ik snap dat jij je dat kan voorstellenquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stel je voor he, hun 2, op een vrachtwagenparkeerterrein, broekjes op de knietjes...
quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik snap dat jij je dat kan voorstellen
Ga eens lekker genieten van je uitzicht in de trein...quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik snap dat jij je dat kan voorstellen
Daar ben ik al 3 dagen uitquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ga eens lekker genieten van je uitzicht in de trein...
God, wat boeiend. Vertel ons meer.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:41 schreef WcPot het volgende:
Had ik al verteld dat ik mijn Volvotjevoorzien heb van een litertje olie. Daar had hij wel zin in
Spannend verhaal lijkt me zo.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:41 schreef WcPot het volgende:
Had ik al verteld dat ik mijn Volvotjevoorzien heb van een litertje olie. Daar had hij wel zin in
Bel de kranten! Wereldnieuws ditquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:41 schreef WcPot het volgende:
Ja, heb Gamescom overleefdquote:
Dit is toch de Auto/Vrachtauto SCquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
God, wat boeiend. Vertel ons meer.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ook!
Oh my god zo gelijk zijn wij altijd samen
dus.
Ik zal nog wel een keer naar je toeterenquote:
Rustig aan Studiotjequote:Op zondag 9 augustus 2015 20:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ook!
Oh my god zo gelijk zijn wij altijd samen
dus.
Dood eng dat, vooral omdat er nooit iemand door die straat rijd en opeens een toeterende vrachtwagen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een keer naar je toeteren
quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dood eng dat, vooral omdat er nooit iemand door die straat rijd en opeens een toeterende vrachtwagen.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dood eng dat, vooral omdat er nooit iemand door die straat rijd en opeens een toeterende vrachtwagen.
Lijkt me echt gênant...gelukkig weet WcPot dat ik geen zicht op onze parkeerplaats heb.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |