Kan een modje dit topic dan verplaatsen naar PTA?quote:
Dat is liefquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:52 schreef donald_dick het volgende:
WCPOT
VOOR JOUW GEMAAKT
[ afbeelding ]
LIVE VANUIT DE ICE
Ik mocht de deur niet openmakenquote:
Dat is niet lief van die treinmeneerquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik mocht de deur niet openmaken
Wat is dit voor kutopmerking, ik ben geen mod meerquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:37 schreef Starm het volgende:
[..]
Kan een modje dit topic dan verplaatsen naar PTA?
Ik zie alleen een bordje met verboden voor koffers.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik mocht de deur niet openmaken
Ja, ik had hem op een kiertje, begon ie te schreeuwen naar mequote:Op zondag 9 augustus 2015 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie alleen een bordje met verboden voor koffers.
Dan kwam omdat je heel hard "Hi Jack!" riep.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, ik had hem op een kiertje, begon ie te schreeuwen naar me
Hij zag mijn gordelquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kwam omdat je heel hard "Hi Jack!" riep.
Van_Poppel godquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie alleen een bordje met verboden voor koffers.
Onsquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:15 schreef Ole het volgende:
Is er nog iets wat ik niet kan missen vanavond?
Karina? Waar is diequote:Op zondag 9 augustus 2015 20:15 schreef Ole het volgende:
Herhaling van de Koos en Kees-show.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:15 schreef Ole het volgende:
quote:
1.7M met je kar rijden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze chauffeur is ook lekker bezig met zijn Daf
Met een vriendin van mijquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herhaling van de Koos en Kees-show.
Over een paar weken begint het RMV-genot weer.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Met een vriendin van mij![]()
weet nog niet welke aflevering![]()
Ze is opgelicht door een Turks reisbureau, dus ik vrees met die andere gast. Jammer dat Alberto het niet meer doetquote:
die is alleen nog maar bij De Slimste Mensquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze is opgelicht door een Turks reisbureau, dus ik vrees met die andere gast. Jammer dat Alberto het niet meer doet
quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze is opgelicht door een Turks reisbureau, dus ik vrees met die andere gast. Jammer dat Alberto het niet meer doet
Thijsgodquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Dan zal het wel Thijs zijn geweest.
Oeh!quote:
Eef?quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh!
ik zie haar komende week vast nog wel. Zal het eens vragen.
Eef in het echt zienquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh!
ik zie haar komende week vast nog wel. Zal het eens vragen.
Dat is wel jammerquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thijs heeft geen spermalamp, waarmee hij je appartement kan checken.
Hij heeft wel sperma dus ja, voorbereiding voor robquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thijs heeft geen spermalamp, waarmee hij je appartement kan checken.
Bah, nu zie ik dat voor me...quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij heeft wel sperma dus ja, voorbereiding voor rob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |