan wel heel erg zijn. Zo erg dat mensen al dood kunnen gaan als er op hun bord ooit een pinda heeft gelegen, en het bord wel is afgewassen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:55 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat dan? Een notenallergie die zichzelf transporteert door de lucht heen?
Maar over Transaviaquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het kan wel heel erg zijn. Zo erg dat mensen al dood kunnen gaan als er op hun bord ooit een pinda heeft gelegen, en het bord wel is afgewassen.
Trouwens wel veel jubelverhalen over KLM. Beetje té. Las laatst ook al zoiets over iemand met vliegangst. Zelfde schrijfstijl.
Ze hebben een hele PR/Social Media afdeling van 10 man daar rondlopenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het kan wel heel erg zijn. Zo erg dat mensen al dood kunnen gaan als er op hun bord ooit een pinda heeft gelegen, en het bord wel is afgewassen.
Trouwens wel veel jubelverhalen over KLM. Beetje té. Las laatst ook al zoiets over iemand met vliegangst. Zelfde schrijfstijl.
We hebben drank en drugsquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar over Transaviadoodsangsten uitgestaan in het vliegtuig tijdens het landen. KREEG GEEN EENS CONSUMPTIEBONNEN
![]()
![]()
Als de landing voor de 3e keer is afgebroken, dan is het toch redelijk dat er gratis nootjes worden rondgebracht. Dat is het minste wat je kunt verwachten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar over Transaviadoodsangsten uitgestaan in het vliegtuig tijdens het landen. KREEG GEEN EENS CONSUMPTIEBONNEN
![]()
![]()
Ooit in een kleine Fokker50 gevlogen, dat was pas spannend.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |